Riflessione : Chì ghjè in u sonu è a musica ?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 25, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

riflessu hè un cuncettu fundamentale in i campi di u sonu è a musica. Si riferisce à u prucessu induve l'onde sonore, viaghjendu fora da a so fonte, rimbalza da superfici riflettenti cum'è pareti, tetti o pavimenti è torna à a fonte o à l'ascultore.

Questu crea una sequenza di echi chì ponu cambià drasticamente a qualità di un sonu o di u spettaculu musicale. A riflessione hà parechje applicazioni pratiche, cum'è in Trattamentu acusticu di stanze è sale aduprate per a produzzione musicale o spettaculi live.

Quandu l'onda di u sonu si riflette nantu à e superfici dure (cum'è i mura è i pavimenti), interagiscenu cù l'altri in ciò chì hè cunnisciutu com'è interferenza.

Quandu queste onde riflesse entra in cuntattu l'una cù l'altru, alcune seranu annullate mentre chì l'altri diventanu amplificati, tramindui risultatu in cambiamenti à i mudelli originali di l'onda sonora.

Questa interazzione hè ciò chì dà nascita riverberazione (spessu abbreviatu cum'è reverb) chì affetta cumu percivemu diversi aspetti di una fonte di sonu cum'è a so chiarità, intensità è u tempu di decadenza.

Riflessione Cosa hè in u sonu è a musica (48 tb)

A forza è a longevità di a reverb determina ancu u caratteristiche acustiche di ogni spaziu particulare; i spazii più grandi tendenu à avè tempi di riflessione più longu mentre chì i spazii più chjuchi ponu pruduce riflessioni più brevi chì svaniscenu rapidamente. Cusì stanze trattate acusticamente sò ideali per i studi di registrazione induve un cuntrollu precisu di tali parametri hè necessariu per catturare è mischjà prestazioni audio di successu - sia da voce, strumenti o ancu tamburi.

Infine, quandu si tratta di spazii di spettaculu in diretta cum'è sale di cuncertu, questu significa furnisce abbastanza riflessione per chì l'audienza sperimentà risultati soddisfacenti da a so sperienza senza sona troppu seccu o fangosu cù riverberazione eccessiva affettendu a chiarità generale di ciò chì hè ghjucatu in scena.

Definizione di riflessione

riflessu hè un cuncettu chì si trova cumunimenti in a produzzione di sonu è musica. A riflessione hè l'attu di rimbalzà u sonu fora di e superfici, è pruduce un effettu chì pò esse sia piacevule o disruptive, secondu l'ambiente circondu.

A riflessione pò esse usata per creà un sensazione ambientale à una pista, o à furnisce un spaziu acusticu per un sonu per esse intesu in. Hè un elementu essenziale di a produzzione di sonu è pò esse usatu per un grande effettu.

Riflessi in u sonu

In u sonu, pinsà si riferisce à u fenomenu di l'onde sonore rimbalzate da una superficia piana. L'onda sonora entrante sarà deviata da a superficia è viaghja in a nova direzzione (riflessa). finu à chì eventualmente scontra una altra superficia plana. A riflessione hè un avvenimentu cumuni in u nostru ambiente di ogni ghjornu è hà parechje applicazioni utili in acustica, ingegneria audio è produzzione musicale.

I pruprietà riflettenti di e superfici dipendenu da parechji fatturi, cum'è a so dimensione, a forma è a cumpusizioni di materiale. Quandu l'onde sonore entra in cuntattu cù a superficia dura o rigida sò riflesse più intensamente chè quandu si scontranu a una più morbida o più porosa - cum'è moquette o tappeti. Inoltre, e superfici cù una curvatura più grande tendenu à disperse i raghji di l'energia di u sonu nantu à una zona più larga di quelli chì sò a faccia piatta. Stu fenomenu hè cunnisciutu cum'è riverberazione, induve parechje riflessioni riempie u cammara cù una qualità eco.

Capisce u funziunamentu di e proprietà riflettenti pò aiutà l'artisti à creà soni più vivaci per e so cumpusizioni mettendu oggetti strategicamente posti in u so spaziu di registrazione (per esempiu, pannelli di schiuma).

Riflessione in Musica

Riflessione in musica hè l'ecu di u sonu causatu da a riflessione da i muri, i tetti, o altri oggetti fisichi in un spaziu cuntenutu. A riflessione di u sonu si trova quandu una onda di l'energia di u sonu trasmessa da a so fonte scontra un ostaculu è hè riflessa in u so locu originale.

Stu fenomenu pò esse dimustratu cù un esperimentu simplice - caccià l'uggetti in diversi cuntenituri pieni d'acqua. Cù ogni goccia, senterete i soni chì si riflettanu da i lati di u cuntinuu è riverberate torna à l'arechje.

U sonu riflessu risultatu pò creà effetti musicali interessanti - cum'è aghjunghje a prufundità à una melodia esistente o identificà spazii sonici unichi in un ambiente acusticu datu. Stu tipu di manipulazione di forma d'onda hè spessu usata da ingegneri audio prufessiunali per rinfurzà l'atmosfera sonica in registrazioni è spettaculi in diretta. Hè ancu comunmente utilizatu in a produzzione cinematografica cum'è "culore" extra per sottolineare scene cù musica. Ogni stanza hà e so riflessioni caratteristiche chì cuntribuiscenu à a so acustica, facendu impurtante per l'ingegneri è i musicisti per capiscenu cumu queste riflessioni affettanu cumu a so musica sona.

Tipi di riflessione

riflessu hè un fenomenu chì affetta a manera chì u sonu è a musica si sentenu. Hè l'interazzione trà u sonu è una superficia, o duie superfici, chì provoca u sonu per esse riflessu, o rimbalzatu in una direzzione particulare.

In questu articulu, discuteremu i sfarenti tippi di riflessione, è cumu questi sfarenti tippi di riflessione ponu influenzà u sonu o a musica prodotta:

Riflessione diretta

A riflessione diretta si trova quandu l'energia di u sonu hè riflessa direttamente da una superficia è torna in u spaziu induve hè originata. Stu tipu di riflessione hè cumuni in situazioni cù superfici dure, cum'è pareti è tetti in spazii chjusi cum'è stanze o auditorium. L'onde sonore diventanu "Misti" nantu à a riflessione, risultatu in una intensità aumentata è riverberazione. Stu effettu hè soprattuttu notevuli cù frequenze bassu.

In certi casi, parechje riflessioni si trovanu in un spaziu datu, chì pò esse risultatu in parechji "soni riflessi" chì correnu inseme per creà un voluminu inespettatu o cumplessità acustica. A riflessione diretta ghjoca un rolu essenziale in a furmazione di u sonu generale di un spaziu da:

  • Approfondimentu di frequenze basse di risonanza
  • Crea più sustain in note
  • Avè un generale "più grossu" or "più profonda" effettu chè senza.

Riflessione diffusa

Riflessione diffusa hè u tipu di riflessione in quale l'onde sonore rimbalzanu in e superfici uniformi, cusì chì l'onda sonora chì ghjunghjenu à l'ascultore sò distribuite ugualmente in tutte e direzzione. Stu tipu di riflessione pò esse truvatu in stanzi grandi, aperti o anfiteatri cù pareti lisci è duri fatti di materiali cum'è cimentu è brique. A riflessione diffusa hè ancu cunnisciuta cum'è rimbalzo o riverberazione unicu.

Stu tipu di rimbalzamentu di u sonu dà un sensu generale di calidez è pienezza à una stanza, permettendu chì u sonu originale si stende è si mischia cù altre riflessioni. Hè utile per scopi di registrazione è megliu intesu quandu si sente a musica in spazii grandi cum'è una sala di cuncertu o un auditorium.

Riverberazione

In u sonu è a musica, a riverberazione hè un effettu simile à l'eco causatu da i riflessi regulari di l'onda sonora in un spaziu cunfinatu. Hè creatu quandu una fonte di sonu cum'è un altoparlante pruduce u sonu in una stanza (o un altru spaziu), chì poi cumincia à ripetiri da i mura, i tetti è altre superfici.

A riverberazione hè qualchì volta chjamata reverb in breve, è hè un fattore impurtante in quantu sona a musica forte è piena in un locu o spaziu chjusu. In fatti, parechji musicisti usanu riverberazione artificiale per rinfurzà e so registrazioni cù effetti cum'è a compressione audio chì simula elementi di una sala di cuncertu o un altru locu grande.

In ogni casu, troppu riverberu pò fà a musica fangosa è indistinta, risultatu in l'esperienze d'ascolta faticanti s'ellu hè fattu in modu impropriu. Tempu di riverberazione (RT) o a quantità di tempu chì ci vole à stu sonu riflessu per piantà pò ancu avè un effettu nant'à a chiarità è dinamica di una registrazione audio.

In generale, RT più brevi sò generalmente cunsiderate megliu per a registrazione precisa di strumenti in diretta, postu chì furniscenu una chiarezza aumentata è aiutanu à riduce u spillover da altri strumenti o fonti audio chì ponu esse presenti vicinu à qualsiasi setup di microfonu. RT più longu, invece, tendenu à creà un sonu più cálido chì hè più adattatu per tracce vocali o corde registrate, postu chì ponu aiutà à impartisce a prufundità quelli strumenti specifichi altrimenti mancanu senza l'ambienti aghjuntu di riflessioni acustiche.

Effetti di riflessione

riflessu hè un elementu essenziale di u sonu è a musica chì hà un effettu enormu nantu à u sonu chì vene da un parlante o un strumentu. A riflessione afecta a manera chì un sonu o un strumentu sona, postu chì hè parti di a manera chì u sonu viaghja in u spaziu. A riflessione pò ancu influenzallu rumore, chiarezza è riverberazione di u sonu, creendu riflessioni di l'onda sonora in a zona.

Esploremu l'effetti di riflessione in u sonu è a musica:

Riflessione è acustica di stanza

U studiu di a riflessione è l'acustica di a stanza hè impurtante per capisce cumu u sonu reagisce in un spaziu fisicu. I tecnichi di l'acustica di a stanza aiutanu à creà ambienti di ascoltu megliu, cum'è riducendu i riflessi di u sonu indesideratu (eccu) è aumentendu a fonte auditiva "diretta". riflessu hà a grande capacità di assorbe è riflette l'onde sonore à frequenze diverse è cusì forma u sonu in una stanza.

Ogni volta chì una onda scontra un ostaculu, serà riflessa da ellu. A quantità di energia chì hè riflessa dipende da u materiale di a superficia, anguli, etc. Quandu u sonu entra in una stanza, pò esse parzialmente assorbita da ughjetti di custruzzione cum'è mobili, pareti o tappeti, ma à spessu una certa energia sarà spargugliata versu u so. origine è altre direzzione secondu a dimensione è a forma di l'ughjettu / stanza o qualsiasi cunfini intornu. Questu scattering hè chjamatu pinsà è pò esse cunsideratu per allargà o differisce i spettri intesu da l'ascultori.

A riflessione pò dà più forza quandu si sentenu frequenze basse in una zona chjusa cù cunfini (soprattuttu se quelli cunfini sò paralleli) per via di lunghezze d'onda di bassa frequenza chì si accumulanu trà sti muri chì furniscenu una massa audible più alta cà frequenze più alte chì tendenu à alluntanassi da elli. rapidamente invece di esse ritruvatu in u so origine; questu hè cunnisciutu cum'è "modi di stanza” - picchi distinti in certe frequenze causati da parechje riflessioni di frequenza più bassa chì rimbalzanu da diverse pareti allineati in un spaziu datu. Questu pò guidà in e zone problematiche chì necessitanu trattamenti acustici - superfici ammortizzanti o materiali assorbenti - chì aiutanu à riduce i riflessi indesiderati chì ci aiutanu à ricunnosce ciò chì vulemu più:

Riflessione è Localizazione di u Sonu

A riflessione è a localizazione di u sonu sò dui fatturi interconnessi chì ponu influenzallu drammaticamènti a qualità di u sonu in un ambiente. riflessu si riferisce à u rimbalzamentu di l'onde sonore da diverse superfici è oggetti in a stanza, prima di ghjunghje à l'arechje di una persona. localisation hè a cuncurrenza di i lochi fora di u centru in u spaziu à a percepzione di l'induve vene un sonu.

Quandu si tratta di fà musica in una stanza, i riflessioni anu un impattu enormu nantu à a manera di sente. Se ci sò troppu superfici riflettenti, cum'è pareti è anguli chì riflettenu troppu sonu, pò causà l'accumulazione è un "rumore di stanza" eccessivu chì scurisce i dettagli musicali è face chì i strumenti parenu distanti o indistinti. Spessu, stu prublema hè amplificatu se quelli superfici riflettenti sò vicinu o vicinu à a pusizione di ascolta stessu.

Quandu e riflessioni si sviluppanu intornu à e nostre orecchie cusì, pudemu sperienze ciò chì hè spessu chjamatu cunfusione di localizazione, negligenza o errori - quandu ùn pudemu micca identificà o ricunnosce bè da induve venenu i soni specifichi relative à noi. Stu tipu di situazione pò ancu accade quandu un musicista ghjoca cun qualcunu altru chì hà u so spinu è micca di fronte à elli - facendu assai difficiule per elli à triangulà a so pusizione (induve ogni strumentu deve esse intesu) accuratamente!

Cusì l'usu propiu di trattamentu acusticu per u cuntrollu di riflessione, cum'è diversi tipi di materiali assorbenti cum'è pannelli acustici, stuoie di schiuma etc., diventa impurtante per ottene una migliore chiarezza è precisione direzionale in i nostri mixdowns o performances. I boni disinni acustici aiutanu ancu à riduce l'interferenza pussibule trà a localizazione di più strumenti / voci à una volta - risultatu in una clarità / cunfortu d'ascolta megliu in generale!

Riflessione e Produzione Musicale

Utilizà riflessioni in a produzzione musicale pò esse un modu efficaci è efficau per creà un sonu unicu. riflessu hè definitu cum'è riflessione di onde sonore chì rimbalzanu nantu à una superficia è tornanu à l'arechje di l'ascultore. Manipulendu elementi di a riflessione o riflessioni stessi, hè pussibule di creà grandi mischi di sonu.

Quandu pruducia musica, hè impurtante capisce cumu e riflessioni interagiscenu l'una cù l'altru, è cumu si ponu esse aduprati per accentuà diversi elementi di a vostra pista. U tipu di materiale chì circundà a fonte pò influenzà a so intensità è a frequenza, secondu e so proprietà acustiche. Per esempiu, a catifa assorberà frequenze più altu di l'altri materiali, mentre chì e superfici dure cum'è u cimentu o u vetru riflette più facilmente frequenze più alte.

Utilizà tecniche cum'è riverberazione or demucrazzìa, i pruduttori ponu simule riflessioni ambientali in u so mischju è ottene risultati unichi è interessanti. Reverb dà un sensu di l'ambienti è a prufundità imitandu i specchi chì rimbalzanu nantu à i muri; mentre chì u ritardu crea un spaziu più grande creendu versioni multiple di u stessu signalu cù u tempu cù ritardi sempre più longu ogni volta. E duie tecniche sò strumenti inestimabili per u posizionamentu di l'instrumenti è fà li sona cum'è appartenenu à u vostru mischju.

cliccà, EQ aiuta à furmà u sonu filtrà e frequenze problematiche in modu chì vi restate solu cù quelli signali desiderati in u vostru mix. Questu rende i soni più equilibrati in generale, chì porta à una migliore chiarezza trà i strumenti in u vostru mischju, riducendu ogni potenziale effetti di mascheramentu causati da scontri accidentali di frequenze indesiderate da diversi elementi in competizione per u spaziu sonicu in a vostra pista. Mentre continuate à perfeccionà u vostru artighjanu attraversu l'esperimentu cù qualsiasi o tutti l'elementi sopra à fiancu à altri metudi cum'è cumpressione e piantatura pudete inizià a creazione di pezzi cumplessi ma belli chì venenu vivu per via di l'utilizazione pensativa tecniche di manipulazione di u sonu riflessu!

cunchiusioni

Riflessi di l'amplitude di u sonu sò un cuncettu cumuni in l'ingegneria di u sonu è a produzzione musicale. Sò una parte impurtante di a manera chì sperienzemu u sonu, da u nostru ambiente à i nostri apparecchi di ascolta à e registrazioni chì salvemu nantu à elli. Sapendu cumu funzionanu e riflessioni è capiscenu cumu cuntrullàli ponu migliurà a vostra sperienza audio generale in ogni cuntestu.

I riflessioni sò creati quandu l'onda d'energia rimbalzanu in superfici o oggetti cù diverse proprietà acustiche, cum'è muri, pavimenti è mobili. I riflessioni sò misurati cum'è u tempu impiegatu per questi mudelli d'onda per ghjunghje à l'arechja di l'ascultore dopu avè lasciatu u so puntu di fonte da una certa distanza - questu hè cunnisciutu com'è tempu di riverberazione (RT). U valore RT dipende da e qualità assorbenti di a superficia in una stanza è varierà secondu u grossu, u maquillaje di u materiale, a porosità è / o a respirabilità. Inoltre, cum'è e forme d'onda aeree interagiscono tra di loro, spessu creanu forme d'onda sovrapposte cunnisciute cum'è "filtrazione à pettine" chì affetta ancu cumu i soni seranu intesu da l'ascultori.

Ch'ella sia riflessa direttamente nantu à superfici dure o trasmessa à traversu oggetti cum'è mobili o tappeti (chì si cumportanu acusticamente di manera diversa secondu a so dimensione), stu effettu ci aiuta à fà sensu di u nostru ambiente chì affetta criticamente a percepzione di u spaziu intornu à noi è cambia significativamente a manera chì percepemu. sonu-musicale o altrimenti-in ogni situazione. Capisce questu ci permette di creà pezzi acustici più efficaci cuntrullendu i livelli di riflessione, sia:

  • Ammorbidisce i soni potenzialmente sbilanciati in stanze più chjuche aduprendu materiali assorbenti.
  • Creendu linee di bassi più grasse per via di onde stazionanti intornu à i cantoni.
  • Sessioni di seguimentu più efficaci fatti in casa senza aghjunghje hardware supplementu cum'è avete in studi più grande.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui