Triadi: Cumu aduprà per a chitarra

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

In a musica, una triade hè un inseme di trè note chì ponu esse impilate in terzu. Le terme « triade harmonique » a été inventé par Johannes Lippius dans son « Synopsis musicae novae » (1612).

Quandu staccati in terzu, i membri di a triade, da u tonu più bassu à u più altu, sò chjamati: a radica u terzu - u so intervallu sopra à a radica essendu un terzu minore (trè semitoni) o un terzu maiò (quattru semitoni) a Quinta - u so intervallu sopra à u terzu essendu un terzu minore o un terzu maiò, dunque u so intervallu sopra à a radica hè una quinta diminuita (sei semitoni) , quinta perfetta (sette semitoni), o quinta aumentata (ottu semitoni).

Ghjucà à triadi

Tali accordi sò chjamati triadichi. Certi teorichi di u XXu seculu, in particulare Howard Hanson è Carlton Gamer, allarganu u terminu per riferite à qualsiasi cumminazione di trè piazzi diffirenti, indipendentemente da l'intervalli trà elli.

A parolla aduprata da altri teorichi per questu cuncettu più generale hè "tricordu".

Altri, in particulare Allen Forte, usanu u terminu per riferite à cumminzioni apparentemente impilate di altri intervalli, cum'è in "triade quartale".Forte, Allen, (1973) The Structure of Atonal Music (New Haven è Londra: Yale University Press): ISBN. 0-300-02120-8 In u tardu Rinascimentu, a musica di l'arti occidentali si trasfirìu da un accostu contrapuntu più "orizzontale" versu progressioni di accordi chì necessitanu un accostu più "verticale", affinchendu cusì più forte à a triade cum'è u bloccu di basi di l'armunia funziunale. .

U tonu radicali di una triade, inseme cù u gradu di u Scala à quale currisponde, determina principalmente a funzione di una triade.

Sicundariamente, a funzione di una triade hè determinata da a so qualità: maiò, minore, diminuite o aumentata. Trè di sti quattru tipi di triadi sò truvati in a scala Major (o diatonica).

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui