Schecter Omen Extreme 6 Review: Best Hard Rock Guitar Under 500

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Nuvembre 5, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Per mè questu Schecter Omen hè più una chitarra per u rock pesante cà per u metale, scavà u pick in e corde per quelli riff di rock pesante.

A pruduzzione di i humbuckers Schecter hà un pocu menu guadagnu cà quellu di a mo guitare Ibanez, è questu pò ancu esse perchè questu hè un mudellu più prezzu di Schecter.

Schecter Omen Extreme 6 recensione

Hè una grande chitarra per u rock è una di e più belle chitarre chì pudete cumprà in questa fascia di prezzu.

Miglior chitarra di hard rock sottu 500

Schecter Omen Extreme 6

Image of product
7.7
Tone score
Gain
3.4
Riputabilità
3.9
custruisce
4.2
Best for
  • A più bella chitarra ch'e aghju vistu in questa fascia di prezzu
  • Moltu versatile cù coil-split per boot
manca cortu
  • I pickups mancanu un pocu di guadagnu

Scupritemu e specificazioni prima, ma sentite liberu di cliccà in ogni parte di a rivista chì truvate interessanti.

quaternu di carichi

  • Sintonizzatori: Schecter
  • Tastiera: Paletiera
  • Neck: Arce
  • Intarsi: Abalone & Pearloid Vector
  • Larghezza di scala: 25.5 "(648 MM)
  • Forma di u collu: Collu sottile in forma di C
  • Spessore: 1st Fret-.787 "(20MM), 12th Fret-.866" (22MM)
  • Frets: 24 X-Jumbo
  • Rà di a tastiera: 14″ (355 MM)
  • Nut: Graph Tech XL Black Tusq
  • Larghezza di noce: 1.653 "(42 MM)
  • Truss Rod: Rod réglable à 2 voies avec écrou Allen 5/32″ (4 mm)
  • Top Contour: Top arcuatu
  • Custruzzione: Bolt-on
  • Materiale di u corpu: mogano
  • Materia superiore: Maple Quilted
  • Rilegatura: Crème Multi-ply
  • Ponte: Tune-O-Matic w / String Thru Body
  • Cuntrolli: Volume / Volume / Tonu (Push-Pull) / Switch à 3 Vie
  • Pickup ponte: Schecter Diamond Plus
  • Pickup à u collu: Schecter Diamond Plus

custruisce

Questa hè una di e migliori chitarre di bilanciu per u rock pesante, ma per u metale, mi manca un pocu.

Aviu avutu à aghjustà u guadagnu nantu à i mo patch di metallu quandu aghju utilizatu sta chitarra cù questi humbuckers cumparatu cù l'altri chitarre chì aghju.

In particulare cù pickups attivi cum'è l'ESP LTD EC-1000, o a maiò parte di e chitarre Ibanez.

Hè una chitarra assai bona, ma per u metale hè solu un pocu cortu per mè.

L'Schecter Omen Extreme 6 hè un esempiu eccellente di a qualità di a marca di chitarre ma assai accessibili. Hè riccu di caratteristiche chì i chitarristi muderni volenu è anu un grande disignu in questa gamma di prezzu.

Ùn hè micca solu a megliu chitarra principiante per u rock, ma ancu a più bella chitarra iniziale chì pudete cumprà cù un picculu budgetu.

Dapoi u so principiu cum'è luthiers, Schecter hà appiccicatu à forme è disinni di corpu simplici. L'Omen Extreme hà una forma super strata super simplice chì hè un pocu più curvatu per furnisce un cunfortu extra.

Questa chitarra usa mahogany cum'è un legnu tonu è hè cupartu da una cima d'arce attraente.

Stu tonewood dà à sta chitarra un sonu assai putente è un sustain longu chì i chitarristi heavy rock amarà.

Presenta i so eccellenti ponti fissi tune-o-matic è tuning machines. Questi dui elementi dannu à l'Omen Extreme 6 un vantaghju per i ghjucatori chì piacenu à fà curve estremi è piace à scavà assai in e corde.

Dittu chistu, pudete avè da ritruvà si fate curve veramente estremi.

U Schecter Omen Extreme 6 hè una grande chitarra per quelli chì anu bisognu di distorsioni pesanti senza arruvinà u sonu. Perfetta per i gruppi di hard rock.

Aghju scupertu cù pochi clicchi attraversu u mo bancu di effetti chì sta chitarra offre una grande versatilità è pò ancu sona abbastanza pulita se vulete, malgradu esse marcata cum'è una chitarra di metallo pesante.

Offre un saccu di ghjucabilità è una larga gamma di opzioni tonali è per u prezzu u sustain hè eccellente.

Leghjite puru: Quessi sò i migliori chitarre per u metalu chì avemu trovu tuttu l'annu !

Riputabilità

U collu d'arce hè abbastanza solidu è hè furmatu per furnisce una certa rapidità è precisione per i soli in più di boni accordi solidi è hè ligatu cù abalone.

U fretboard hè ghjustu bellu fattu cù ciò chì Schecter chjama inlays vector perloid. Nimu ùn discuterà quandu dicu chì l'Omen Extreme pare estremamente eleganti è adattatu per ogni banda, indipendentemente da u generu.

Offre un cunfortu eccellente grazia à a so forma ligera ben equilibrata è offre una grande jugabilità chì hè una di e caratteristiche più impurtanti di una chitarra.

sound

Un paru di Schecter diamond plus humbucker passivi sò di design alnico di alta qualità è offre una larga gamma di toni è soni.

Coprenu tuttu ciò chì pudete vulete da una chitarra per menu di 500.

Forsi i humbuckers anu u tonu di u vechju metalu pesante, chì esige menu distorsioni di ciò chì hè oghje chjamatu metallu. Ma pensu chì cù a pusizioni unica di bobina (coil split) hà un bellu tonu di blues crudu è cù a pusizioni di humbucker hà una bella grolla di roccia.

Incidentalmente, u mudellu chì aghju rivisatu hè una versione ligeramente più vechja cù solu un pomu di voluminu è senza pomu di tonu, è un switch separatu di bobina split. Ma dopu a dumanda populari, Schecter hà ancu aghjustatu u voluminu per a seconda pickup.

Miglior chitarra hard rock à menu di 500 euro: Schecter Omen Extreme 6

U successu di Schecter in l'ultima decada ùn hè statu nunda di ciò chì era previstu. Dopu tuttu, danu decenni à metalheads una grande gamma di opzioni di chitarra.

U Schecter Omen Extreme 6 hè una leggera deviazione da sta tradizione vistu chì hà una pruduzzione leggermente inferiore è ghjoca più per me cum'è una chitarra rock.

Ma, hè assai versatile, in particulare per una chitarra sottu à 500, è hè veramente una bella vista.

Corpu è collu

Quandu anu cuminciatu à custruisce chitarre da soli, Schecter si hè appiccicatu à una forma di corpu abbastanza semplice.

Parlemu di un cuncepimentu Super Strat persunalizatu, chì combina parechje grandi funzioni. U corpu stessu hè artigianale in acajou è arricchitu da un attrattivu top in acero fiammatu.

U collu hè in acero solidu cù un prufilu adattatu per a rapidità è precisione. A cima, è ancu u collu, sò ligati cù abalone biancu, mentre chì a tastiera in palissandro presenta incrustazioni Pearloid Vector.

Se fighjate u quadru sanu, Schecter Omen Extreme 6 pare simplicemente bellu.

Bella cima Schecter Omen Extreme

Electronics

In u campu di l'elettronica, uttene un inseme di humbuckers passivi da Schecter Diamond Plus. Mentre puderebbenu sembrà un pocu grossi à a prima, una volta scuprite ciò chì ponu consegnà, cumincerete à piaceli.

I pickup sò cablati cun un inseme di duie manopole di volume, una manopola di tonu attivata da push-pull è un selettore di selettore à tre vie.

Devu onestamente dì chì devi uttene assai di i vostri effetti o di u latu di l'amperu cù questi pickup per uttene veramente abbastanza crunch da a vostra chitarra.

Ancu s'ellu hè un bonu metale chitarra elettrica, cù questi pickups pensu chì hè più di una scelta per qualchì roccia pesante, in particulare cù u tap di bobina chì vi dà un pocu più flessibilità in u sonu.

Agriculture

Una di e cose chì a ghjente hà rimarcatu è piaciuta di e chitarre Schecter sò i so ponti Tune-o-Matic. È questu Omen 6 offre cun una stringa attraversu u corpu per un sustenimentu extra.

sound

Se avete bisognu di qualcosa chì sia capace di gestisce una distorsione di guadagnu pesante è chì sona sempre decente, allora Schecter Omen Extreme 6 hè u tippu di chitarra chì cercate.

A causa di a funzione split, a chitarra stessa hà ancu di più da offre cà solu u metalu è a scelta di diversi toni distorti è puri chì cunvenenu à a vostra chitarra hè abbastanza faciule.

Hè cusì chì unu di i più di 40 critichi a descrive:

A chitarra hà pickup alnico, è a cosa bella hè chì pudete sparteli in bobina, cusì pudete veramente uttene assai diversi tipi di soni da sta chitarra.

Nurmalmentu cù dui humbuckers è u selettore in a pusizione media, pudete uttene un pocu di sonu twangy, ma split the coils è uttene un grande sonu chì veramente attraversa, è chì da un hard rock, chitarra in acajou.

Hà una media di 4.6 allora ùn hè micca male per una tale bestia di roccia. Un svantaghju pò esse chì uttenite una bona chitarra per u prezzu, cum'è u listessu cliente hà dettu ancu:

Se avessi da dì qualcosa di male per sta chitarra averia da paragunalla à un Studio Les Paul chì costa MOLTI più soldi. Duvete nutà u pesu pesante di questu, perchè ùn hè micca una chitarra camerata cum'è quelli studi è i pickup sò un pocu fangosi.

A parte quessa, hè assai stabile è se a goccia D o più profonda hè qualcosa chì vi interessa allora sta chitarra puderia esse a risposta perfetta per voi.

Mentre chì parechji diceranu chì Schecter Omen Extreme 6 hè un mudellu d'entrata è criticanu i pickup passivi, u fattu hè chì sta chitarra impacca un pugnu chì pochi aspettanu di vede.

In parechji modi, Schecter Omen Extreme 6 hè un strumentu per musicisti chì travaglianu, è unu di i migliori per menu di $ 500, chì pudete cultivà cun voi ùn importa ciò chì e vostre aspettative sò.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui