Overdubbing: crea quellu sonu pienu chì face a musica POP

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Overdubbing (u prucessu di fà un overdub, o overdubs) hè una tecnica usata in audio Gravure, induve un esecutore ascolta una prestazione registrata esistente (di solitu attraversu cuffie in un studio di registrazione) è simultaneamente ghjucà una nova prestazione cù questu, chì hè ancu arregistrata.

L'intenzione hè chì u mischju finali cuntene una cumminazione di sti "dubs".

Overdubbing di più canali

U seguimentu (o "pusendu e tracce basi") di a sezione di ritmu (di solitu include tamburi) à una canzone, dopu seguita cù overdubs (strumenti solisti, cum'è tastiere o chitarra, infine voce), hè stata a tecnica standard per a registrazione populari. musica da u principiu di l'anni 1960.

Oghje, l'overdubbing pò esse realizatu ancu nantu à l'equipaggiu di registrazione di basa, o un PC tipicu equipatu cù una carta di sonu, utilizendu software cum'è Pro Tools o Audacity.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui