Jim Marshall: Quale era ellu è chì hà purtatu à a musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Jim Marshall era un entrepreneur è musicista inglese chì hà cambiatu l'industria musicale per sempre cù a so invenzione di u Marshall Amplifikatore.

Hà rivoluzionatu a manera chì i chitarristi elettrici spressione è amplificatu u so sonu, creendu un sonu rock and roll pesante chì risona ancu oghje.

Duranti a so carriera, hà furnitu amplificatori iconichi è cabinetti di chitarra à alcuni di i più grandi chitarristi in u mondu. Fighjemu un sguardu più profondu in a vita è e realizazioni di Jim Marshall.

Quale era Jim Marshall

Panoramica di Jim Marshall


Jim Marshall (1923-2012) era assai cunnisciutu cum'è u "babbu di forte". Natu in Londra, hè creditu di fà u rock and roll forte mudernu pussibule cù l'invenzione di u so Marshall Amplifier in u 1962. Ingegnere elettronicu autodidatta, hà apertu una piccula buttrega di musica in u 1960. In l'anni dopu, hà finitu. trè linee di prudutti principali per l'amplificazione di i soni di chitarra è bassu - chjamati cullettivamente stack Marshall. Hà passatu a maiò parte di a so carriera propulsendu l'evoluzione di a musica rock cù stu sonu signu. Prima di l'amplificatori è l'armarii di Jim Marshall, e chitarre elettriche eranu usate principarmenti cum'è strumenti di fondu in a musica live. Ma una volta chì avianu accessu à l'equipaggiu di Marshall, i chitarristi puderanu esse intesu sopra à e so sezioni di ritmu è l'arrangiamenti solisti sò diventati un basi di bandi rock.

L'amplificatori di Marshall sò stati utilizati da alcuni di i chitarristi più influenti in l'ultimi decennii cumpresi Hendrix, Clapton, Page Slash, Jack White è The Who's Pete Townshend solu per citarne uni pochi. Ma era ancu un innovatore in altri duminii musicali, cum'è a pruduzzione di l'equipaggiu audio di registrazione di studio di qualità audiofila cunnisciutu cum'è The Major, chì hè sempre assai ricercatu oghje da i fanatici di registrazione analogica per via di u so tonalità vintage calda distinta. In più di custruisce l'equipaggiu musicale iconicu; Jim Marshall hà ancu facilitatu relazioni persunali cù attori leggendari chì furnenu insights inestimabili per sperimentà novi soni chì diventeranu più tardi tropi di roccia classica chì attravanu generazioni à traversu decennii finu à oghje.

Influenza nantu à a musica


Jim Marshall era un imprenditore britannicu chì, inseme cù u so cumpagnu di cummerciale Ken Bran, hà rivoluzionatu l'intrattenimentu musicale cù a pruduzzione pioniera di l'equipaggiu musicale. I prudutti è l'innuvazioni di Marshall sò sempre pervasive in parechji generi di musica oghje è a so influenza hà influenzatu prufondamente u sonu, a gamma è i stili di musica populari in u mondu.

Marshall hà sviluppatu una reputazione durabile per l'artigianalità esemplare è l'affidabilità senza precedente in l'industria à u mumentu. I so amplificatori cum'è u Marshall Super Lead o JCM800 sò stati assuciati strettamente cù alcune di e stelle più emblematiche di a musica rock cum'è Jimi Hendrix, Jimmy Page, Angus Young è Slash; elevendu e so identità soniche uniche chì sò state assuciate strettamente cù e so marche. U so sviluppu di chjusi di parlanti chì hà cambiatu a manera chì l'audienza intesu u sonu amplificatu hà permessu à l'arechje umane di sperimentà livelli senza precedente di voluminu senza distorsioni. Questu hà cuntribuitu à ciò chì hè issa chjamatu "sonu massivu", chì puderia chjappà i posti di dimensioni di stadiu - trasfurmendu assai atti in Superstars per a notte.

L'evoluzione di l'innuvazioni di Marshall hà avutu ancu un impattu prufondu nantu à l'evoluzione sonica in i generi in altre forme, cum'è a fusione di jazz è blues, è ancu a musica funk in u so apogeu da l'anni 1970 finu à oghje. Hà ristrutturatu e tecniche di registrazione di studio introducendu novi amplificatori in u mercatu chì hà permessu una durabilità duratura di registrazione per cunsole di registrazione analogica aghjustendu un spaziu extra per una migliore chiarezza audible in ogni intervallu di frequenza utilizatu in quelli paràmetri; permettendu ulteriori esplorazioni in paisaghji audio chì prima eranu inaccessibili cum'è i toni di saturazione di l'amplificatore di lana o note di bassi acustici chiari senza artefatti di compressione o distorsioni armoniche. Hè statu stu tipu d'innuvazione chì hà fattu i prudutti di Jim Marshalls cusì ricercati trà i ghjucatori di tutti i campi perchè furnevanu in modu coerente un tonu di qualità premium riproduciutu esattamente ciò chì funziona megliu per i bisogni individuali.

Prima vita

Jim Marshall, spessu chjamatu u "Father of Loud", era un inventore britannicu, designer di parlanti è designer di l'equipaggiu musicale. Hè natu in u 1923 in Londra, u Regnu Unitu, in una famiglia modesta. Da a ghjovana età hà avutu un interessu di a musica, è hè cresciutu da quì : hà passatu a so zitiddina à esce in diversi gruppi di jazz è blues. In l'anni 1940, hà servitu per l'armata britannica in India, è dopu si trasfirìu in u Regnu Unitu per fà una carriera in musica.

Infancia


Jim Marshall hè natu in Londra, Inghilterra, u 29 di lugliu di u 1923. A so mamma hà gestitu una buttrega di ghjurnali è l'hà amparatu à leghje quandu era trè anni. Hà cuminciatu ancu à amparà "libri veri" à questa età è leghje rumanzi à l'età di cinque anni.

U so interessu in a musica ùn hà sviluppatu finu à a so adolescenza, quandu hà cuminciatu à ghjucà a chitarra cù un gruppu d'amici in a so sala di a chjesa lucale. Anu spirimintatu cù diversi stili musicali, cum'è jazz è blues, ma nimu d'elli era seriu nantu à a musica cum'è una carriera finu à chì Jim hè ghjuntu. Dopu avè assistitu à a Hornsey School of Art, Jim hà iniziatu à sviluppà un interessu in a fotografia è ancu in altre arti visuali cum'è a pittura è a scultura.

Sempre ansiosu di scopra diversi sbocchi creativi, Jim hà eventualmente turnatu a so attenzione à a creazione di strumenti musicali - hè in questu tempu chì hà amparatu l'arti di fà amplificatori di chitarra. Dopu avè travagliatu per parechje cumpagnie diverse chì sperimentanu tubi è resistori, Jim hà apertu u so propiu amplificatori di custruzzione di cummerciale in u 1961 chì l'hà purtatu eventualmente à creà amplificatori Marshall - l'ultimu sonu di rock classicu chì parechji artisti utilizanu ancu oghje.

Education


James Marshall Marshall hè natu in Melbourne, Australia, u 18 di ghjennaghju di u 1980. Hà crisciutu in i suburbii di l'Inner West di Sydney è hà avutu un interessu per a musica da una età assai ghjovana. Quandu hà maturatu, u so talentu hà cuminciatu à veramente apre è approfondisce.

Ancu s'ellu James hà assistitu à a scola regularmente, à l'età di 12 anni, u so amore per a musica avia trinciatu i so interessi accademichi. Malgradu sta passione è u talentu prodigioso per a musica, i so genitori insistenu chì finiscinu a scola prima di perseguità à tempu pienu.

À l'età di 15 anni, James hà ricevutu distinzioni in Letteratura Inglese è Teoria Musicale à u North Sydney Boys High School. Ogni sabbatu dopu assistia à i corsi di jazz in u Conservatoriu di Musica di Sydney studiendu Jazz Performance sottu alcuni di i nomi più rispettati di l'industria, cumpresi Don Burrows è Mike Nock. Sempre davanti à i so cumpagni di classe è una legenda in a scena quasi subitu, à 17 anni Jim hè statu dumandatu à unisce à Don Burrows Big Band cum'è trombonista - una opportunità chì li hà datu un accessu di prima manu à alcuni di i migliori musicisti di jazz d'Australia chì li dà ancu di più. notorietà in tutti i club di a nazione cum'è "quellu zitellu chì puderia swing cun tanta facilità" o "quellu prodigiu adulescente cù l'orechja oltre i so anni".

Carattaristiu



Jim Marshall hè natu in Londra u 29 di lugliu di u 1923. Hà travagliatu una seria di travaglii strani mentre era criatu, ma era soprattuttu autodidatta quandu si trattava di ghjucà strumenti. S'hè unitu à a Royal Air Force durante a Siconda Guerra Munniali è hà cuminciatu à amparà i modi pratichi di riparà è mantene strumenti musicali. Dopu u so serviziu, hà apertu un magazinu di musica in Denmark Street chjamatu Jim Marshall Sound Equipment Ltd., chì hà evolutu in un affari prusperu. In pocu tempu, Jim vendeva micca solu hardware, ma ancu software.

In u 1964, Marshall Amplification hè natu intruducendu effetti di Distortion è Tremolo à i so amplificatori - e duie funzioni sò assai usate da bandi cum'è The Who, Cream è Pink Floyd. Duranti stu periodu, Jim hà adattatu assai amplificatori à i bisogni di i clienti individuali - per quessa, ùn hè micca surprisante chì a gamma di soni dispunibuli hà aiutatu à furmà u paisaghju di a musica muderna cum'è a cunniscimu oghje. Da u sonu distortu di Pete Townshend in "My Generation" à Jimmy Page chì trova una voce alternativa utilizendu a manipulazione sonica per i canzoni di Led Zeppelin cum'è "Whole Lotta Love" - ​​tuttu piantatu fermamente cù u so design di amplificatore.

Carriera Musicale

Jim Marshall era un fabricatore emblematicu di amplificatori per chitarra, chì era rispunsevule per alcuni di i più grandi soni in a storia di u rock and roll. Era u fundatore di Marshall Amplification è cunnisciutu per u "sonu Marshall". In più di l'amplificatori, Marshall hà pruduciutu cabinetti di parlante, amplificatori, pedali di effetti è altri equipaghji chì anu cuntribuitu à popularizà è rivoluziona u sonu di u rock and roll. Hà lasciatu un lascita durabile in a musica. Fighjemu un ochju più vicinu à ciò chì hà cuntribuitu à a musica.

Fondazione di Marshall Amplification


Jim Marshall hà fundatu Marshall Amplification in u 1962, creendu l'iconicu stack Marshall chì hà lanciatu u sonu di u rock and roll mudernu. Questa invenzione ingegnosa hè diventata dapoi un strumentu essenziale per ogni musicista, ch'ellu sia ghjucatu in scena o in un locu di studio. Marshall Amplification pruduce una larga varietà di prudutti - amps, cabinets, combos è accessori - chì ponu esse truvati in i magazzini di musica in u mondu.

Marshall hà ancu sviluppatu parechje tecnulugia innovadora, cum'è "valve-rectifying" chì furnisce una qualità di sonu unica. I so disinni innovatori anu permessu à i chitarristi di accede à i toni d'alta putenza chì puderanu esse intesu sia nantu à u palcuscenicu sia attraversu i sistemi PA, dendu una flessibilità sonica senza precedente à quelli chì l'impieganu. Senza l'influenza di Jim Marshall è i so amplificatori Marshall, a musica rock muderna saria stata privata di i so toni è soni di chitarra signu.

Sviluppu di u Marshall Sound


À a fini di l'anni 1950, Jim Marshall hè statu incaricatu di creà un amplificatore adattatu per u jazz mudernu è a musica rock. E so cumpetenze di l'ingegneria ùn anu paragunatu è hà sviluppatu un sonu unicu cù i so amplificatori chì definiscenu tutti i generi di musica. I so amplificatori prughjettanu un sonu responsivo, chjaru è punchy per strumenti elettrici. I so amplificatori anu permessu à e bande di alzà u so forte quantu vulianu senza mai cumprumette u calore o a chiarità in u prucessu.

Marshall hà ancu spintu i limiti cù i so amplificatori di bassu chì presentavanu parlanti putenti di 12 pollici chì furnianu più bassi ch'è mai intesu da un amplificatore. È in pochi anni da l'apertura di a so prima buttrega in Londra, u sonu distintu di Marshall chitarre è l'amplificatori si sò sparsi in tuttu u Regnu Unitu, l'Europa è fora.

Lanciata in u 1967, l'iconica serie di amplificatori JCM800 di Marshall hè diventata u pruduttu di punta di a cumpagnia è hà ridefinitu u tonu di chitarra in u mondu. Cù u so riccu attaccu mid-range, frequenze bassu estese è i circuiti classici di distorsioni in stile britannicu, JCM800 era una forza maiò in rende possibili novi generi musicali cum'è metal, hardcore punk è grunge rock. Ancu oghje l'artisti cuntinueghjanu à sceglie l'amplificatori Marshall per ottene a firma "sonu Marshall" chì cuntinueghja à influenzà i musicisti di u globu.

Popularità di l'amplificatore Marshall


A cuntribuzione più grande è durabile di Jim Marshall à u mondu di a musica era u sviluppu di l'iconicu amplificatore Marshall. Hè apparsu per a prima volta in u 1962 è s'arrizzò rapidamente per diventà a funzione di definizione di u sonu di a chitarra elettrica. Rinumatu cum'è un amplificatore "putente ma tonu", hè statu utilizatu da alcune di e stelle più famose di u mondu - cumpresi Jimi Hendrix, Eric Clapton, Pete Townshend è Slash.

L'amplificatori Marshall eranu estremamente forti per a so dimensione (chì era più grande di i so mudelli cuncurrenti) facendu ideali per cuncerti in diretta induve un grande accumulu di sonu hè necessariu. L'armadiu era comunmente fattu da una strata di betula solida cuperta in vinile accumpagnata da panni di grille di parlante di metallu chì diventenu prestu un motivu distintivu assuciatu cù l'amplificatori Marshall.

A custruzzione è u disignu favuritu da Marshall hà purtatu à un aumentu efficace di a freccia bassa chì li permette di generà volumi più alti senza distorsioni - qualcosa chì u distingue trà i so pari à l'epica. Inoltre, quandu hè assuciatu cù pickups humbucker, hà permessu à l'utilizatori di creà soni putenti di hard rock - un effettu chì bandi cum'è Led Zeppelin anu utilizatu spessu durante i so spettaculi.

Accoppiata cù u so aspettu immediatamente ricunnisciutu (infusu cù schemi di culori audaci) sta cumminazione hà fattu chì l'amplificatori Marshall diventenu unu di i prudutti più iconichi in a storia di u Rock 'n' Roll - guadagnendu u ricunniscenza di Jim Marshal cunsiderendu unu di i grandi di tutti i tempi di a musica cuntempuranea.

Legacy

Jim Marshall hè statu un pioniere in l'industria di a musica chì hà creatu l'amplificatore Marshall è hà cambiatu u sonu di u rock and roll. U so legatu ùn hè micca ricurdatu solu per i so equipaghji monumentali è l'innovazioni tecnologiche, ma per a so passione per a musica, a persistenza à disturbà è u spiritu innovatore. Fighjemu l'impattu chì Jim Marshall hà avutu, è cumu u so travagliu risona ancu oghje.

Impattu nantu à a musica


Jim Marshall hà trasfurmatu a scena di a musica muderna per decennii cù u so travagliu innovativu, chì hà cullatu à alcune di e so alture più iconiche durante l'anni 60 è 70. Natu in u Regnu Unitu in u 1923, u famosu ingegnere elettricu hà criatu sistemi di amplificazione rivoluzionarii chì permettenu à i musicisti di sviluppà i so propri soni convincenti - da u rock classicu è blues à pop è jazz.

L'invenzione di Marshall di un amplificatore universale hà avutu un impattu incommensurable in quantu i musicisti anu pussutu esse realizatu in diretta. Hà purtatu l'amplificazione chì puderia seguità cù a chitarra aggressiva è hà ancu eventualmente gemellatu parlanti 2 × 12″ in cabinetti. Era abbastanza wattage chì i bandi ùn anu micca bisognu di mantene u so voluminu bassu in nightclubs; Puderanu avà ghjucà spettaculi persunali forti cù una grande qualità di sonu. Questu hè statu un sviluppu particularmente significativu per l'atti d'invasione britannica chì vulianu un sonu putente in spazii cusì chjuchi cum'è The Cavern Club o Marquee Club in Londra.

Jim Marshall hà ancu cambiatu a custruzzione di l'equipaggiu musicale creendu amplificatori robusti cù trasformatori extra grandi è vasi affidabili in elli. Questi amplificatori robusti, affettuosamente chjamati "Marshalls", anu permessu à i bandi di spinghje u so sonu assai più in diretta, furnisce un novu livellu di dinamismu chì hà alimentatu ancu i so prucessi di scrittura in casa. Atti leggendari cum'è Led Zeppelin, Jimi Hendrix Experience è Cream anu utilizatu questi novi amplificatori, dimustrendu quantu putente -litteralmente- era l'invenzione di Marshall per u sviluppu di u rock'n'roll. Finu à questu ghjornu, i so rializazioni di a vita cuntinueghjanu à esse celebrati in diversi avvenimenti in u mondu; onore giustamente unu di i più grandi ingegneri musicali chì l'umanità hà mai cunnisciutu.

Premiati è Ricunniscenza


Jim Marshall era un ingegnere audio, inventore è entrepreneur chì hà criatu l'icònicu Marshall Amplifier in 1962. I so prudutti rivoluzionanu u sonu di u rock and roll, spawning una nova era in a produzzione musicale. A so cumpagnia diventerà eventualmente famosa in u mondu cum'è un capu di l'industria in l'amplificatori è l'equipaggiu audio.

U travagliu di Marshall hà migliuratu e pussibulità di u rock cum'è a sapemu oghje, purtendu à ricunniscenza è premii per i so rializazioni di a vita. Hè statu onoratu cù un Premiu per l'Ingegneria di a Vita da a Società di Ingegneria Audio (AES) à a so 25a cunvenzione in 1972, è hà vintu u Premiu di l'Academia Reale di Ingegneria per l'Innuvazione in 2002. In più, Marshall hà ricevutu onori di Grammy Award in 2009 per u Meritu Tecnicu cù Credibilità à l'innovazione.

A cumpagnia chì porta u so nome hè sempre assai viva oghje è cuntinueghja à onore u so legatu pruduciendu prudutti audio innovatori chì restanu fideli à i so principii di pruduce l'equipaggiu di a più alta qualità à un prezzu raghjone mentre celebranu l'imaginazione sopra a cunvenzione. Ancu s'ellu hè mortu, l'impattu di Jim Marshall nantu à a musica serà risentitu per sempre per via di i so cuntributi à a tecnulugia di produzzione di sonu, è ancu di ricunniscenza da parechji cumitati di premiazione.

Marshall Music Foundation


In a so memoria, Marshall hà lasciatu un legatu custruitu annantu à l'amplificazione, a passione è a prufonda admirazione per a musica è quelli chì a facenu. Stu legatu cuntinueghja attraversu a Fundazione Jim Marshall - una carità furmata in April 2013 cù u scopu di aiutà e persone svantaggiate à accede à l'opportunità di educazione musicale. A fundazione travaglia per assicurà chì a musica hè accessibile à tutti, ùn importa micca u fondu o u statutu suciale.

A fundazione sustene una quantità di prugrammi chì miranu à aiutà l'adulti è i zitelli à prufittà di l'educazione musicale, cumpresu u prughjettu di divulgazione musicale Sound Bites, un partenariatu educativu cù u prugramma Music Worthy di l'Armata Britannica destinatu à furnisce l'accessu à una furmazione musicale prufessiunale per i veterani è quelli. feriti in azione, è "Ceol +" - un prugramma basatu in l'Irlanda di u Nordu chì furnisce opportunità educative è iniziative di benessere per i disabili è i disabili attraversu a participazione à workshop creativi.

U situ web ufficiale di Jim Marshall Tribute serve cum'è un centru interattivu cù interviste d'artisti, foto di a scola antica da i tempi più ghjovani passati in tour è diversi altri documenti ligati à a storia di a vita di Marshalls chì vi dicenu chì tipu di persona era. Cum'è una missione permanente, a ditta cuntinueghja à sviluppà modi per tutte e generazioni in u mondu per apprezzà sta figura imponente in u mondu populari di u travagliu di a musica.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui