Sintonizatori di bloccaggio vs noci di bloccaggio vs sintonizatori regulari senza bloccamentu

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  December 19, 2020

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Dunque aghju rivisitu parechje chitarre sfarente cù l'anni è ancu parechji tippi di chitarre, cum'è quessi chì sò grandi per i chitarristi principianti.

Ma ci hè una cosa nantu à i diversi tipi di chitarre chì provoca assai cunfusione è questu hè sintonizatori.

Cusì aghju decisu di fà st'articulu per chì u spiichessi in un pocu più di dettu.

Blocchi vs sintonizatori senza bluccamentu vs noci di bloccu

Ci hè trè tippi differenti di sintonizatori:

  • ci sò i sintonizatori nurmali chì sò nantu à a maiò parte di i tippi di chitarre
  • dopu ci sò e noci chì bluccanu
  • è sintonizatori di bloccu

Soprattuttu cù i noci di bloccu è i sintonizatori di bloccaggio ci hè un pocu di cunfusione nantu à ciò chì facenu è cumu usalli.


* Se amate i video di chitarra, iscriviti à Youtube per più video:
Segui

Cume cambià stringhe cù sintonizatori regulari senza bluccà

Fighjemu prima un tippu nurmale di chitarra cù sintonizatori normali:

Sintonizatori regulari senza bloccamentu nantu à una chitarra in stile Fender

Questu hè ciò chì truverete nantu à a maiò parte di e chitarre. Hè solu un ponte di tremolo, abbastanza standard per chitarre Fender o altri strati.

Avete i tuners quì nantu à u testata induve si stende a corda intornu à u peg di tuning un paru di volte, poi si gira l'accordatore per chì l'avvolgimentu di a corda chjappà a fine di a corda.

Allora pudete cumincià à sintonizzallu finu.

Quessi sò sintonizatori normali, ùn sò micca bluccati, è questu hè ciò chì a maggior parte di e chitarre anu.

Avà u prublema cù i sintonizatori cum'è questu hè quandu fate curvuli estremi, è sopratuttu cù i ponti di tippu Floyd Rose, ma ancu cù i ponti di tippu Fender pudete fà qualchì curvatura estrema, farà chì i sintonizatori spuntinu assai assai prestu.

L'altra cosa hè a velocità cù a quale pudete cambià e corde. Hè ancu impurtante per sceglie u tipu di sintonizatori chì vulete per a vostra chitarra.

U prossimu tippu di sintonizatore chì ti vogliu mustrà hè u sintonizatore di bloccu.

Cume cambià stringhe cù sintonizatori di bloccu

Aghju avutu un ponte di stile Gibson quì è questu mudellu hà alcuni sintonizatori di bloccaggio è pudete vede chì ci sò questi manopoli in u fondu cù i quali pudete bluccà a corda in u so postu:

Sintonizatori di bloccaggio su una chitarra ESP di stile Gibson

Un saccu di ghjente pensa chì questi sintonizatori di bloccaggio chì aiutanu in realtà à mantene a sintonia di a vostra chitarra, è facenu un pocu à u cuntrariu di e corde nantu à un tippu di sintonizatore normale, ma micca in u vostru modu di pensà.

Chjucu a corda in u so locu è questu hè assai utile perchè pudete cambià e corde più rapidamente chè cù un sintonizatore normale.

Dunque hè a ragione principale per chì vulerete bluccà i sintonizatori, chì pudete cambià e corde più rapidamente è aiutanu à mantene a corda in sintonia un pocu più cà un sintonizatore normale.

Hè perchè ùn ci hè micca slippage di stringa.

Quandu sintonizate un sintonizatore nurmale, u ghjirate intornu à u peg di sintonizazione è ciò chì face hè quandu si piega o quandu si usa u tremulu allora chì pò causà un picculu slittamentu di stringa.

Hè quì chì u liquidu chì avete fattu manualmente si sblocca un pocu ogni volta chì pieghje a corda.

Cù sintonizatori di bloccu, ùn avete micca quellu prublema di scorrimentu. Ma u mutivu principale chì vulete chjucà i sintonizatori hè chì pudete cambià e corde incredibilmente veloci.

Scuprite puru questu post è video nantu à quali corde da sceglie, Induve rivistu abbastanza pochi inseme di corde in fila è li cambiu veramente veloci aduprendu sintonizatori di bloccaggio

Per caccià una stringa, basta à girà e manopole à u spinu di i vostri sintonizatori per apre li un pocu. Questu liberarà a corda è pudete solu caccialla fora di u peg tuning senza nisun svolgimentu.

Poi allentà tutte e corde è taglialle à mezu cù un cutter di filu per pudè tirà facilmente da u ponte.

Dopu, tirate e nuove corde attraversu u ponte è tirate l'estremità attraversu i pioli di sintonizazione. Ùn avete micca da avvolgerli intornu.

Avà stringhje a vite à u fondu appena un pocu, ùn avete micca daveru da stringhje veramente duru perchè mantene a corda in postu bè bè cù solu un pocu di stringe.

Perchè avete tiratu e corde per mezu di u peg è u mantenite in postu mentre stringite u sistema di bloccaggio, a corda hà dighjà un pocu di tensione annantu, dunque per sintonizzallu à u tonu ghjustu ci vole assai menu manopulu girendu allora cù sintonizatori regulari.

Tagliate a fine di a corda cù u cutter di filu è avete finitu!

Avà avete tutte queste teurie nantu à avè in l'angulu rettu. Pensu chì ùn importa micca assai di aduprà l'angulu perfettu, ma quandu avete u peg tuning inclinatu un pocu, pudete tirallu cun facilità, tenitelu, poi chjudelu in locu.

Dopu aghju un terzu è questu hè unu cù una noce di bloccaggio.

Cumu cambià e corde cù una noce di bloccaggio

U più spessu si videranu sti noci di bloccu nantu à e chitarre cù un sistema di tremolo Floyd Rose, quellu chì pò veramente fà immersioni profonde.

Noci di bloccaggio cù un Floyd Rose Bridge nantu à una chitarra Schecter

Hè perchè questi attualmente tenenu e corde strette in u so postu, è hè ciò chì a maiò parte di a ghjente si riferisce quandu si parla di sintonizatori di bloccaggio o di un sistema di bloccaggio.

I sintonizatori nantu à u pesu sò sintonizatori normali, micca sintonizatori bloccanti, è si avvolge a corda intornu à u peg di sintonizazione qualchì volta cum'è cù una chitarra normale.

Dopu avete i dadi di bloccu davanti ad elli chì mantenenu a tensione di a corda in postu ghjustu quì à u noce.

Avete ancu uni pochi di pioli di sintonizazione annantu à u ponte perchè se vulete accordà una corda è ùn avete mancu qualchì piola allora, allora ogni volta chì vulete sintonizà una corda duverete allentà i dadi di bloccu .

Perchè a corda hè veramente tenuta in postu à a noce, nunda di ciò chì fate per i sintonizatori nantu à a testa serà impurtante per a corda in locu, perchè e noce di bloccaggio sò strette.

Hè qualcosa chì probabilmente fate se uttenite unu di sti sistemi è ùn site micca abituati. Probabilmente fate stu sbagliu parechje volte cum'è aghju fattu:

Accuminciate à sintonizà cù i sintonizatori è poi capite chì i dadi di bloccu sò sempre in postu è poi vi dumandate perchè ùn face nunda!

Ci sò trè noci di bluccamentu nantu à una chitarra cusì cusì ogni dui paia di corde averanu un noce di bloccaggio.

Dunque, se vulete rimpiazzà a corda B di a chitarra, duverete allentà u noce di bloccaggio u più bassu cù una piccula chiave chì vi sarà consegnatu cù i noci di bloccaggio se cumprate una chitarra cusì, o pudete ancu cumprà sti dadi di bloccu per separatamente per muntà nantu à a vostra chitarra:

Dadi di bloccaggio Holmer per chitarra elettrica

(vede più immagini)

Ma duverete fà un pocu di travagliu intornu à u noce, cusì pudete fà ciò da sè o pudete avè a vostra chitarra adattata in un negozio di chitarre.

A maiò parte di i negozi di chitarra ponu fà questu per voi.

Se vulete accordà a corda, allentà a noce di bloccaggio hè abbastanza bè perchè avà ùn tene più a corda in locu è pudete sintonizà a corda.

Ùn avete micca da allentà tuttu u modu è piglià e viti per quessa.

Ma se vulete rimpiazzà a stringa duverete caccià a parte superiore di a noce di bloccaggio in modo chì a stringa sia esposta per cumincià a rimpiazzà.

U restu hè listessu chè cù i sintonizatori regulari. Allentà a corda è poi taglialla à mezu per pudè la rimuovere facilmente, poi tirà una nova corda attraversu u ponte, avvolgila intornu à u peg di sintonizazione è assicurassi chì sia in postu.

Poi sintonizà a vostra chitarra è quandu hè in sintonia, rimette i noccioli di bloccaggio e stringeli davvero stretti in modo chì ùn ci sia cambiamentu di tensione quandu fate curvature estreme è aduprate u sistema di tremolo.

L'altra parte hè chì a maiò parte di i tipi di chitarre Floyd Rose averanu una noce di bloccu à u brdige ancu per mantene a corda in postu ancu à u ponte.

Ciò chì duvete fà in questu casu, hè tagliatu a parte di palla di a corda è mette a corda senza a palla in u ponte, poi stringe u sistema di bloccaggio nantu à u ponte in modo chì a corda sia saldamente in postu quì.

Benintesa, avete ancu tremuli induve e corde attraversanu u corpu è pudete tene e parti di a palla accesa.

cunchiusioni

Cusì sò i sfarenti tippi di sintonizatori di chitarra fora.

A noce di bloccaggio hè veramente quella chì prutege a chitarra da ùn sfilassi quandu si faci curbe estreme o si usa un sistema di tremolo cum'è Floyd Rose chì hè praticamente fattu per curbe estreme.

Avà ùn u si cunfonde più cù i sintonizatori di bloccu, chì sò à pocu pressu fattu per un accordu più veloce è un pocu di più stabilità.

Se vulete veramente fà alcune bombe di immersione allora u sistema di noce di bloccaggio hè probabilmente quellu per voi.

Spergu chì st'articulu vi hà aiutatu à sceglie u sistema di sintonizazione currettu per a vostra chitarra è tante grazie per averci visitatu!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui