Fase: Chì significa in u sonu?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Capisce a fase in u sonu hè essenziale per mischjà è masterizà a musica.

A fase di un sonu hè determinata da u so timing in quantu à l'altri soni, è affetta cumu u sonu hè percepitu quandu parechji soni sò intesu inseme.

Questa introduzione furnisce una visione generale di u cuncettu di fase è cumu si pò esse usatu in u sonu per creà effetti diffirenti.

Fase Cosa significa in u sonu (7rft)

Definizione di fase


In a produzzione è a registrazione di u sonu, a fase hè a relazione di u tempu variatu chì esiste trà i soni di diverse fonti. Pò esse ancu usatu per discrìviri a relazione trà duie forme d'onda in un puntu particulare in u tempu. Quandu a prima discussione di a fase, generalmente pensemu à a piazza di u microfonu è à i prublemi di fasi; in ogni modu, pò ancu esse indirizzatu in ogni spaziu induve parechje fonti di sonu sò cumminati in u stessu ambiente, cumpresa a registrazione multitraccia è a mistura in diretta per a performance musicale o u rinfurzamentu di u sonu.

E relazioni di fasi implicanu gradi di timing relative, vale à dì se una fonte hè panned à un latu è l'altru hè panned à l'altru latu, un offset angulare supplementu di 180 gradi in u timing hè ancu applicatu trà elli. Questu risultatu in annullamentu (o attenuazione) di frequenze o un effettu di sovrapressione ("building") induve e frequenze sò rinfurzate. Per determinà cumu dui signali interagiscenu cù l'altri in quantu à questu effettu, anu da esse analizati nantu à un graficu (a risposta in frequenza curva). Stu tipu d'analisi aiuta à identificà cumu si combinanu dui signali è s'ellu si combinanu additivu (aghjunghjenu) o constructivamente (in fase) - ognunu cuntribuisce à u so propiu livellu unicu o creendu annullamenti o livelli supplementari secondu u so angulu parente cù l'altru (out- di fase). U terminu "fase" hè ancu comunmente utilizatu quandu si discute di tecniche di multi-miking, postu chì descrive cumu i MIC interagiscenu cù l'altri è ligami in tecniche di piazzamentu mic cum'è cunfigurazioni X / Y.

Tipi di fasi


A fase di un signalu audio si riferisce à a relazione di timing trà dui o più signali. Quandu duie onde sonore sò in fase, sparte a listessa amplitude, frequenza è durata. Questu significa chì i picchi è i bassi di ogni onda sò esattamente in u stessu locu è tempu.

A fase pò esse descritta in termini di gradi, cù 360 ° chì rapprisentanu un ciclu cumpletu di una forma d'onda. Per esempiu, un signalu cù a fase di 180 ° si dice chì hè "in cumpletu" mentre chì unu cù a fase di 90 ° seria "a mità di fasa" da a so forma originale. Ci sò quattru tippi principali di relazioni fasi:
-In fase: 180 °; i dui signali si movenu in a listessa direzzione à u stessu tempu
-Mità fora di fase: 90 °; i dui signali si movenu sempre in a listessa direzzione in tempi diversi
-Fuori di fase: 0 °; un signale si move in avanti mentre un altru si move in daretu esattamente à u stessu tempu
-Quarter fora di fase: 45 °; un signale si move in avanti mentre un altru si move in daretu, ma ligeramente fora di sincronia.

Capisce cumu sti diversi tipi di travagliu di fasi aiutanu l'ingegneri à creà mischi è registrazioni più sfumati, postu chì ponu enfatizà certi soni per creà effetti sonichi interessanti o livelli di equilibriu in tuttu un mischju.

Cumu a Fase Affetta u Sonu

A fase hè un cuncettu in u sonu chì pò aiutà à determinà cumu si sente u sonu. Si pò aghjunghje chiarezza è definizione, o pò creà fangu è muddle. Capisce u cuncettu di fasa pò aiutà à creà mischi di sonu megliu. Fighjemu cumu a fase affetta u sonu è perchè hè impurtante quandu pruduce l'audio.

Annullamentu di Fase


L'annullamentu di a fase si verifica quandu l'onda di u sonu interagisce cù l'altri, chì causanu l'ampiezza di u sonu cumminatu per annullà è in certi casi ancu sparisce completamente. Ci hè quandu duie (o più) onde sonore di a listessa frequenza sò fora di fasa l'una cù l'altru è e so amplitudes interferiscenu in una manera correlata negativamente.

In altri palori, se una onda hè à u so livellu più altu mentre chì l'altra hè à u so più bassu, crea annullamentu, risultatu in a perdita di u voluminu. Questu pò esse causatu da dui o più microfoni chì sò posti troppu vicinu l'un à l'altru è piglianu soni simili o da u piazzamentu di un strumentu in una stanza - per esempiu una chitarra chì si trova direttamente vicinu à u so amplificatore cù i dui. i cappeddi attivatu.

Succede ancu quandu dui parlanti posti vicini riproducenu u listessu signalu ma cù unu invertitu (fora di fase). Teoricamente parlante, deve esse sempre audible postu chì micca tutte e frequenze seranu affettate, ma i cambiamenti in u nivellu ponu fà difficiuli di detectà. In pratica, però, quandu aghjunghje parechje parlanti inseme, pudete sperimentà un certu gradu di annullamentu secondu a so piazzazione esatta - in particulare quandu sò vicini.

Stu effettu hà rilevanza ancu in a registrazione induve ci pò aiutà à migliurà a piazzamentu di u microfono, chì ci permette di sente esattamente quali soni sò annullati quandu certe dipendenze si verificanu - cum'è pusizioni identiche di microfonichi chì catturanu a stessa fonte di sonu ma da diverse anguli.

Spostamentu di fase


Quandu duie o più fonti audio sò cumminate (mistu) interagiscenu naturalmente l'una cù l'altru, qualchì volta rinfurzanu è altre volte cumpetenu cù u sonu originale. Stu fenominu hè cunnisciutu com'è sfasamentu o annullamentu.

I cambiamenti di fase si verificanu quandu unu di i signali hè ritardatu in u tempu, risultatu in una interferenza constructiva o distruttiva. L'interferenza custruttiva si trova quandu i signali si combinanu per amplificà certe frequenze chì risultanu in un signalu generale più forte. Per cuntrastu, l'interferenza distruttiva si trova quandu i dui segnali sò fora di fasa chì causanu certe frequenze per annullà l'una l'altra, risultatu in un sonu generale più tranquillu.

Per evità l'interferenza distruttiva, hè impurtante per esse cuscenti di qualsiasi eventuali offsets di tempu trà e fonti di sonu è aghjustate in cunseguenza. Questu pò esse realizatu da a registrazione di e duie piste audio separate à u stessu tempu, utilizendu un mixer per mandà una copia di u signale da una fonte direttamente in un'altra fonte cù un ritardu minimu, o introducendu un ligeru ritardu in una pista finu à ottene u risultatu desideratu. .

In più di impedisce l'annullamentu di frequenze, a combinazione di piste audio permette ancu di alcuni effetti interessanti, cum'è l'imaghjini stereo, trascinendu un latu à sinistra è à destra, è ancu u filtru di pettine induve i soni d'alta è bassa frequenza emenanu da punti distinti in un ambiente piuttostu cà mischjendu. in una stanza data o spaziu di registrazione. A sperimentazione cù questi dettagli sottili pò creà mischi putenti è interessanti chì si distinguenu in ogni cuntestu sonicu!

Filtru Pettine


U filtru di pettine si verifica quandu duie frequenze di sonu identiche sò mischiate inseme è una di e frequenze hè leggermente ritardata. Questu pruduce un effettu chì taglia certe frequenze è rinforza l'altri, risultatu in mudelli di interferenza chì ponu esse sia audible sia visuale. Quandu fighjulendu a forma d'onda, noterete mudelli ripetuti chì pareanu avè una forma di pettine.

Quandu stu tipu d'effettu hè appiicatu à u sonu, face chì certi spazii sonu sordi è senza vita mentre chì l'altri setti parenu troppu risonanti. A gamma di frequenza di ogni "pettine" dipenderà da u tempu di ritardu utilizatu trà u seguimentu / mischju di segnali è ancu da l'accordu / frequenze per a registrazione / mischju di strumenti.

I causi primari di u filtru di pettine sò u misalignamentu di fasi (quandu un settore di sonu hè fora di fasa cù l'altru) o prublemi acustici ambientali, cum'è riflessioni da i muri, i soffitti o i pavimenti. Puderà affettà ogni tipu di signale audio (voce, chitarra o batteria) ma hè particularmente notu nantu à e tracce vocali in i studii di registrazione induve i prublemi fora di fasi sò cumuni per una mancanza di sistemi di monitoraghju precisi. Per eliminà u filtru di pettine, duvete rectificà u misalignamentu di fasi o altri effetti ambientali utilizendu trattamenti / disinni acustici adatti in spazii di registrazione, è verificate l'allineamentu di fase in fasi di mistura à ogni livellu di traccia è livellu maestru rispettivamente.

Cumu aduprà a fase in a registrazione

A fase hè un cuncettu impurtante per capiscenu quandu si registra l'audio. Descrive a relazione trà dui o più signali audio è cumu si interagiscenu cù l'altri. Hè un elementu essenziale di l'ingegneria di u sonu in quantu affetta u sonu di una registrazione in parechje manere. Capisce cumu utilizà a fase in a registrazione pò aiutà à creà un mix di sonu più prufessiunale. Discutemu i fundamenti di a fase è cumu si affetta u prucessu di registrazione.

Utilizà a Fase Shifting


U cambiamentu di fase hè l'alterazione di a relazione di timing trà duie onde. Hè un strumentu utile per mischjà è registrà soni perchè vi permette di cuntrullà u livellu di output, u bilanciu di freccia è l'imaghjini in una produzzione audio. Cù u cambiamentu di fase, pudete ancu cambià u culore tonale di un sonu cambiendu u so cuntenutu armonicu è perchè hè essenziale per ottene e registrazioni desiderate.

U cambiamentu di fase faci questu allungando o cumpressendu frequenze diverse in punti diffirenti di l'onda sonora per creà un effettu di filtru. Stu effettu di filtru hè cuntrullatu aghjustendu e differenze di tempu trà i canali left è right di un signalu unicu. Ritardà ligeramente unu di quelli canali, pudete creà un mudellu di interferenza chì hà effetti interessanti nantu à a risposta di frequenza è l'imaghjini stereo di un sonu.

Per esempiu, se mette un pad mono (una parte di u tastieru) davanti à una chitarra acustica è li mandate tramindui à i so canali separati nantu à a vostra interfaccia audio, si cumbineranu naturalmente l'una cù l'altru, ma seranu cumplettamente in fase - vale à dì chì sommarà in modu uniforme quandu si sentenu inseme in i dui parlanti o cuffie. In ogni casu, s'è tù avissi a intruduce un negativu di 180 gradu shift à un canale (ritardà l'altru canali brevemente), sti onde si annullà unu à l'altru; questu puderia esse usatu cum'è un strumentu criativu per creà cuntrastu cù dui tipi di strumenti chì potenzialmente scontranu armonicamenti quandu sò registrati à una volta inseme. Inoltre, qualsiasi frequenze chì ùn ponu micca catturà u vostru sonu desideratu puderia esse ridutta cù questa tecnica è / o sibilu indesideratu - sempre chì ghjucate cù relazioni di fasi cun cura.

Hè impurtante di nutà chì u travagliu cù a fase richiede aggiustamenti di equilibriu assai delicati postu chì ancu i disallineamenti minori avarà effetti prufondi in quantu à u bilanciu di freccia è l'imaghjini nantu à e registrazioni - ma sempre chì hè fattu bè, pò ancu risultà in tonalità rinfurzate chì ùn anu mai statu mai. raggiungibile prima.

Utilizà a Cancellazione di Fase


L'annullamentu di a fase descrive u prucessu di aghjunghje dui signali chì anu esattamente a stessa frequenza, amplitude è forma d'onda, ma sò in polarità opposta. Quandu i signali di sta natura si mischianu, anu u putenziale di annullà l'altru quandu e so amplitudes sò uguali. Questu si presta abbastanza bè à situazioni di registrazione, postu chì pò esse aduprata per silenzià è isolà i soni in una pista mentre permette ancu à strumenti cù proprietà simili di pusà bè in una mistura.

Hè ancu pussibule di utilizà l'annullamentu di fasi in modu creativo cum'è un effettu nantu à un signalu durante a registrazione o a mistura. Per esempiu, se combina dui o più microfoni nantu à una surghjente è panne una fora di centru aghjustendu u livellu di signale relativo di un microfono, allora pudete creà cambiamenti dinamichi in u sonu annullendu certe frequenze cù signali di polarità opposti in certi punti. durante a riproduzione. Questu pò creà l'effettu di qualcosa da un mischju di sonu largu à un sonu strettu centru, secondu induve posizionate i vostri mics è quantu polarità introducete in a so catena di signale.

E relazioni di fasi trà i strumenti ghjucanu ancu un rolu impurtante durante e sessioni di registrazione. Allineendu tutte e vostre tracce di strumenti l'una à l'altra in termini di fase / polarità, assicura chì ogni elementu passa per u so propiu prucessu di riformulazione individuale (compressione, EQ), ùn ci sarà micca artefatti audibili creati per annullamentu imprevisu trà. elementi arregistrati quandu si mischianu. Assicurendu chì tutte e vostre tracce anu un allineamentu di fasa curretta prima di rimbalzàli hè essenziale se cercate miscele pulite cù l'aghjustamenti minimi di EQ necessarii dopu.

Utilizà a filtrazione di pettine


Una di l'applicazioni essenziali di a fase in a registrazione hè cunnisciuta cum'è "filtru di pettine", un tipu d'interferenza tempurale chì pò creà risonanze di sonu cavu trà parechje piste o signali di microfonu.

Stu effettu si faci quandu u listessu sonu hè arregistratu cù dui o più microfoni o camini di signale. A versione ritardata di a traccia serà fora di fasa cù a traccia originale, risultatu in Interferenza di Cancellazione (aka "fase") quandu sti dui tracce sò cumminati. Questa interferenza face chì certe frequenze appariscenu più forte cà l'altri, creendu un stile unicu di frequenza eq è colorazione in u signale.

L'usu di u filtru di pettine per i segnali audio intenzionalmente di culore hè una pratica cumuni in i paràmetri di studio di registrazione. Hè spessu impiegatu quandu un ingegnere hà bisognu di aghjunghje un tonu distintu à un strumentu, una parte vocale o un elementu di mistura cum'è reverb per "colorizazione". L'ottenimentu di stu sonu distintivu richiede una manipulazione attenta di u microfonu è di u equilibriu di u signale cù ritardi mischiati cù segnali secchi crudi chì sfidanu e tecniche tradiziunali di equalizazione basate nantu à incrementi / tagli di frequenza statica nantu à piste / canali individuali.

Ancu s'ellu richiede una decisione pensativa è un'esekzione abile, stu tipu d'equalizazione pò aiutà à dà vita è caratteru à l'audio chì l'EQ tradiziunale spessu ùn pò micca furnisce. Cù una cunniscenza megliu di u funziunamentu di a fase, sarete bè in a vostra strada per diventà un "colorer" espertu!

cunchiusioni


A fase ghjoca un rolu impurtante in l'ingegneria di u sonu è a produzzione. Da l'aghjustà u timing di una pista per adattassi perfettamente à l'altru à assicurà chì a voce è a chitarra si distinguenu in un mischju, capisce cumu aduprà in modu efficace pò aghjunghje una quantità incredibile di chiarezza, larghezza è texture à i vostri mischi.

In riassuntu, a fase hè tutta nantu à u tempu è cumu u vostru sonu interagisce cù altri soni se i so punti di partenza sò alluntanati l'un da l'altru da menu di un millisecondu. Ùn hè micca sempre simplice quant'è aghjunghje ritardu o reverb; qualchì volta hè benefica per aghjustà u timing di e diverse piste piuttostu cà solu u so tonu o livelli. Questu significa ancu piglià in contu ciò chì succede trà i parlanti ! Una volta chì avete capitu cumu funziona a fase è fate quellu sforzu extra per ottene u dirittu, i vostri brani cumincianu à sonà grandi in pocu tempu.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui