Dinamica: Cumu aduprà in a musica

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

A dinamica hè una parte integrante di a musica chì pò aiutà i musicisti à spressione più efficace.

Qu'il s'agisse de forte, piano, crescendo ou sforzando, toutes ces dynamiques apportent texture et dimension à une chanson.

In questu articulu, avemu da scopre i principii di a dinamica in a musica è fighjemu un esempiu di cumu utilizà sforzando per portà una strata extra di prufundità à a vostra musica.

Chì sò a dinamica

Definizione di dinamica


Dinamica hè u termu musicale utilizatu per discrìviri vulume è l'intensità di un sonu o nota. Hè direttamente in relazione cù l'espressione è l'emozione di un pezzu. Per esempiu, quandu un musicista toca forte o dolcemente, usanu dinamica per spressione o enfatizà qualcosa. A dinamica pò esse aduprata in ogni stile di musica, da u classicu à u rock è u jazz. Diversi stili di musica sò spessu i so cunvenzioni per cumu si usanu a dinamica.

Quandu leghje a partitura, a dinamica hè indicata da simboli speciali posti sopra o sottu à u Staff. Eccu una breve spiegazione nantu à certi simboli cumunimenti usati è ciò chì significanu in termini di dinamica:
-pp (pianissimo) : Très calme/douce
-p (piano) : Calme/doux
-mp (mezzo piano) : Modérément calme/doux
-mf (mezzo forte): Moderatamente forte/forte
-f (forte) : forte/forte
-ff (fortissimo) : Assai forte/forte
-sfz (sforzando) : fortement accentué une note/accord seulement

I cambiamenti dinamichi aghjunghjenu ancu u culore è a tensione psicologica à i passaggi musicali. Utilizà u cuntrastu dinamicu in tutti i pezzi musicali aiuta à rende più interessanti è eccitanti per l'ascultori.

Tipi di Dinamica


A dinamica hè aduprata in a musica per indicà quantu forte o dolce u voluminu deve esse. A dinamica sò spressi cum'è lettere è sò posti à u principiu di un pezzu o à l'iniziu di un passaghju. Puderanu da ppp (assai tranquillu) à fff (assai forte).

Questa hè una lista di dinamiche più cumunimenti usate in musica:

-PPP (Triple Piano) : extrêmement doux et délicat
-PP (Piano) : Soft
-P (Mezzo Piano) : Modérément doux
-MP (Mezzo Forte) : Moderatamente forte
-Mf (Forte) : Forte
-FF (Fortissimo) : Assai forte
-FFF (Triple Forte) : estremamente forte

I marcati dinamichi ponu esse cumminati cù altri simboli chì indicanu a durata, l'intensità è u timbru di una nota. Questa cumminazione crea ritmi cumplessi, timbri è numerosi texturizati unichi. Inseme cù u tempu è u pitch, a dinamica aiuta à definisce u caratteru di un pezzu.

In più di esse cunvenzioni accettate in tutta a notazione musicale, i marcati dinamichi ponu ancu aiutà à furmà l'emozioni in un pezzu aghjunghjendu u cuntrastu trà forti è dolci. Stu cuntrastu aiuta à creà a tensione è aghjunghje un effettu drammaticu - caratteristiche chì spessu si trovanu in pezzi classici, è ancu qualsiasi genre di musica chì impiega tecniche di musicalità extra per creà una sperienza interessante per i so ascoltatori.

Chì ghjè Sforzando ?

Sforzando hè un marcatu dinamicu in a musica, chì hè utilizatu per enfatizà un ritmu particulari o sezione di un pezzu di musica. Hè cumunimenti usatu in a musica classica è populari è pò aghjunghje un impattu putente à una canzone. Questu articulu hà da scopre più in l'usi è l'applicazioni di sforzando è cumu si pò esse usatu in a musica per pruduce un sonu putente è dinamicu.

Définition Sforzando


Sforzando (sfz), hè un termu musicale utilizatu per indicà un attaccu accentuatu, forte è bruscu nantu à una nota. Hè abbreviatu cum'è sfz è hè cumunimenti assuciatu cù direzzione per l'articulazione chì parlanu à l'esecutore. En notation musicale, sforzando indique une plus grande diversité de musique en mettant l'accent sur certaines notes.

U termu musicale si riferisce à a forza di l'attaccu, o l'accentu, chì si mette nantu à note specifiche in un pezzu di musica. Hè generalmente indicatu da una lettera italica "s" sopra o sottu à a nota nantu à quale deve esse realizatu. Un accidintali pò ancu indicatu cum'è "sforz" à fiancu di sta struzzione.

I interpreti spessu interpretanu a dinamica chì circundanu a so prestazione in modu diversu. Utilizendu sforzando in melodie, i cumpusitori ponu efficacemente furnisce i musicisti direttivi individuali è signali per quandu anu da enfatizà certe note in un pezzu di musica. Questi accenti sò intesu in i generi cum'è a musica classica è u jazz, induve a sfumatura in a cumpusizioni face tutta a diffarenza trà u successu è u fallimentu, intruducendu differenze sottili cum'è accenti sforzando, un dramma forte pò esse aghjuntu à e prestazioni cum'è necessariu. I musicisti si trovanu ancu à ghjucà cù più spressione postu chì ponu dirige l'energia in punti specifichi di e so cumpusizioni attraversu l'usu attentu di queste direzzione per a dinamica.

En résumé, sforzando est un élément que l'on trouve fréquemment dans les partitions de musique classique destinée à ajouter un attaque accentué à une section notée, ainsi les interprètes peuvent s'exprimer encore plus lors des représentations selon la manière dont leur interprétation l'oblige à le faire pour les compositions. per sonà u so megliu!

Cumu aduprà Sforzando


Sforzando, cumunemente abbreviatu sfz, hè un marcatu dinamicu chì indica un accentu subitu è ​​accentuatu nantu à una nota o accordu particulari. Sta tecnica hè spessu usata per aghjunghje enfasi o cuntrastu dinamicu à pezzi di musica, indipendentemente da u stilu. Pò esse ancu usatu per aghjunghje volumi o intensità à e sezioni di musica.

L'esempiu più cumuni di sforzando chì hè utilizatu in a musica pupulare hè in i strumenti di corda induve l'archendu e corde aumenta l'intensità di u materiale è poi abbandunà sta pressione di colpu pò fà chì a nota si distingue da u so materiale circundante. Toutefois, sforzando ne doit pas être appliqué uniquement aux instruments à cordes, mais plutôt à tout instrument de musique en général (par exemple, cuivres, bois, etc.).

Quandu applicà un accentu sforzando nantu à qualsiasi gruppu di strumenti (corde, latti, legnu, etc.), hè impurtante di cunsiderà l'articulazione adattata per quellu gruppu particulari - l'articulazione si riferisce à quante note sò realizate in una frase è a so identità (per esempiu, staccato brevi). note versus frasi di legato longu). Par exemple, avec des cordes lors de l'ajout d'un accent sforzando, on pourrait vouloir des notes staccato plus courtes par opposition aux phrases jouées en legato où l'inclinaison pourrait augmenter l'intensité et ensuite tomber brusquement. Cù strumenti di ventu ancu - hè impurtante chì entranu inseme in a so frasa per pudè eseguisce cù un sonu unificatu piuttostu cà una liberazione di respirazione uncoordinata.

Hè ancu impurtante quandu si usa a dinamica sforzando chì ci hè abbastanza silenziu ghjustu prima di ghjucà l'accentu per chì si distingue più è hà un impattu maiò nantu à l'ascultore. Quandu scritti currettamente in a partitura di a partitura, truverete "sfz" sopra o sottu à e note pertinenti - questu indica chì queste note particulari deve esse datu un enfasi extra quandu eseguite è seguita da una articulazione curretta à ogni latu!

Dinamica in Musica

A dinamica in a musica si riferisce à a gamma di soni forti è dolci. A dinamica crea a struttura è l'atmosfera, è ancu enfatizà i temi principali di una canzone. Sapendu cumu utilizà in modu efficace a dinamica in a musica pò elevà u vostru sonu è porta a vostra musica à u prossimu livellu. Fighjemu sforzando cum'è un esempiu di cumu utilizà a dinamica in a musica.

Cumu a Dinamica Affetta a Musica


A dinamica in a musica sò struzzioni scritte chì cumunicanu a voce o a tranquillità di una performance musicale. I diversi simboli dinamichi chì appariscenu in a partitura indicanu à l'interpreti u voluminu precisu à quale duveranu ghjucà un certu passaghju, sia gradualmente in tuttu o subitu cù un grande cambiamentu di intensità.

A designazione dinamica più cumuna hè forte (chì significa "forte"), chì hè universalmente raffiguratu da a lettera "F". U cuntrariu di forte, pianissimo ("assai doux") hè generalmente nutatu cum'è minuscule "p". Altri disinni di simboli sò qualchì volta vistu, cum'è crescendo (gradualmente diventa più forte) è decrescendo (gradualmente diventa più dolce).

Ancu se i strumenti individuali ponu esse attribuiti variazioni dinamiche diverse in un pezzu determinatu, i cuntrasti dinamichi trà strumenti aiutanu à creà una texture interessante è un contrabalance adattatu trà e parti. A musica spessu alterna trà e sezzioni melodiche chì diventanu sempre più forte è più intense seguite da passaggi più tranquilli destinati à furnisce rilassazione è cuntrastu cù l'intensità di i so predecessori. Stu cuntrastu dinamicu pò ancu aghjunghje interessu à un mudellu ostinatu (melodia ripetuta).

Sforzando hè una spressione taliana aduprata cum'è un marcatu musicale chì significheghja un accentu forte subitu nantu à una sola nota o accordu; hè comunmente indicatu cù a lettera sfz o sffz immediatamente dopu à a nota / accordu specificata. En règle générale, sforzando met l'accent vers la fin des phrases pour dénoter un drame et une émotion accrus, créant une tension avant de se résorber en moments plus calmes destinés à réfléchir et à anticiper ce qui se prépare à une composition. Cum'è cù l'altri marcati di dinamica, si deve esse attentu à l'impiegu di sforzando per ùn diluisce l'effettu desideratu in ogni pezzu.

Cumu aduprà a dinamica per rinfurzà a vostra musica


Utilizà a dinamica per creà musica più interessante è variata hè un elementu chjave di l'orchestrazioni è l'arrangiamentu. A dinamica hè aduprata per informà l'esperienze di ascolta, enfatizà i temi, è custruì versu i culminanti. Capisce cumu utilizà a dinamica pò aiutà à furmà u sonu generale di una melodia, facendu più putente per l'audienza o stabilisce certi umore.

In a musica, a dinamica si riferisce à u livellu di u voluminu à quale un pezzu di musica hè ghjucatu. A distinzione più basica in i livelli dinamichi sò trà soft (piano) è forte (forte). Mais il y a aussi des niveaux intermédiaires entre ces deux points – mezzo-piano (mp), mezzo-forte (mf), fortissimo (ff) et divisi – qui permettent aux compositeurs de faire ressortir encore des nuances dans leurs compositions. Attraversu l'accentuazione di certi battiti o note da enfatizà unu intervallu dinamicu più di l'altru, i musicisti ponu aiutà à chjarificà a frase o aghjunghje culore à e so melodie senza avè da cambià a firma di chjave o a struttura di corda.

I cambiamenti dinamichi duveranu esse aduprati cù cura, ma ancu apposta in ogni pezzu di musica per u massimu effettu. Sè ghjucà cù l'orchestra piena, allura tutti duveranu ghjucà cù una pressione di sonu consistente; altrimenti, u sonu serà troppu irregolare da i gruppi di strumenti durante e transizioni da mp-mf-f eccetera. Certi strumenti ponu avè a so propria sensazione di staccato, secondu a rapidità di i cambiamenti dinamichi in e frasi - cum'è trombe chì ghjucanu forte finu à l'ultime note di una frasa, poi tornanu rapidamente à u pianoforte in modu chì u solista di flauta si materializza nantu à a cima. texture d'ensemble.

U più impurtante, a dinamica di sartoria hè una manera chì i musicisti ponu sviluppà interpretazioni originali è creà culore in ogni pezzu chì imparanu è eseguisce - sia in un inseme, cum'è parte di una performance solista improvisata, o semplicemente creendu qualcosa di novu in casa cù strumenti digitali cum'è i controller MIDI. o strumenti virtuali. Piglià u tempu per pensà è praticà a furmazione di i soni per via di l'usu di a dinamica darà dividendi sia persunale sia prufessiunale - aiutendu i ghjovani artisti à avanzà versu più pussibulità artistiche in tutte e tappe!

cunchiusioni

Sforzando hè un strumentu putente per purtà più spressione è sfumature à a vostra musica. L'abilità di aghjunghje ritardando, crescendo, accents, è altri marcati dinamichi à i vostri cumpusizioni pò migliurà assai a qualità di u vostru travagliu. Inoltre, amparà à utilizà a dinamica in a vostra musica pò aiutà à creà un pezzu di musica più efficace, impactful è interessante. Questu articulu hà scupertu i fundamenti di sforzando è dinamica in a musica, è spergu chì vi hà datu un megliu capiscenu di cumu l'utilizanu in e vostre cumpusizioni.

Riassuntu di Dinamica è Sforzando


A dinamica, cum'è avemu vistu, furnisce u putere espressivu in a musica. A dinamica sò elementi musicali chì indicanu l'intensità o u voluminu di una nota o frasa di musica. A dinamica pò esse marcata da ppp (estremamente tranquillu) à fff (estremamente forte). I marcati dinamichi funzionanu rendendu sezioni forti è dolci distinguibili è interessanti.

Sforzando, in particulare, hè un accentu generalmente utilizatu per l'enfasi è scrittu in musica cù una corta linea verticale sopra una testa di nota per fà u sonu più forte chì e note circundante. Comu tali, hè un marcatu dinamicu impurtante chì aghjunghje un toccu espressivu à e vostre cumpusizioni. Sforzando pò purtà l'emozioni è l'eccitazione in i vostri pezzi musicali è esse usatu cum'è un modu per creà suspense o transizioni trà e sezioni. Per ottene u più, sperimentate cù diverse cumminazzioni di dinamica - ppp à fff - cù sforzandos in diversi punti di u vostru pezzu per trasmette l'umore chì vulete.

Cumu aduprà a dinamica in a musica


Utilizà a dinamica in a musica hè un modu impurtante per aghjunghje spressione è interessu à u vostru pezzu. A dinamica sò cambiamenti di livellu relative, da più forte à più dolce è torna torna. Quandu fate a musica, hè una bona idea di attentu à l'indicazioni scritte in a partitura o in a partitura. Se a musica ùn cuntene alcuna indicazione dinamica, hè bè per voi di utilizà a vostra propria discrezione quandu determina quantu forte o silenziu duvete ghjucà.

I marcati dinamichi aiutanu i musicisti à indicà un cambiamentu da un livellu di intensità à l'altru. Puderanu esse di parolle cum'è "fortissimo" (assai forte) o "mezzoforte" (ligeramente forte). Ci hè ancu parechji simboli utilizati in a notazione musicale chì hà u so significatu propiu cum'è u simbulu sforzando chì indica un accentu eccezziunale forte à u principiu di una nota o frase. Altri simboli cum'è crescendo, decrescendo è diminuendo sò usati significanu aumenti graduali è diminuzioni di u voluminu durante un passaghju allargatu di musica.

Quandu si ghjucanu cù altri musicisti, a dinamica deve esse discussa prima di u tempu per chì tutti sò cuscenti di cumu e parte deve esse inseme. Esse cuscenti di a dinamica pò aiutà à esce certi solchi o variazioni chì altrimenti si perderanu se tuttu era ghjucatu à un livellu coherente. Puderà ancu creà tensione durante certe parti o risoluzioni quandu a dinamica cambia di colpu trà livelli più forti è più dolci. Cume diventate più espertu di ghjucà musica à l'orechja - l'utilizazione di a dinamica pò aiutà à aghjunghje emozioni è espressioni chì farà chì a vostra prestazione si distingue da l'altri!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui