Cumu aduprà a polifonia in u vostru ghjocu

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

In a musica, a polifonia hè una tessitura composta da duie o più linee simultanee di melodia indipendente, in uppusizione à una struttura musicale cù una sola voce chì hè chjamata monofonia, è in diferenza da a struttura musicale cù una voce melodica dominante accumpagnata da accordi chì hè chjamatu. omofonia.

In u cuntestu di a tradizione musicale occidentale, u terminu hè generalmente usatu per riferite à a musica di a fine di u Medievu è u Rinascimentu.

Forme barocche cum'è a fuga, chì puderia esse chjamata polifonia, sò generalmente discrittu invece di contrapuntu.

Utilizà a polifonia in u vostru ghjocu

Inoltre, in uppusizione à a terminologia di spezie di contrappulu, a polifonia era generalmente o "pitch-against-pitch" / "point-contra-puntu" o "sustained-pitch" in una parte cù melismas di variate longu in l'altru.

In tutti i casi, a cuncepimentu era prubabilmente ciò chì Margaret Bent (1999) chjama "contrapuntu diadic", cù ogni parte esse scritta in generale contr'à una altra parte, cù tutte e parti mudificate se necessariu à a fine.

Stu cuncepimentu puntu contru à u puntu hè oppostu à a "cumpusizioni successive", induve e voci sò state scritte in un ordine cù ogni voce nova chì s'adattava à l'inseme custruitu finu à quì, chì era presu prima.

Cumu aduprà a polifonia in u vostru ghjocu?

Una manera di utilizà a polifonia hè di mette in strati diversi soni. Questu pò esse fattu da ghjucà una melodia nantu à un strumentu mentre ghjucanu simultaneamente una melodia diversa o accumpagnamentu nant'à un altru strumentu. Questu pò creà un sonu assai pienu è riccu.

Pudete ancu aduprà a polifonia per aghjunghje interessu è varietà à i vostri soli. Invece di ghjucà solu una nota à una volta, pruvate à aghjunghje un secondu solista è ghjucà dui o più riff inseme. Questu pò creà un solu di sonu più cumplessu è interessante.

cunchiusioni

Quessi sò solu uni pochi di idee nantu à cumu pudete aduprà a polifonia in u vostru ghjocu. Sperimenta è vedi chì soni pudete vene cun!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui