Randy Rhoads: Quale era ellu è chì hà fattu per a musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Randy Rhoads era unu di i chitarristi più influenti è iconichi di tutti i tempi.

U so sonu è stile unicu hà aiutatu à ridefinisce u hard rock è heavy di metallu genres è hà avutu una influenza durabile nantu à parechje bandi populari d'oghje.

Natu in Santa Monica, California in u 1956, Rhoads hà iniziatu u so viaghju musicale à a ghjovana età è hà diventatu unu di i più amati è influenti. chitarristi in a storia.

Questu articulu hà da scopre a so carriera è i rializazioni, è ancu l'impattu chì hà avutu in u mondu di a musica.

Quale era Randy Rhoades

Panoramica di Randy Rhoads


Randy Rhoads era un musicista è cantautore americanu chì hà ghjucatu un rolu chjave in u sviluppu di a musica heavy metal. Hè forse u più famusu cunnisciutu cum'è u chitarrista di Ozzy Osbourne da u 1979 à u 1982, durante u quale hà cuntribuitu à trè album. U so stilu distintivu, influenzatu da a musica classica è jazz, hà cambiatu a manera chì i chitarristi avvicinavanu u so strumentu è furmà u sonu di u heavy metal.

Rhoads hà iniziatu cum'è un maestru di chitarra in California in u 1975, mentre frequentava Musician's Institute in Hollywood cù Ozzy Osbourne cum'è unu di i so studienti. Pocu dopu a graduazione, cù una grande persistenza da parte di Ozzy è una apertura à spiegà novi stili di musica, Rhoads si unì à a banda solista di Osbourne. Inseme, anu scatenatu una raffica di riff accattivanti, energia vibrante è brani memorabili cum'è "Crazy Train", "Mr. Crowley" è "Flying High Again" nantu à a scena rock.

Duranti a so carriera musicale, Rhoads hà avutu a manu à scrive assai altri brani, cumprese quelli di Quiet Riot (1977-1979), Blizzard Of Oz (1980) è Diary Of A Madman (1981). A so influenza annantu à certi musicisti hè prufonda, ancu s'ellu hè spessu sottumessa - per esempiu Steve Vai hà parlatu cun affettu di ellu: "Era più cà un altru grande ghjucadore ... era cusì unicu". A tragedia fatale di Rhoads tagliò a so vita lascendu solu dui album di studio cù Ozzy Osbourne, ma cambiendu u rock per sempre cù u so sonu distintu.

Prima vita

Randall William Rhoads, spessu cunnisciutu cum'è Randy Rhoads, era un musicista, cantautore è un chitarrista americanu natu u 6 di dicembre di u 1956 in Santa Monica, California. Cuminciò à ghjucà a chitarra à l'età di undici anni. I so primi influenze includenu u pianoforte, a musica classica è u rock, infundendu una passione per a musica chì durà tutta a so vita.

Induve hà crisciutu


Randy Rhoads hè natu in Santa Monica, California, u 6 di dicembre di u 1956. I so genitori, Delores è William Rhoads eranu suldati chì vulianu trasmette u so amore per a musica à u so figliolu. A so mamma li hà amparatu u pianoforte da una età assai prima è a famiglia hà spessu assistitu à spettaculi di musica country inseme.

Quandu Randy avia sette anni, a so famiglia si trasferì in Burbank, California, induve hà cuminciatu à piglià lezioni di musica più strutturate. In principiu hà amparatu chitarra classica ma pocu dopu hà cambiatu à u rock è u jazz cum'è una influenza maiò. Cuminciò à piglià lezioni cù a famosa instructrice di chitarra di Los Angeles Dona Lee è diventò rapidamente un prodigiu trà i so cumpagni. I so talenti naturali li permettenu di saltà i cuncetti principianti, cum'è i nomi di corde è l'accordi, è immerse in tecnichi avanzati cum'è mudelli di scala è stili di scelta di dita.

À l'età di 12 anni, Randy avia digià furmatu a so prima banda chjamata "Velvet Underground", custituita soprattuttu da cumpagnie di scola chì spartevanu interessi musicali simili. Anu praticatu ogni settimana in u salottu di i Rhoads prima di fà i so debuts in partiti lucali è locali à piccula scala intornu à a zona. A mamma di Randy li permetterà di fà in diretta, sempre ch'ellu manteneva i so gradi in a scola, ciò chì s'impegnava à fà ogni ghjornu chì furnisce un esempiu eccellente per altri musicisti aspiranti chì u travagliu duru paga!

A so famiglia


Randy Rhoads hè natu u 6 di dicembre di u 1956 in Santa Monica, California. Era u più chjucu di trè figlioli nati à u babbu William "Bill" è a mamma Delores Rhoads. Bill era un agricultore prima di diventà un ingegnere di pruduzzione per Pan American World Airlines, spicializata in a custruzzione di piste d'aviazione da u mondu sanu. A so mamma era un ghjovanu maestru di musica chì amava ghjucà u pianoforte classicu è avia incuraghjitu i so figlioli à perseguite i so sogni prima.

Randy avia dui fratelli: Kelle, chì era 3 anni più vechja; è Kevin, direttore d'affari per l'antica banda di heavy-metal Ozzy Osbourne da u 1979 à u 2002, chì hè 2 anni più vechja di Randy. Quandu i picciotti crescenu, sò stati esposti à diversi tipi di musica per via di l'apprezzazione di i so genitori per i generi multipli. Cum'è a musica classica grazia à Delores è stili eclettici cum'è blues, jazz è country per via di i gusti largu di Bill in i dischi chì hà spessu purtatu in casa da i so viaghji intornu à u mondu durante i so travaglii di travagliu cù Pan Am.

Crescendu Randy hà amatu scavà à traversu vechji dischi ascultendu ogni tipu di stili musicali chì varianu da u rockabilly (cum'è Eddie Cochran) è Ricky Nelson (l'Everly Brothers), finu à e prime registrazioni di Aerosmith cum'è Toys in The Attic publicatu ma 1975. chì Randy hà spessu descrittu quandu u hard rock hà cambiatu a so direzzione versu un sonu più pesante chì dopu hè statu liberatu cum'è "Heavy Metal" in certi circles in 1981-1982 ("Metal Madness").

E so influenze musicali


Randy Rhoads hè natu in California u 6 di dicembre di u 1956 è hè mortu tràgicamente in un accidentu di l'aviò u 19 di marzu di u 1982 à l'età di 25 anni. In a ghjuventù, Randy hà studiatu a musica classica è hè stata influenzata da u so idolo, Ritchie Blackmore di Deep Purple. Hà passatu a maiò parte di i so anni d'adulescenza à ghjucà a chitarra cù i dischi di i gruppi di rock classicu chì amava cum'è Led Zeppelin, Cream è Paul Butterfield Blues Band.

U primu sviluppu di Rhoads cum'è musicista si concentrava principalmente in l'elementi essenziali di a chitarra principale, cum'è ghjucà veloce è precisa per creà soli cù un forte cuntenutu melodicu. A so fusione creativa di a teoria di a musica classica in strutture di hard rock eventualmente hà purtatu à ellu esse qualificatu cum'è un "virtuosu di a chitarra" è quellu chì hà sappiutu fusione stili per scrive riff memorabili. U so stile era unicu è spessu veneratu da altri musicisti chì anu influinzatu da e so cumpusizioni.

Randy hà ricunnisciutu u putenziale di u metale pesante prima; a so fusione perfetta di soli tradiziunali di hard rock cù accordi shredding spinse u hard rock in a direzzione chì più tardi diventenu cunnisciuta cum'è Heavy Metal. L'abilità di Rhoads per aghjunghje cumplessità à u heavy metal altrimenti semplice hà furnitu à generazioni di chitarristi una basa per sviluppà a so propria interpretazione di u generu.

Carriera musicale

Randy Rhoads era un musicista prolificu chì hà rivoluzionatu i generi hard rock è heavy metal cù e so cumpetenze di guitare. U so travagliu cum'è u chitarrista di Ozzy Osbourne à l'iniziu di l'anni 1980 hà marcatu u principiu di una nova era in l'industria. U so stile unicu combina elementi di musica classica, blues è un sonu heavy metal. U travagliu di Rhoads hè statu influente in u sviluppu di i soni guidati da a chitarra di l'anni 1980 è oltre. Era un musicista assai rispettatu trà i so pari è cuntinueghja à esse celebratu per u so accostu innovativu à a musica.

I so primi bandi


Randy Rhoads era cunnisciutu in u mondu rock è metale cum'è un chitarrista legendariu. Prima di ottene a fama internaziunale, hà avutu un currículum impressiunanti chì eseguisce cù una varietà di bandi.

Rhoads hà sappiutu prima in i bandi lucali di LA cum'è Quiet Riot, induve hà ghjucatu à fiancu à u bassista Kelly Garni. Dopu si unì à a banda di corta vita Violet Fox, prima di furmà Ozzy Osbourne's Blizzard of Ozz in u 1979 cù u so cumpagnu chitarrista Bob Daisley, u cantante è u bassista Rudy Sarzo è u batterista Aynsley Dunbar. Duranti u tempu di a banda inseme, anu scrittu è arregistratu dui album - "Blizzard of Ozz" (1980) è "Diary of a Madman" (1981) - chì caratterizzanu u stilu di ghjocu è a tecnica di solista melodica di Rhoads. A so ultima apparizione in studio era nantu à a versione postuma "Tribute" (1987).

L'influenza di Rhoads s'allargava oltre a so implicazione cù Blizzard of Oz. Passò u tempu cum'è parte di influenti metal-makers Wicked Alliance in u 1981 prima di unisce à u prughjettu eponimu funk-rock di Randy California per un brevi periodu in u 1982; California l'hà descrittu cum'è "u megliu chitarrista cù quale aghju mai travagliatu". Rhoads hà ancu travagliatu cù atti cum'è Dee Murray & Bob Daisley in u so gruppu Hear 'n Aid prima di vultà à Quiet Riot. U gruppu hà ottenutu un successu significativu cù u so travagliu nantu à u so album "Metal Health" di u 1983. L'annu dopu anu publicatu l'album omonimu chì hà righjuntu u numeru unu in u Top 200 di Billboard, in gran parte per u so hit single "Cum On Feel The Noize".

U so tempu cù Ozzy Osbourne


Randy Rhoads hà guadagnatu un nome per ellu stessu cù u so stilu unicu è e tecniche di chitarra avanzata, è hè statu prestu nutatu da Ozzy Osbourne. Cume Randy hè diventatu parte di u gruppu di Ozzy, ghjucatu in u so primu album di successu "Blizzard Of Oz" (1980) è u so seguitu "Diary Of A Madman" (1981). U so travagliu nantu à l'album mischja elementi di musica classica / sinfonica, jazz è hard rock chì l'hà fattu unu di i chitarristi più populari di l'anni 80. U so solista cumminava curve neo-classiche chì anu influinzatu da u cumpusitore Niccolo Paganini cumminati cù scale blues; Hà utilizatu ancu armoniche fora di stu mondu è melodie aumentate da a so cunniscenza di a musica classica.

Randy hà elevatu u sonu musicale d'Ozzy à quellu chì puderia esse apprezzatu per u so cuntenutu liricu è per a so capacità musicale. A so tecnica sia in arpeggi fingerstyle sia in picking alternativu pusò a fundazione per ciò chì diventerà un novu standard in u ghjocu di chitarra di metallo mudernu. Impulsò i cunfini cù i so acrobazie di u tremolo arm, creendu un sonu sbucciatu durante i spettaculi in diretta chì aghjunghjenu a so intensità è a mistica.

I so soli cum'è 'Crazy Train', 'Mr Crowley', 'Suicide Solution', etc. sò stati accolti cun applausi enormi da l'audienza di u mondu per via di i so dita veloci fulminanti chì scuzzulavanu pesanti dosi di energia rock n' roll nantu à u palcuscenicu mentre utilizanu. flamenco licks à u mumentu ghjustu - facendu di ellu unu di i chitarristi elettrici più notevuli in a musica hard rock à a fine di l'anni 70 è u principiu di l'anni 80.

U so travagliu solu



Natu u 6 di dicembre di u 1956 in Santa Monica, California, Randy Rhoads era un chitarrista prolificu chì hè più cunnisciutu per u so travagliu cù Ozzy Osbourne è Quiet Riot. Hà servitu cum'è u chitarrista di Ozzy da u 1979 finu à a so morte in un crash d'avion in 1982. In più di ghjucà per Osbourne, Rhoads hà ancu travagliatu cum'è pruduttore in-studiu è hà scrittu è interpretatu parechji di i so propri canzoni.

Rhoads hà publicatu dui album solisti di lunghezza completa durante a so vita - Blizzard of Ozz (1980) è Diary of a Madman (1981). Questi album presentavanu alcune di e so canzoni più famose cum'è "Crazy Train", "Flying High Again" è "Mr Crowley". Questi album anu un grande successu, ottene u status di Platinum in i Stati Uniti è vende milioni di copie in u mondu quandu sò stati prima liberati. L'influenza di sti dui dischi pò ancu esse vistu oghje in tutti i stili di musica, da u hard rock à u heavy metal è fora. U stilu di Rhoads era unicu à l'epica - hà cumminatu influenze classiche cù soni tradiziunali di heavy metal per creà qualcosa di novu è distintamente putente.

L'eredità di Rhoads cuntinueghja à esse celebrata trà i chitarristi in ogni locu - Rolling Stone l'hà chjamatu unu di i so "100 più grandi chitarristi di tutti i tempi" mentre Guitar World l'hà classificatu 8u megliu in a so lista di "100 più grandi chitarristi di metallo". A so influenza nantu à a musica pò ancu esse sentita oghje cù Slash (Guns n' Roses) chì u citanu cum'è unu di i so primi ispirazioni. Malmsteen hà dichjaratu: "Ùn ci sarà mai un altru Randy Rhoads".

Legacy

Randy Rhoads hè largamente creditu cum'è unu di i chitarristi più influenti di tutti i tempi. Hà fattu una impressione durabile in u mondu di u hard rock è a musica heavy metal cù u so stilu signu di ghjucà. U so travagliu è u so legatu cuntinueghja à esse ricurdatu da i fanali è i musicisti. Esploremu l'eredità di Randy Rhoads.

A so influenza nantu à u heavy metal


Randy Rhoads hè cunsideratu da parechji cum'è unu di i chitarristi più influenti per sempre grazia à u mondu di u hard rock è u heavy metal. U so approcciu creativo è l'usu innovativu di a teoria di a musica classica è di e tecniche di triturazione neoclassica hà lasciatu una impressione durabile nantu à i dui fanali finali è ancu à e giovani generazioni di aspiranti chitarristi.

L'approcciu creativo di Rhoads à u solista li hà permessu di unisce a so furmazione di musica classica cù u rock estremu, creendu passaggi musicali chì sò simultaneamente forti ma armonicamenti cumplessi. Hà scrittu arrangiamenti musicali intricati per i so soli elaborati, chì presentavanu movimenti cromatici eseguiti cù una velocità ardente prima di risolve in a struttura di a canzone.

Rhoads hà purtatu una vita curta ma influente chì hà cambiatu u cursu di a musica heavy metal contemporanea per sempre. Citendu ellu cum'è una influenza maiò, parechji chitarristi anu dapoi adattatu u stilu unicu di Rhoads di ghjucà di a chitarra principale è anu sviluppatu u so propiu modu unicu di rende omaggio à u so legatu attraversu a so strumentazione. U so legatu celebratu cuntinueghja à esse tributu attraversu innumerevoli bandi di cover chì ricreanu fedelmente u sonu iconicu chì hà passatu tantu tempu à perfeccionà durante a so carriera.

A so influenza nantu à u ghjocu di a chitarra


Randy Rhoads hè più cunnisciutu per u so travagliu cù Ozzy Osbourne, ma era una forza per esse cunsideratu in u metale è a musica classica per decennii. Ancu oghje, i chitarristi citanu Rhoads cum'è unu di i chitarristi rock più influenti di tutti i tempi.

Ancu s'è a so carriera hè stata tragicamente interromputa, i riffs è i licks di Rhoads campanu attraversu e generazioni di chitarristi chì sò stati inspirati da ellu. Hà spintu i limiti di ciò chì a chitarra elettrica puderia fà, mischjendu elementi classici cù riff di metalli è creendu un sonu unicu chì ùn pò micca esse replicatu da un altru musicista. U so approcciu à u solista hà utilizatu sweep picking, pinch harmonics, utilizendu accordi esotici è frasi creativi - spinghjendu ancu più luntanu di i so cuntimpuranii cum'è Eddie Van Halen.

A dedizione di Rhoads à u sviluppu di u so mistieru s'hè allargata oltre e performance live in cumpusizioni ancu. Alcune di e so opere più influenti includenu "Crazy Train" da l'album Blizzard of Ozz di l'anni 1980 è "Dee" da Diary Of A Madman - cusì aiutendu à solidificà e parti sola di Glenn Tipton in i primi tempi di Judas Priest ghjustu prima di a so scuperta di i strilli di Rhoads. nantu à a British Steel di u 1981. L'altri travaglii cum'è "Over The Mountain" si distinguenu ancu per a so melodia liscia in mezzo di sfumature forti distorte per creà una grazia musicale chì l'hà stabilitu cum'è unu di i musicisti più influenti in a musica heavy metal.

L'eredità di Randy Rhoads vive oghje; ispirendu numerosi ghjovani instrumentisti - catturà i cori è a cunniscenza à traversu diversi generi mentre scuzzulate i fundamenti nantu à quale u hard rock si solidificava à a so ghjunta in l'America di u Nordu à a fini di l'anni 1970.

A so influenza nantu à e generazioni future


L'eredità musicale di Randy Rhoads durò longu dopu ch'ellu hè mortu in un accidentu d'aviò in u 1982. A so influenza pò ancu esse intesa da i bandi di metal d'oghje, da Iron Maiden à Black Sabbath è più. A so signature fills, licks di guitare avanzati è u so stile di solista hà fattu di ellu un pioniere di a so era è hà stabilitu a fundazione per parechji futuri chitarristi.

Rhoads hà ispiratu à i musicisti di u metal è à i rockers classici cù i so audaci licks, tecnichi d'armunia perfettamente incorporati, soli di influenza classica, usu creativo di diverse accordazioni aperti è approcciu di tapping incomparabile. Hà criatu a musica chì ùn solu suscitava emozioni, ma ancu dumandava l'attenzione cù a so cumplessità captivante.

Rhoads avia un sonu distintu chì era spessu imitatu ma mai veramente duplicatu da altri chitarristi. Hà aiutatu à furmà a faccia di u heavy metal annantu à l'anni cù successi classici cum'è "Crazy Train", "Mr. Crowley" è "Over The Mountain" in l'anni 1980 mentre ridefinivanu i limiti tecnichi di a chitarra hard rock / heavy metal in quellu periodu di tempu attraversu i so album solisti chì sò sempre venerati oghje da l'ascultori cum'è capolavori intemporali di u so generu.

Randy Rhoads ùn hè micca solu unu di i figuri pionieri di u metale pesante in a nostra sucità muderna, ma hè ancu creditu per avè una influenza maiò nantu à e generazioni future di ghjovani musicisti chì cercanu di fà a so marca in stu mondu per via di u putere è di l'energia chì solu vera. a musica idealista pò furnisce noi tutti.

Rhoads era un musicista dedicatu è appassiunatu chì crede in l'impurtanza di l'educazione musicale. Spessu hà datu lezioni di chitarra è hà travagliatu cù i ghjovani musicisti, sparte a so cunniscenza è a so sapè fà cù l'altri. Dopu a so morte prematura, a so famiglia hà stabilitu a Fundazione Educativa Randy Rhoads per cuntinuà u so legatu di sustene è incuragisce l'educazione musicale.

cunchiusioni

In cunclusioni, ùn ci hè dubbitu chì Randy Rhoads era una figura assai influente in u mondu di a musica. U so stile era unicu, è hà avutu un impattu maiò in u sonu di u heavy metal mudernu. Era ancu incredibbilmente tecnicamente realizatu, capace di ghjucà soli cumplessi, è era ancu un compositore inspiratu. Infine, era un grande maestru, insignendu parechji di i grandi chitarristi di l'oghje. L'eredità di Rhoads vivrà per parechje decennii à vene.

Riassuntu di a carriera è u legatu di Randy Rhoads


Randy Rhoads era un multi-instrumentista, compositore è visionariu di a musica chì hà fattu un impattu tremendu in a scena rock è heavy metal. Un musicista di furmazione classica da California, hà cullatu à a fama cum'è u chitarrista di u gruppu solista di Ozzy Osbourne in 1980. Cù a so prudenza tecnica è l'energia innovativa, hà rivoluzionatu a chitarra di metale è hè largamente cunsideratu cum'è unu di i ghjucatori più influenti in a storia di u rock.

A carriera di Rhoads spannò solu quattru anni prima di a so morte prematura in u 1982. Duranti stu tempu, hà publicatu dui album di studio cù Osbourne - Blizzard of Ozz (1980) è Diary of a Madman (1981) - tutti dui restanu capolavori di heavy metal assai acclamati oghje. . U so songwriting era carattarizatu da armonie intricate, musica aggressiva è tecniche classiche cum'è sweep picking è tapping. Hà utilizatu ancu tecnichi di chitarra estensi cum'è whammy bar bends per dà a so prufundità di u sonu firmatu.

L'influenza chì Randy Rhoads hà avutu nantu à a musica muderna hè prufonda, da i chitarristi di heavy metal chì l'idolalizzanu à i hard rockers chì custruiscenu u so sonu intornu à u so stile. A so vita è a so carriera sò stati celebrati da libri dedicati à a so memoria; ci hè avà un fondu naziunale di borsa di studiu per i musicisti aspiranti; festivali sò tenuti in u so onore; statue sò custruiti in tuttu u mondu; è certi citadini anu ancu chjamatu scole dopu à ellu ! A legenda amata vive per mezu di a so cuntribuzione di definizione di generazione à u mondu di a musica - un legatu durabile chì cuntinueghja à furmà i fan in u globu oghje.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui