Industria di a musica: cumu si travaglia

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

L'industria musicale hè custituita da l'imprese è l'individui chì facenu soldi creendu è vende musica.

Industria musicale

Trà i numerosi individui è urganisazioni chì operanu in l'industria sò:

  • i musicisti chì cumponenu è interpretanu a musica;
  • l'imprese è i prufessiunali chì creanu è vendenu musica registrata (per esempiu, editori di musica, pruduttori, Gravure studi, ingegneri, etichette discografiche, negozi di musica al dettaglio e in linea, organizzazioni di diritti di performance);
  • quelli chì prisentanu spettaculi di musica in diretta (agenti di prenotazione, promotori, locali di musica, crew di strada);
  • prufessiunali chì aiutanu i musicisti cù a so carriera musicale (gestori di talentu, artisti è gestori di repertoriu, gestori di cummerciale, avucati di l'intrattenimentu);
  • quelli chì trasmettenu musica (satellite, internet, è broadcast radio);
  • ghjurnalisti;
  • educatori;
  • pruduttori di strumenti musicali;
  • comu tanti altri.

L'industria musicale attuale hè nata versu a mità di u XXu seculu, quandu i dischi anu supplantatu a partitura cum'è u più grande attore in l'affari musicali: in u mondu cummerciale, a ghjente hà cuminciatu à parlà di "l'industria di u discu" cum'è un sinonimu vagamente di "a musica". industria".

Inseme cù e so numerose filiali, una grande maiuranza di stu mercatu per a musica registrata hè cuntrullata da trè grande etichette corporative: u Gruppu Universal Music di Francia, u Sony Music Entertainment di u Giappone è u Warner Music Group di i Stati Uniti.

Etichette fora di sti trè etichette maiò sò chjamati etichette indipendenti.

A più grande parte di u mercatu di musica in diretta hè cuntrullata da Live Nation, u più grande promotore è u pruprietariu di u locu di musica.

Live Nation hè una ex subsidiaria di Clear Channel Communications, chì hè u più grande pruprietariu di stazioni radio in i Stati Uniti.

Creative Artists Agency hè una grande cumpagnia di gestione di talentu è prenotazione. L'industria di a musica hè stata sottumessa à cambiamenti drastici da l'avventu di a distribuzione digitale diffusa di a musica.

Un indicatore conspicuu di questu hè a vendita totale di musica: dapoi u 2000, a vendita di musica arregistrata hè diminuita significativamente mentre a musica live hà aumentatu in impurtanza.

U più grande venditore di musica in u mondu hè avà digitale: iTunes Store di Apple Inc. I dui più grandi cumpagnie in l'industria sò Universal Music Group (registrazione) è Sony / ATV Music Publishing (editore).

Universal Music Group, Sony BMG, EMI Group (oghje parte di Universal Music Group (registrazione), è Sony / ATV Music Publishing (editore)), è Warner Music Group eranu cunnisciuti cullettivamente cum'è i "Big Four".

Etichetti fora di i Big Four sò stati chjamati etichette indipendenti.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui