The Haunted: U Supergruppu Svedese in a Scena Metal

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 25, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

The Haunted hè un Supergruppu Svedese di metallu banda di Göteborg, furmata in u 1996. I membri originali eranu Anders & Jonas Björler, Peter Dolving, Adrian Erlandsson è Patrik Jensen. I dui fratelli Björler è Erlandsson eranu membri di a banda di death metal melodica seminale At the Gates, una forza pioniera in a scena di death metal svedese. Una minurità di membri, passati è prisenti, sò di Göteborg, Svezia; cù l'eccezzioni di Patrik Jensen, chì hè di Linköping; Per Möller Jensen, chì hè di Danimarca; Adrian Erlandsson, chì hè di Malmö; è Marco Aro, chì hè di Finlandia.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui