Microfonu: omnidirezziunale vs. direzionale | Spiegazione di a differenza in u schema polare

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Ghjennaghju 9, 2023

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Alcuni microfoni piglianu u sonu da tutte e direzzioni in una misura quasi uguale, mentre altri ponu focalizassi solu nantu à una direzzione, allora cumu si sa quale hè u megliu?

A diffarenza trà sti mics hè u so mudellu polare. Un microfonu omnidirezionale coglie u sonu da tutte e direzzione ugualmente, utile per e stanze di registrazione. Un micru direzzione coglie solu u sonu da a direzzione in cui hè diretta è annulla a maiò parte rumore di fondu, utile per i locali rumorosi.

In questu articulu, discuteraghju e differenze trà questi tipi di microfoni è quandu usà ognunu per ùn sceglie micca u sbagliatu.

Mic omnidirezziunale vs direzionale

Siccomu pò ripiglià u sonu da parechje direzzioni in una volta, u mic omnidirezziunale hè adupratu per arregistramenti in studio, registrazioni di stanza, riunioni di travagliu, streaming, ghjochi, è registrazioni di sorgenti sonore larghe cum'è inseme musicali è cori.

Per d 'altra banda, un micru direzionale ripiglià u sonu solu da una direzzione, cusì hè ideale per arregistrà in un locu rumurosu induve u micru hè direttu versu a fonte sonora principale (l'interprete).

U mudellu polare

Prima di paragunà i dui tippi di micros, hè impurtante di capisce u cuncettu di direzionalità di u microfunu, chjamatu ancu mudellu polare.

Stu cuncettu si riferisce à a direzzione (e) da chì u vostru micrufonu ripiglia u sonu. A volte più sonu vene da a parte posteriore di u mic, qualchì volta più da u fronte, ma in certi casi, u sonu vene da tutte e direzzioni.

Dunque, a differenza principale trà un mic omnidirezziunale è un mic direzionale hè u mudellu polare, chì si riferisce à a sensibilità di un mic à i soni chì venenu da anguli diversi.

Cusì, stu mudellu polare determina quantu signale u microfonu coglie da un certu angulu.

Mic omnidirectionale

Cum'è l'aghju dettu à u principiu di st'articulu, a differenza principale trà i dui tippi di microfoni hè u so schema pulare.

Stu mudellu polare hè un spaziu 3D intornu à a zona più sensibile di a capsula.

In origine, u mic omnidirezziunale era cunnisciutu cum'è micru di pressione perchè u diafragma di u micru misurava a pressione sonora in un puntu in u spaziu.

U principiu di basa dietro un mic omnidirezionale hè chì si suppone di ripiglià u sonu ugualmente da tutte e direzzioni. Cusì, stu micru hè sensibile à i soni chì venenu da tutte e direzzioni.

In breve, un mic omnidirezziunale ripiglià u sonu entrante da tutte e direzzioni o anguli: davanti, laterali è posteriori. Tuttavia, se a frequenza hè alta, u mic tende à piglià u sonu direzziunale.

U mudellu di u mic omnidirezziunale ripiglia i soni in prussimità à a surghjente, chì furnisce abbondante GBF (gain-before-feedback).

Alcuni di i migliori microfoni omni includenu u Micca di Cunferenza Malenoo, chì hè ideale per travaglià da casa, accoglie cunferenze zoom è riunioni, è ancu ghjochi postu chì hà una cunnessione USB.

Pudete ancu aduprà u prezzu Microfonu di Cunferenza USB Ankuka, chì hè ottimu per riunioni, ghjochi, è arregistramentu di a vostra voce.

Mic direzionale

Un micru direzziunale, d'altra parte, NON coglie u sonu da tutte e direzzioni. Piglia solu u sonu da una direzzione specifica.

Questi microfoni sò cuncepiti per minimizà è annullà a maiò parte di u rumu di fondu. Un micru direzionale ripiglia u più sonu da u fronte.

Cum'è l'aghju menzionatu prima, i microfoni direzionali sò i megliu per arregistrà suoni in diretta in lochi rumorosi induve vulete solu piglià u sonu da UNA direzzione: a vostra voce è strumentu.

Ma per furtuna, sti microfoni versatili ùn sò micca limitati solu à i locali rumorosi. Se utilizate micros direzionali prufessiunali, pudete aduprà più luntanu da a fonte (vale à dì, podium è micru di coru).

I microfoni direzionali sò ancu in dimensioni più chjuche. E versioni USB sò cumunemente aduprate cù PC, laptop è smartphone perchè minimizanu u rumu di fondu. Sò grandi per streaming è podcasting troppu.

Ci sò trè tippi principali di microfoni direzionali o unidirezziunali, è i so nomi si riferenu à u so mudellu polare:

  • cardioide
  • supercardioide
  • ipercardioide

Questi microfoni sò sensibili à i rumori esterni, cume a manipolazione o u rumu di u ventu.

Un micru cardioide hè differente da un omnidirezziunale perchè rifiuta gran parte di u rumu ambientale è hà un lòbulu frontale largu, dendu à l'utente certa flessibilità in quantu induve u micru pò esse piazzatu.

Un ipercardioide rifiuta guasgi tuttu u rumu ambientale intornu, ma hà un lobu frontale più strettu.

Alcune di e migliori marche di microfoni direzionali includenu quelle per u ghjocu cum'è u Blue Yeti streaming & mic gaming o di u Divinità V-Mic D3, chì hè ideale per aduprà cù smartphones, tablette è laptop.

Aduprà per registrà podcasts, frammenti audio, vlog, cantà è trasmette.

Quandu aduprà micru direzionale è omnidirezionale

Tramindui sti tipi di microfoni sò aduprati per scopi diversi. Tuttu dipende da chì tippu di sonu vulete registrà (cioè, cantu, coru, podcast) è u spaziu in cui state aduprendu u vostru micru.

Mic omnidirezziunale

Ùn avete bisognu di puntà stu tipu di micru in una direzzione particulare o angulu. Cusì, pudete catturà u sonu da tuttu u circondu, chì pò o ùn pò micca esse utile secondu ciò chì avete bisognu di registrà.

U megliu usu per i microfoni omnidirezziunali hè una registrazione in studio, a registrazione in una stanza, a catturazione di un coru, è altre ampie fonti sonore.

Un vantaghju di stu micru hè chì sona apertu è naturale. Sò dinò una bella scelta da aduprà in un ambiente di studio induve u vulume di scena hè abbastanza bassu, è ci sò una bona acustica è applicazioni in diretta.

Omnidirezziunale hè ancu a megliu scelta per i microfoni chì sò vicinu à a fonte, cum'è auriculari è auriculari.

Dunque si pò ancu aduprà per streaming, ghjocu è cunferenze, ma u sonu pò esse menu chjaru cà un micru ipercardioide, per esempiu.

U svantaghju di stu mic hè chì ùn pò micca cancellà o minimizà u rumu di fondu per via di a so mancanza di direzionalità.

Dunque, se avete bisognu di minimizà u rumore di a stanza ambientale o monitorà i feedback in scena, è un bonu parabrezza micru o filtru pop ùn la taglierà, site megliu cù un micru direzionale.

Mic direzionale

Stu tipu di micru hè efficace per isolà u sonu nantu à l'assi chì vulete da una direzzione specifica.

Aduprate stu tippu di micru quandu si registra un sonu in diretta, in particulare spettaculi musicali in diretta. Ancu nantu à un palcuscenicu sonu cù alti livelli di rumu, un micru direzionale, cum'è un ipercardioide, pò travaglià bè.

Postu chì a puntate versu voi stessu, u publicu vi pò sente forte è chjaru.

In alternativa, pudete ancu aduprà per registrà in un studio cun un ambiente acusticu poveru perchè ripiglierà u sonu in a direzzione chì l'usate mentre minimizeghja i disturbi di i soni ambienti.

Quandu site in casa, pudete aduprà per registrà podcasts, cunferenze in linea, o ghjochi. Sò ancu adatti per u podcasting è a registrazione di contenuti educativi.

Un micru direzionale hè utile per travaglià è streaming perchè a vostra voce hè u sonu principale chì u vostru auditore sente, micca i rumori di fondu distractivi in ​​a stanza.

Leghjite puru: Microfonu Separatu vs Utilizà un Auriculare | Pro è Contro di ognunu.

Omnidirezziunale vs direzionale: a linea di fondu

Quandu stallate u vostru micru, cunsiderate sempre u mudellu polare è sceglite u mudellu chì più si adatta à u sonu chì vulete.

Ogni situazione hè diversa, ma ùn vi scurdate di a regula generale: aduprate u mic omni per registrà in studio è l'usu in casa cum'è riunioni di travagliu da casa, streaming, podcasting è ghjochi.

Per l'avvenimenti musicali di u locu in diretta, utilizate un micru direzionale perchè un cardioide, per esempiu, minimizerà l'audio daretu, chì dà un sonu più chjaru.

Averete dumande: Microphone vs. Line In | A Differenza trà Livellu Mic è Livellu Linea Spiegata.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui