Yamaha Corporation: Cosa hè è chì anu fattu per a musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 23, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Yamaha Corporation hè una corporazione multinaziunale giapponese specializata in a fabricazione di strumenti musicali, apparecchi audio è motociclette. A cumpagnia hè stata fundata in u 1887 è hà a sede in Hamamatsu, Giappone.

Yamaha hè unu di i più grandi pruduttori mundiali di strumenti musicali è apparecchi audio. Chì ghjè a Yamaha Corporation è chì anu fattu per a musica? Fighjemu un ochju à a so storia è a so attività attuale.

Da u 2015, Yamaha era u più grande fabricatore di strumenti musicali in u mondu, facendu tuttu da tastiere digitale à pianoforti digitali à tamburi à chitarre à strumenti di ottone à corde à sintetizzatori è più. Producenu ancu apparecchi per a casa, prudutti marini è mutori di motocicletta.

Da 2017, Yamaha era u più grande fabricatore di strumenti musicali in u mondu, è u sicondu fabricatore di motociclette.

Logo Yamaha

Yamaha Corporation: una breve storia

Principiu Principiu

  • Torakusu Yamaha era un veru gogetter, custruì u so primu orgue à anche in u 1887.
  • Fundò a Yamaha Organ Manufacturing Company in u 1889, facendu u primu fabricatore giapponese di strumenti musicali occidentali.
  • Nippon Gakki Co., Ltd. era u nome di a cumpagnia in u 1897.
  • In u 1900, pruducianu u so primu pianoforte drittu.
  • Piani à colti sò stati fatti in u 1902.

Crescita è espansione

  • Un laboratoriu acusticu è un centru di ricerca apertu in u 1930.
  • U Ministeru di l'Educazione di u Giappone hà mandatu l'educazione musicale per i zitelli giapponesi in u 1948, dendu un impulso à l'attività di Yamaha.
  • Scuole di musica Yamaha hà debuttatu in u 1954.
  • Yamaha Motor Company, Ltd hè stata fundata in u 1955, facendu motociclette è altri veiculi.
  • A prima filiale d'oltremare hè stata stabilita in Messico in u 1958.
  • U primu pianoforte cuncertu hè statu pruduttu in u 1967.
  • I semiconduttori sò stati fatti in u 1971.
  • I primi piani Disklavier sò stati pruduciuti in u 1982.
  • U sintetizzatore digitale DX-7 hè statu introduttu in u 1983.
  • A cumpagnia hà cambiatu u so nome in Yamaha Corporation in u 1987 per celebrà u 100 anniversariu.
  • A serie Silent Piano hà debuttatu in u 1993.
  • In u 2000, Yamaha hà publicatu una perdita netta di $ 384 milioni è un prugramma di ristrutturazione hè statu iniziatu.

A fundazione di Yamaha Corporation

torakusu yamaha

L'omu daretu à tuttu: Torakusu Yamaha. Stu geniu hà stabilitu a Nippon Gakki Co. Ltd. (oghji cunnisciuta cum'è Yamaha Corporation) in u 1887, cù u solu scopu di fabricà organi di canna. Ùn era micca finitu ancu, è in u 1900, hà cuminciatu à pruduce piani. U primu pianoforte fattu in Giappone era un montante custruitu da Torakusu stessu.

Dopu à a seconda guerra mundiale

Dopu a Sicunna Guerra Munniali, Genichi Kawakami, u presidente di a cumpagnia, hà decisu di repurpose a machina di produzzione di guerra è a cumpetenza di a cumpagnia in tecnulugia metallurgica à a fabricazione di motociclette. Questu hà risultatu in u YA-1 (AKA Akatombo, a "Libellula Rossa"), chì hè stata chjamata in onore di u fundatore. Era una bicicletta di strada di 125cc, un cilindru, dui tempi.

L'espansione di Yamaha

Dapoi, Yamaha hè diventatu u più grande fabricatore di strumenti musicali in u mondu, è ancu un fabricatore leader di semiconduttori, audio / visuale, prudutti informatici, articoli sportivi, apparecchi domestici, metalli speciali è robot industriali. Anu liberatu u Yamaha CS-80 in u 1977, è u primu sintetizzatore digitale di successu cummerciale, u Yamaha DX7, in u 1983.

In u 1988, Yamaha hà speditu u primu registratore di CD in u mondu è hà acquistatu Circuiti Sequenziali. Anu ancu compru una participazione maiuranza (51%) di cuncurrenti Korg in u 1987, chì fù compru da Korg in u 1993.

Yamaha hà ancu u più grande magazinu di strumenti musicali in Giappone, u Yamaha Ginza Building in Tokyo. Include una zona di shopping, una sala di cuncerti è un studio di musica.

À a fini di l'anni 1990, Yamaha hà liberatu una serie di tastieri portatili operati da batterie sottu u PSS è a gamma di tastieri PSR.

In u 2002, Yamaha hà chjusu a so attività di prudutti di tir à l'arcu chì hè stata cuminciata in u 1959.

In ghjennaghju di u 2005, hà acquistatu u fabricatore di software audio tedesco Steinberg da Pinnacle Systems. In u lugliu di u 2007, Yamaha hà compru l'azzione minoritaria di a famiglia Kemble in Yamaha-Kemble Music (UK) Ltd, a divisione di vendita di strumenti musicali è di strumenti musicali di Yamaha in u Regnu Unitu è ​​​​di vendita di apparecchi audio prufessiunale.

U 20 dicembre 2007, Yamaha hà fattu un accordu cù a Banca Austriaca BAWAG PSK Group BAWAG per cumprà tutte l'azzioni di Bösendorfer.

L'eredità di Yamaha

Yamaha Corporation hè largamente cunnisciuta per u so prugramma di insegnamentu di musica chì principia in l'anni 1950. I so prudutti elettronichi sò riesciuti, populari è rispettati. Per esempiu, a Yamaha YPG-625 hè stata premiata "Tastiera di l'annu" è "Produttu di l'annu" in 2007 da a rivista The Music and Sound Retailer.

Yamaha hà definitivamente lasciatu a so marca in l'industria di a musica, è pare ch'ella sia quì per stà!

A linea di prudutti di Yamaha

Strumenti musicali

  • Avete un desideriu di fà qualchi melodie dolci? Yamaha ti copre! Da l'urgani à canne à i strumenti di banda, anu tuttu. È s'è vo circate di amparà, anu ancu scole di musica.
  • Ma aspetta, ci hè di più ! Yamaha hà ancu una larga selezzione di chitarre, amplificatori, tastiere, drumsets, saxophones, è ancu un pianoforte à coda.

Equipamentu Audio è Video

  • Sè vo circate di ottene u vostru audio è video ghjocu, Yamaha hà cupertu! Da cunsole di mischju à chips di sonu, anu tuttu. In più, anu ricevitori AV, parlanti, lettori DVD, è ancu un Hi-Fi.

Vehiculi Motor

  • Sè vo circate qualchi roti, Yamaha hè cupartu ! Da i scooters à i superbike, anu tuttu. Inoltre, anu avutu motoneve, ATV, UTV, vitture di golf, è ancu barche gonfiabili.

Software Vocaloid

  • Sè vo circate di ottene u vostru ghjocu vocaloid, Yamaha ti hà cupartu! Hanu u software Vocaloid 2 per l'iPhone è l'iPad, più a serie VY pensata per esse un pruduttu d'alta qualità per i musicisti prufessiunali. Nisuna faccia, nè sessu, nè voce fissa - basta à compie ogni canzone!

U viaghju corporativu di Yamaha

L'acquistu di circuiti sequenziali

In u 1988, Yamaha hà fattu una mossa audace è hà strappatu i diritti è l'assi di i Circuiti Sequenziali, cumpresi i cuntratti di travagliu di a so squadra di sviluppu - cumpresu l'unicu Dave Smith! Dopu questu, a squadra si trasfirìu à Korg è hà designatu i leggendari Wavestations.

L'acquisizione di Korg

In u 1987, Yamaha hà fattu un grande passu in avanti è hà compru un interessu di cuntrollu in Korg Inc, facendu una subsidiaria. Cinque anni dopu, u CEO di Korg, Tsutomu Katoh, avia abbastanza soldi per cumprà a maiò parte di a parte di Yamaha in Korg. È hà fattu !

L'affari di l'arcu

In u 2002, Yamaha hà decisu di chjude a so attività di prudutti di tir à l'arcu.

Filiali di Vendita in u Regnu Unitu è ​​​​Spagna

Yamaha hà ancu annullatu i so cuntratti di joint venture per i filiali di vendita in u Regnu Unitu è ​​​​in Spagna in u 2007.

L'acquisizione di Bosendorfer

Yamaha hà ancu cumpetitu cù Forbes per cumprà tutte l'azzioni di Bösendorfer in 2007. Anu righjuntu un accordu di basa cù u Bancu Austriacu è hà acquistatu successu a cumpagnia.

U YPG-625

Yamaha hà ancu liberatu l'YPG-625, un grand portable d'azzione ponderata di 88 chjave.

Yamaha Music Foundation

Yamaha hà ancu stabilitu a Yamaha Music Foundation per prumove l'educazione musicale è sustene l'aspiranti musicisti.

Vocaloid

In u 2003, Yamaha hà liberatu VOCALOID, un software di sintesi di cantu chì genera voce in un PC. Anu seguitu questu cù VY1 in 2010, u primu Vocaloid senza caratteru. Anu ancu liberatu una app iPad / iPhone per Vocaloid in 2010. Infine, in 2011, anu liberatu VY2, un Vocaloid fattu di Yamaha cù u nome di codice "Yūma".

cunchiusioni

Yamaha Corporation hè stata un capu in l'industria musicale per più di un seculu. Da i so iniziu cum'è fabricatore di organi à canna à a so pruduzzione attuale di strumenti musicali digitale, Yamaha hè statu un pioniere in l'industria. U so impegnu à furnisce prudutti è servizii di qualità li hà fattu un nome di famiglia. Dunque, sè vo circate un strumentu musicale affidabile è innovativu, Yamaha hè a strada per andà!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui