Audio Wireless: Cosa hè è cumu funziona?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

L'audio wireless hè a capacità di sente a musica senza fili trà i vostri parlanti è u vostru sistema stereo. Hè una tecnulugia chì usa onde radiu per trasmette signalu audio da a fonte à i parlanti. Hè cunnisciutu ancu cum'è parlanti di fideltà wireless o Wi-Fi.

In questu articulu, vi spiegheraghju cumu funziona è perchè hè diventatu sempre più populari.

Chì ghjè l'audio wireless

Speakers Wireless: Cumu funzionanu?

U Metudu Infrared

I parlanti wireless ùn anu micca una cunnessione diretta à un sistema stereo o altra fonte. Invece, u sistema hà da mandà un signalu chì i parlanti ponu piglià è trasfurmà in electricità per alimentà a bobina di voce in u parlante. È ci hè una manera di fà: i signali infrared. Hè cum'è cumu funziona i cuntrolli remoti. U sistema stereo manda un fasciu di luce infrared, chì hè invisibile à l'occhiu nudu. Stu fasciu porta infurmazione in forma di impulsi, è i parlanti wireless anu sensori chì ponu detectà sti trasmissioni.

Quandu u sensoru detecta u signale, manda signali elettroni à un amplificatore. Stu amplificatore aumenta a forza di a pruduzzione di u sensoru, chì hè necessariu di guidà a bobina di voce in u parlante. Dopu questu, u currente alternante face chì l'elettromagnete di a bobina vocale cambie rapidamente polarità. Questu, à u turnu, face chì u diafragma di u parlante vibre.

I Svantaghji

L'usu di segnali infrarossi per i parlanti wireless hà alcuni inconvenienti. Per unu, u fasciu infrared hà bisognu di un percorsu chjaru da u sistema stereo à u parlante. Qualchese chì blucca a strada impedisce à u signale di ghjunghje à u parlante è ùn farà micca sonu. In più, i signali infrared sò abbastanza cumuni. Cose cum'è cuntrolli remoti, luci, è ancu e persone emananu radiazioni infrared, chì ponu causà interferenza è rende difficiuli per u parlante per detectà un signalu chjaru.

Segnali Radio

Ci hè un altru modu per mandà signali in wireless: radiu. I segnali di radiu ùn anu micca bisognu di una linea di vista, cusì ùn avete micca preoccupatu di qualcosa chì blucca a strada. In più, i segnali di radiu sò menu prubabile di esse interferiti, cusì pudete gode di a vostra musica senza alcuna disgrazia o inconsistenza.

Una guida per principianti à Onde Carrier è Segnali Modulanti

Chì sò l'onda Carrier?

Onde Carrier sò onde elettromagnetiche chì sò modulati cù un signalu chì porta l'infurmazioni per a trasmissione wireless. Questu significa chì portanu l'energia da un locu à l'altru, cum'è u calore è a luce da u Sole à a Terra, o u signale audio da un trasmettitore à un receptore di cuffie. L'onda di trasportu sò diffirenti di l'onda sonora, chì sò onde meccaniche, perchè ponu viaghjà à traversu un vacuum è ùn interagiscenu micca direttamente cù e molécule di un mediu.

Chì sò i signali modulanti?

I signali modulanti sò usati per modulà u signale di u trasportatore, è sò essenzialmente i signali audio destinati à i cunduttori di l'auriculare. Ci hè parechje manere chì u signale modulante pò modulà l'onda di trasportu, cum'è frequency | modulazione (FM). FM funziona per avè u signale modulante modulà a freccia di l'onda portante.

Trasmissione audio analogica wireless

L'auriculari wireless operanu generalmente vicinu à 2.4 Russo Francesco Russo (radiofrequenza), chì offre una grande gamma wireless finu à 91 m (300 ft). Per mantene a variazione di a frequenza di l'onda di trasportu bassa è concisa, u signale audio hè amplificatu solu una volta chì u receptore di l'auriculare u demodula. L'audio stereo hè mandatu da multiplexing è demultiplexing prima è dopu à u prucessu di modulazione di frequenza.

Trasmissione audio digitale wireless

Audio digitale hè custituitu da snapshots istantanee di l'amplitude di u signalu audio è hè rapprisintatu digitale. A qualità di l'audio digitale pò esse definitu da a so freccia di mostra è a prufundità di bit. A rata di campionamentu si riferisce à quante amplitudes audio individuali sò campionate ogni secondu, è a prufundità di bit si riferisce à quanti bits sò usati per rapprisintà l'amplitude di ogni mostra.

cunchiusioni

Dunque, per riassume, l'onda di traspurtadore sò onde elettromagnetiche chì portanu l'energia da un locu à l'altru, è i signali modulanti sò usati per modulà u signalu di u trasportatore, chì hè dopu trasmessu à u receptore di l'auriculare. A trasmissione audio analogica wireless hè fatta per modulazione di frequenza, è a trasmissione audio digitale wireless hè fatta per segnali audio digitale.

Capisce u mondu di i signali di trasmissione

I principii di l'onde radio

Onde radiu sò una parte di u spettru elettromagneticu, cù a luce è l'infrared. A luce visibile hà un intervallu di lunghezza d'onda da 390 à 750 nanometri, mentre chì a luce infrarossa hà una gamma più larga di 0.74 micrometri à 300 micrometri. L'onde di radiu, però, sò u più grande di u gruppu, cù una gamma di lunghezza d'onda da 1 millimetru à 100 chilometri!

L'onda di radiu anu uni pochi di vantaghji annantu à l'altri tipi di radiazioni elettromagnetiche, ma anu bisognu di uni pochi di cumpunenti per passà da un sistema stereo à un parlante. Un trasmettitore cunnessu à u sistema stereo converte i segnali elettrici in onde radio, chì sò poi trasmessi da una antenna. À l'altra parte, una antenna è un receptore nantu à u parlante wireless detectanu u signale radio, cunvertiscendu in un signalu elettricu. Un amplificatore poi aumenta a putenza di u signale per guidà u parlante.

Frequenze Radio è Interferenza

Frequenze radio sò impurtanti perchè e trasmissioni radio chì utilizanu frequenze simili ponu interferiscenu l'una cù l'altru. Questu pò esse un prublema maiò, cusì parechji paesi anu stabilitu regule chì limitanu i tipi di frequenze radiu chì parechji dispositi sò permessi di generà. In i Stati Uniti, e bande di frequenze attribuite à i dispositi cum'è parlanti wireless include:

  • 902 à 908 megahertz
  • 2.4 à 2.483 gigahertz
  • 5.725 à 5.875 gigahertz

Queste frequenze ùn deve micca interferiscenu cù signali di radio, televisione o cumunicazione.

Protocollu Bluetooth

Bluetooth hè un protokollu chì permette à i dispositi di cunnette à l'altri. Questu significa chì i parlanti wireless ponu avè cuntrolli oltre u voluminu è u putere. Cù cumunicazione bidirezionale, pudete cuntrollà quale pista hè ghjucatu o quale stazione di radiu hè sintonizatu u vostru sistema senza avè da alzà è cambià in u sistema principale. Quantu hè cool?

Chì ci hè a magia daretu à i parlanti Bluetooth wireless?

A Scienza di u Sonu

I parlanti Bluetooth wireless sò cum'è una pozione magica di fili, magneti è coni chì travaglianu inseme per creà u sonu dolce di a musica. Ma chì succede veramente ?

Scumpressemu:

  • Un filu di metallu flexible, cunnisciutu com'è bobina di voce, hè attrattu da un magnetu forte in u parlante.
  • A bobina di voce è u magnetu travaglianu inseme per creà vibrazioni chì affettanu a freccia, o pitch, di u sonu.
  • Queste onde sonore sò poi amplificate attraversu u conu / circondu è in i vostri orecchie.
  • A dimensione di u conu / surround afecta u voluminu di u parlante. U più grande u conu, u più grande u parlante è u più forte u voluminu. U più chjucu u conu, u più chjucu u parlante è u più silenziu u voluminu.

A magia di a musica

I parlanti Bluetooth wireless sò cum'è una pozione magica di fili, magneti è coni chì travaglianu inseme per creà u sonu dolce di a musica. Ma chì succede veramente ?

Scumpressemu:

  • Un filu di metallu flessibile, cunnisciutu cum'è bobina vocale, hè incantatu da un magnetu putente in u parlante.
  • A bobina di voce è u magnetu facenu un incantesimu per creà vibrazioni chì affettanu a freccia, o pitch, di u sonu.
  • Queste onde sonore sò poi amplificate attraversu u conu / circondu è in i vostri orecchie.
  • A dimensione di u conu / surround afecta u voluminu di u parlante. U più grande u conu, u più grande u parlante è u più forte u voluminu. U più chjucu u conu, u più chjucu u parlante è u più silenziu u voluminu.

Allora s'è vo circate un pocu di magia in a vostra vita, ùn cercate più di un parlante Bluetooth wireless!

A Storia di Bluetooth: Quale l'hà inventatu?

Bluetooth hè una tecnulugia chì usemu ogni ghjornu, ma sapete quale l'hà inventatu? Fighjemu un ochju à a storia di sta tecnulugia rivoluzionaria è a persona daretu à questu.

L'invenzione di Bluetooth

In u 1989, una cumpagnia di telecomunicazioni svedese chjamata Ericsson Mobile hà decisu di fà creativa. Anu incaricatu i so ingegneri di creà una tecnulugia di radiu di ligame curtu chì puderia trasmette signali da i so computer persunali à i so cuffie wireless. Dopu assai travagliu duru, l'ingegneri anu successu è u risultatu era a tecnulugia Bluetooth chì avemu usatu oghje.

Da induve vene u nome ?

Puderete esse dumandate da induve vene u nome "Bluetooth". Ebbè, hè veramente parte di a legenda scandinava. Sicondu a storia, un rè danese chjamatu Harald "Bluetooth" Gormsson hà unitu una mansa di tribù danesi in una super tribù. Cum'è a tecnulugia, Harald "Bluetooth" Gormsson hà sappiutu "unisce" tutte queste tribù inseme.

Cumu Funziona Bluetooth?

Se vulete capisce cumu un parlante Bluetooth produce u sonu, avete bisognu di familiarizà cù i magneti. Eccu un rapidu scorrimentu:

  • Bluetooth manda un signalu chì hè pigliatu da un magnetu in u parlante.
  • Allora u magnetu vibra, creendu onde sonore.
  • Queste onde sonore viaghjanu in l'aria è sò intesu da e vostre orecchie.

Allora eccu, a scienza daretu à i parlanti Bluetooth! Quale sapia chì era cusì simplice?

Chì ci hè u buzz nantu à i parlanti audio di campu vicinu?

Sott'a u Turchinu

Allora avete intesu parlà di parlanti Near Field Audio (NFA), ma di chì sò tutti? Ebbè, sti parlanti wireless funzionanu attraversu un prucessu chjamatu induzione elettromagnetica. In fondu, anu un transducer, chì hè una manera fantastica di dì un dispositivu chì trasforma l'energia in un signalu elettricu. Allora, quandu vi mette u vostru telefonu in cima di stu signali, amplifies u sonu da u vostru dispusitivu.

Bluetooth vs Near Field Audio

Comparamu è cuntrastemu i parlanti Bluetooth è NFA:

  • Tutti dui sò totalmente wireless, ma i parlanti NFA utilizanu batterie cunvinziunali per generà a so putenza invece di i signali radio.
  • Cù parlanti Bluetooth, avete da parà u vostru telefunu à u parlante per sente u sonu. Cù i parlanti NFA, tuttu ciò chì duvete fà hè di mette u vostru telefunu in cima è site bonu per andà!

mastru Fun

Sapete chì tutti i parlanti travaglianu grazia à a fisica ? In u 1831, un scientist inglese chjamatu Michael Faraday hà scupertu a lege di induzione di Faraday. Sta lege dice chì quandu un magnetu interagisce cù un circuitu elettricu, pruduce una forza elettromotrice, chì in questu casu, hè l'onda sonora. Piuttostu cool, nò?

Chì duvete cunsiderà quandu cumprà parlanti wireless?

Vincenti

Quandu si tratta di parlanti wireless, hè impurtante per assicurà chì avete unu chì hè compatible cù u vostru dispositivu. Verificate a scatula o l'imballu per assicurà chì funziona cù u vostru telefunu o laptop.

bugettu

Prima di principià à cumprà, hè impurtante per sapè quantu site dispostu à gastà. Stick à marchi di fiducia cum'è Sony, Bose, o LG per assicurà chì ottene u più bang per u vostru buck.

Sound Quality

Quandu si tratta di parlanti wireless, a qualità di u sonu hè chjave. Assicuratevi di ottene quellu chì hà un sonu chjaru è croccante chì riempia a stanza. Ricurdatevi solu, sè vo campate in un appartamentu, ùn avete micca bisognu di un parlante chì farà tremà i muri.

Portabbilità

A bellezza di i parlanti wireless hè chì pudete piglià cun voi induve andate. Cercate un parlante ligeru è durable chì hè resistente à l'acqua per pudè piglià à a spiaggia, à u parcu, o ancu à una barbecue in cortile.

stile,

Vulete chì u vostru parlante wireless s'adatta à u vostru decoru di casa. Sceglite unu chì ùn piglià micca troppu spaziu è ùn serà micca u puntu focu di a stanza.

Tipi di parlanti

Quandu si tratta di parlanti wireless, ci sò dui tipi principali: Bluetooth è Near Field Audio. I parlanti Bluetooth sò grandi per spazii più grande, mentre chì i parlanti NFA sò megliu per i spazii più chjuchi.

Speakers persunalizabili

Sè vo circate un parlante wireless chì si distingue, ci sò parechje opzioni persunalizabili. Pruvate un picculu parlante di scrivania, un parlante di hockey puck, o ancu quellu chì si illumina!

I Pro è Cons di i parlanti wireless

I pratichi

I parlanti wireless sò a strada per andà sè vo circate una configurazione senza fastidiu:

  • Ùn ci hè più inciampate nantu à i fili o pruvà à ammuccià!
  • Perfetta per spazii esterni cum'è ponti, patii è piscine.
  • Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i cordi di alimentazione - i parlanti alimentati da a batteria sò dispunibili.

I Svantaghji

Sfortunatamente, i parlanti wireless ùn venenu micca senza i so inconvenienti:

  • L'interferenza da altre onde radiu pò causà segnali distorti.
  • I segnali caduti ponu purtà à una cattiva sperienza di ascolta.
  • I prublemi di larghezza di banda ponu purtà à una musica menu ricca o ricca.

Differences

Audio senza filu vs filatu

L'audio wireless hè u modu di u futuru, chì offre comodità è libertà di muvimentu. Cù cuffie wireless, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di i cordi intricati o avè da stà vicinu à u vostru dispositivu. Pudete spustà liberamente mentre ascolta i vostri melodi preferiti, podcasts o audiolibri. Per d 'altra banda, l'auriculari cablati offrenu sempre una qualità di sonu superiore, postu chì u signale ùn hè micca cumpressu cum'è cù l'audio wireless. In più, l'auriculari cablati sò spessu più prezzu di i so omologhi wireless. Allora, sè vo circate una grande sperienza di sonu senza rompe u bancu, cuffie cablate pò esse u modu per andà. Tuttavia, sè vo circate una sperienza di ascolta più còmuda, l'audio wireless hè a strada per andà.

cunchiusioni

Avà chì sapete ciò chì l'audio wireless hè, pudete aduprà per sente musica, podcasts è audiolibri induve vulete. Hè perfetta per l'eserciziu, u trasportu, è solu per divertisce.
Pudete aduprà per sente musica, podcasts è audiolibri induve vulete. Hè perfetta per l'eserciziu, u trasportu, è solu per divertisce.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui