Cosa hè un subwoofer?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Un subwoofer (o sub) hè un woofer, o un altoparlante cumpletu, chì hè dedicatu à a ripruduzzione di frequenze audio bassu cunnisciute cum'è bassu.

A gamma di freccia tipica per un subwoofer hè di circa 20-200 Hz per i prudutti di u cunsumu, sottu 100 Hz per u sonu live prufessiunale, è sottu 80 Hz in sistemi appruvati da THX.

I subwoofers sò destinati à aumentà a gamma di bassa frequenza di altoparlanti chì copre bande di frequenza più alta.

Subwoofer

I subwoofers sò custituiti da unu o più woofers muntati in un altoparlante - spessu fatti di legnu - capaci di sustene a pressione di l'aria mentre resistenu à a deformazione. L'armari di subwoofer venenu in una varietà di disinni, cumprese bass reflex (cù un portu o un radiatore passiu in l'armadiu), baffle infinitu, cornu-caricatu, è disinni di banda, chì rapprisentanu cummerci unichi in quantu à l'efficienza, a larghezza di banda, a dimensione è u costu. I subwoofers passivi anu un driver di subwoofer è un chjusu è sò alimentati da un esterno amplificatore. I subwoofers attivi includenu un amplificatore integratu. I primi subwoofers sò stati sviluppati in l'anni 1960 per aghjunghje una risposta bassa à i sistemi stereo di casa. I subwoofers sò ghjunti in una cuscenza populari più grande in l'anni 1970 cù l'intruduzioni di Sensurround in filmi cum'è Earthquake, chì pruducia soni forti di bassa freccia attraversu grandi subwoofers. Cù l'avventu di a cassetta compacta è di u compact disc in l'anni 1980, a ripruduzzione faciule di bassi profondi è forti ùn era più limitata da a capacità di un stylus di registrazione di fonografu per seguità un groove, è i pruduttori puderanu aghjunghje più cuntenutu di freccia bassa à e registrazioni. Inoltre, durante l'anni 1990, i DVD sò stati sempre più registrati cù prucessi di "sonu surround" chì includenu un canale di effetti di bassa frequenza (LFE), chì puderia esse intesu cù u subwoofer in sistemi di cinema in casa. Duranti l'anni 1990, i subwoofers sò diventati ancu più populari in i sistemi stereo di casa, installazioni di audio di vittura persunalizati, è in sistemi PA. In l'anni 2000, i subwoofers sò diventati quasi universali in i sistemi di rinfurzamentu di u sonu in nightclubs è concerti.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui