Cumu utilizà i tuplets cum'è i triplets è i duplets per spice e cose

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

In a musica un tuplet (ancu ritmu o raggruppamenti irrazionali, divisione o raggruppamenti artificiali, divisioni anormali, ritmu irregulare, gruppetto, raggruppamenti extra-metrici, o, raramente, ritmu contrametricu) hè "qualsiasi ritmu chì implica a divisione di u ritmu in un altru numeru di suddivisioni uguali da quella generalmente permessa da a signatura di u tempu (per esempiu, triplets, duplets, etc.) ".

Questu hè indicatu da un numeru (o qualchì volta dui), chì indica a frazzioni implicata. I noti implicati sò ancu spessu raggruppati cù una parentesi o (in notazione più antica) un slur. U tipu più cumuni hè u "triplet".

Ghjucà triplette à a chitarra

Chì sò i triplets è cumu travaglianu in a musica?

Triplets sò un tipu di gruppu di note musicali chì divide u ritmu in trè parti invece di dui o quattru. Questu significa chì ogni nota individuale in u triplet occupa un terzu di un battitu invece di a mità o quartu.

Questu hè diversu da i metri simplici o cumposti, chì dividenu u ritmu in dui è cinque rispettivamente.

Mentre i triplets ponu esse utilizati in ogni signatura di u tempu, sò generalmente in 3/4 o 6/8 tempu.

Spessu appariscenu cum'è una alternativa à i metri simplici perchè i valori di nota più longu sò più faciuli à fà è più spressivi cà e note più brevi.

Per utilizà a notazione triplet in a vostra musica, simpricimenti dividite ogni valore di nota per trè. Per esempiu, sè vo avete un triplet quartu di nota, ogni nota in u gruppu durà per un terzu di un ritmu.

Sè vo avete prublemi à capisce cumu funzionanu i triplets, ricordate solu chì ogni nota in u gruppu hè ghjucatu à u stessu tempu cù l'altri dui note.

Questu significa chì ùn pudete micca affruntà o trascinate alcuna nota in u gruppu, o u triplettu sonarà irregulare.

Praticate à cuntà è ghjucà à i triplets lentamente in prima per avè una sensazione di cumu travaglianu. Una volta chì site cunfortu cù u cuncettu, pudete cumincià à aduprà in a vostra propria musica!

Triplette in canzoni populari

Probabilmente avete intesu intesu triplets usati in parechje canzoni populari senza mancu capitu ! Eccu alcuni esempi di melodie famose chì facenu usu di stu dispusitivu ritmicu:

  • "The Entertainer" di Scott Joplin
  • "Maple Leaf Rag" di Louis Armstrong
  • "Take Five" di Dave Brubeck
  • "I Got Rhythm" di George Gershwin
  • "All Blues" di Miles Davis

Cumu pudete sente da questi grandi esempi, i triplets aghjunghjenu un sapori unicu à una canzone è ponu veramente swing.

Triplets cum'è abbellimenti

Mentre chì i triplets sò spessu usati com'è u ritmu principale di una canzone, sò spessu usati cum'è embellishments musicali o ornamenti.

Questu significa chì aghjunghjenu interessu extra à un pezzu creendu sincopazione è furnisce cuntrastu ritmicu.

Puderanu esse truvati in parechji stili di musica, da jazz, blues è rock à musica classica è folk.

Certi modi cumuni di utilizà triplets include:

  1. Introducendu una nova sezione o melodia in a canzone
  2. Aghjunghje sincopazione à una progressione di accordu o un mudellu di ritmu
  3. Crià un interessu ritmicu rompendu mudelli di metri regulari o accenti
  4. Note d'accentu chì altrimenti puderianu esse senza accentu, cum'è note di grazia o appoggiatura
  5. Crià a tensione è l'anticipazione usendu triplette in una sezione veloce di guida di a canzone

Sia chì l'aghjunghje cum'è abbellimenti o cum'è u ritmu principale di a vostra musica, sapè cumu utilizà i triplets hè una cumpetenza impurtante per ogni musicista.

Esercizii di pratica per triplets

Eccu uni pochi di esercizii per aiutà vi cunfortu cù l'usu di triplets in a vostra musica. Quessi ponu esse fatti cù qualsiasi strumentu, cusì sentite liberu di utilizà ciò chì site più còmode.

  1. Accuminciate per cuntà è batte un ritmu simplice di triplet. Pruvate diverse cumminazzioni di note è riposu, cum'è un quartu di nota-quarti di nota-ottava, è a mezza nota-sedicesima nota-quarti.
  2. Una volta chì avete l'abitudine di applaudire i triplettes, pruvate à ghjucà nantu à un strumentu. Cuminciate lentamente in prima per assicurassi chì ùn avete micca affruntà o trascinate alcuna nota. Focus nantu à mantene e trè note à u stessu voluminu è in tempu cù l'altri.
  3. Per praticà l'usu di triplettes cum'è embellishments, pruvate à ghjucà cù diverse progressioni di accordi o mudelli ritmichi è inserisce triplettes in certi lochi per creà interessu o contra-ritmi. Pudete ancu sperimentà cù l'aghjunzione di ritmi sincopati nantu à u mudellu di triplet per un livellu ancu più grande di cumplessità.

Triplette vs duplets

Mentre chì i triplets è i duplets sò mudelli ritmichi cumuni utilizati in a musica, ci sò parechje differenzi chjave trà i dui. Per una cosa, i triplets sò tipicamente eseguiti cù trè note per ritmu, mentri i duplets anu solu duie note per ritmu.

Inoltre, i triplets spessu creanu un forte sensu di sincopazione o accenti off-beat, mentri i duplets tendenu à esse più simplici è faciuli di cuntà.

In ultimamente, a decisione di utilizà triplets o duplets in a vostra musica hè di voi. Sè vo circate un sonu più cumplessu, i triplets sò una grande opzione.

Se vulete qualcosa di più simplice o più uniforme, i duplets puderanu esse u modu per andà. Pruvate cù i dui è vede ciò chì funziona megliu per a vostra musica!

Chì sceglite dipende da una quantità di fatturi, cumpresu u stilu di a vostra musica, u tempu à quale ghjucate, è ancu e vostre preferenze persunale.

Certi musicisti puderanu preferisce usà triplets perchè creanu ritmi più interessanti o aghjunghjenu varietà à una canzone, mentre chì altri puderanu truvà duplets per esse più faciuli di cuntà o di ghjucà.

Ùn importa micca quale sceglite, capiscenu cumu utilizà sia i triplets sia i duplets hè una cumpetenza impurtante per ogni musicista. Amparate cumu utilizà sti mudelli ritmichi cumuni, puderete aghjunghje più interessu è cumplessità à a vostra musica.

cunchiusioni

Sè vo avete travagliatu nantu à una pezza chì usa triplets, praticate à ghjucà lentamente è fermamente in prima per piglià u ritmu ghjustu.

Allora, una volta chì l'avete chjapputu, travagliate per aumentà u tempu è aghjunghje più ornamenti o adornamenti quantu necessariu.

Cù pratica è pacienza, sarete un triplet pro in pocu tempu!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui