Linea 6: Scopre a rivoluzione musicale ch'elli cumincianu

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Line 6 hè una marca chì a maiò parte di i chitarristi cunnosci, ma quantu sapete veramente di elli?

Line 6 hè un fabricatore di chitarre di modellazione digitale, amplificatori (mudellu di amplificatore) è l'equipaggiu elettronicu cunnessu. E so linee di prudutti includenu chitarre elettriche è acustiche, bassi, amplificatori di chitarra è bassu, processori di effetti, interfacce audio USB è sistemi wireless di chitarra / bass. A cumpagnia hè stata fundata in u 1996. Sede in Calabasas, California, a cumpagnia importa i so prudutti principarmenti da a Cina.

Fighjemu a storia di sta maravigliosa marca è scopre ciò chì anu fattu per u mondu di a musica.

Logo di a linea 6

Revolutionizing Music: The Line 6 Story

Line 6 hè stata fundata in u 1996 da Marcus Ryle è Michel Doidic, dui ex ingegneri in Oberheim Electronics. U so focus era à serve i bisogni di i chitarristi è i bassisti sviluppendu prudutti di amplificazione è effetti innovativi.

A Cullaburazione Intercompany

In 2013, Line 6 hè stata acquistata da Yamaha, un attore maiò in l'industria musicale. Questa acquisizione hà riunitu duie squadre cunnisciute per spinghje i limiti di ciò chì hè pussibule in a tecnulugia di musica. Line 6 opera avà cum'è una filiale di a divisione globale di chitarra di Yamaha.

U Lanciamentu di a Modellazione Digitale

In u 1998, Line 6 hà lanciatu l'AxSys 212, u primu amplificatore di chitarra di modellazione digitale in u mondu. Stu pruduttu rivoluzionariu offriva caratteristiche è prestazioni uniche chì risultanu in numerosi brevetti è un standard di scena de facto.

A prumessa di a linea 6

Linea 6 hè impegnata à dà à i musicisti l'accessu à l'arnesi chì necessitanu per fà a so musica. U so focu annantu à l'innuvazione tecnica è i prudutti faciuli d'utilizà hà risultatu in salti drammatici in avanti in l'industria. L'amore di Line 6 per fà a musica hè evidenti in tuttu ciò chì facenu, è sò fieri di serve i bisogni di i musicisti di u mondu.

Storia di l'amplificatori Line 6

Linea 6 hè natu da un amore per fà soni grandi. I fundatori, Marcus Ryle è Michel Doidic, stavanu travagliendu in sistemi di chitarra wireless quandu anu pensatu à una prumessa chì si fecenu à elli stessi: piantà di custruisce prudutti chì eranu solu "abbastanza boni". Vulìanu custruisce u pruduttu perfettu, è sapianu chì puderanu fà.

Tecnulugia brevettata

Per ghjunghje à a so missione, Ryle è Doidic anu cullatu amplificatori vintage è anu passatu per un prucessu meticuloso di misurazione è analisi per determinà cumu ogni circuitu individuale hà affettatu i soni pruduciuti è processati. Dopu avianu i so sviluppatori cumminendu circuiti virtuali per cuntrullà i soni, è in u 1996, anu introduttu u primu pruduttu Line 6, chjamatu "AxSys 212".

Amperi di mudellu

L'AxSys 212 era un amplificatore combo chì diventò rapidamente populari per via di u so prezzu assequible è di un vastu audience. Era perfettu per i principianti è i prufessiunali, chì offre decine di soni è effetti chì cumplementanu ogni stile di ghjocu. Linea 6 hà cuntinuatu à innuvà è hà lanciatu a serie Flextone, chì includeva amplificatori di tasca è amplificatori di livellu prufessiunale chì sò stati pensati per un usu veloce è faciule.

A serie Helix

In 2015, Line 6 hà introduttu a serie Helix, chì offre un novu livellu di cuntrollu è flessibilità. A serie Helix hè stata pensata per u musicista mudernu chì hà bisognu di accessu à una larga gamma di soni è effetti. A serie Helix hà ancu introduttu una nova tecnulugia wireless chjamata "Paging" chì permette à l'utilizatori di cuntrullà i so amplificatori da ogni locu nantu à u palcuscenicu.

Innuvazione cuntinuata

L'impegnu di a Line 6 à l'innuvazione hà purtatu à u sviluppu di prudutti impressiunanti chì anu cambiatu a manera chì a ghjente pensa à l'amplificatori. Anu cuntinuatu à intruduce a nova tecnulugia, cum'è a tecnulugia patentata "Code" chì offre un novu livellu di cuntrollu è flessibilità. U situ web di Line 6 hè una grande risorsa per e persone chì volenu sapè più nantu à i so amps è a tecnulugia daretu à elli.

In cunclusioni, Linea 6 hà fattu una longa strada da u so principiu. Da umili iniziu à diventà una marca di punta in l'industria di l'amplificatori, Line 6 hè sempre stata impegnata à a qualità è l'innuvazione. A so tecnulugia patentata è u prucessu meticuloso di misurazione è analisi di circuiti individuali anu purtatu à alcuni di i migliori amplificatori di u mercatu. Sè vo site un principiante o un prufessiunali, Line 6 hà qualcosa per tutti.

Locazioni di fabricazione di Line 6 Amps

Mentre a Line 6 hè basatu in California, a maiò parte di i so prudutti sò fabbricati vicinu à u statu. A cumpagnia hà assuciatu cù HeidMusic per pruduce u so equipamentu, chì hà risultatu in una più grande varietà di prudutti chì sò pruduciuti à un costu più bassu.

Raccolta di amplificatori è equipaggiamenti di a Line 6

A cullizzioni di l'amplificatori è l'equipaggiu di Line 6 serve una varietà di marche di chitarra, cumprese:

  • Spider
  • helix
  • Variax
  • MKII
  • Powercab

I so amplificatori è l'equipaggiu sò modellati dopu l'amplificatori boutique è vintage, è includenu una varietà di cunfigurazioni per selezziunate.

Cullaburazione di a Linea 6 cù Reinhold Bogner

Line 6 hà ancu furmatu una cullaburazione cù Reinhold Bogner per sviluppà un amplificatore di valvula, u DT25. Questu amplificatore combina a putenza di a vechja scola cù a microtecnologia muderna, facendu l'ideale per e sessioni di registrazione è spettaculi live.

Creazioni di Loop di Line 6 è Loops Registrati

L'amplificatori è l'equipaggiu di a Line 6 includenu ancu a capacità di registrà loops è selezziunate da i loops pre-registrati. Sta funzione hè stata aduprata da parechji chitarristi per creà soni è cumpusizioni unichi.

Line 6 Amps: Artisti chì ghjuranu per elli

Line 6 hè un attore maiò in u mondu di a musica in diretta, è per una bona ragione. U so processore Helix hè un equipamentu assai populari è largamente utilizatu chì hè famosu per a so qualità è l'innuvazione. Alcuni di l'artisti chì utilizanu l'Helix includenu:

  • Bill Kelliher di Mastodon
  • Dustin Kensrue di Tre volte
  • Jade Puget di AFI
  • Scott Holiday di Rival Sons
  • Reeves Gabrels di The Cure
  • Tosin Abasi è Javier Reyes di Animals cum'è Leaders
  • Herman Li di Dragonforce
  • James Bowman è Richie Castellano di Blue Oyster Cult
  • Duca Erikson di Garbage
  • David Knudson di Minus the Bear
  • Matt Scannell di Vertical Horizon
  • Jeff Schroeder di Smashing Pumpkins
  • Jen Majura di Evanescence
  • Chris Robertson di Black Stone Cherry
  • Jeff Loomis di Nevermore è Arch Enemy

Sistema Wireless Relay: Perfettu per ghjucà in diretta

U sistema wireless Relay di Line 6 hè un altru pruduttu chì hà guadagnatu assai pupularità in a scena di musica live. Hè largamente utilizatu da i chitarristi chì anu bisognu di a libertà di trasfurmà in scena senza esse attaccati à i so ampli. Alcuni di l'artisti chì utilizanu u sistema Relay includenu:

  • Bill Kelliher di Mastodon
  • Jade Puget di AFI
  • Tosin Abasi di l'animali cum'è Leaders
  • Jeff Loomis di Nevermore è Arch Enemy

Amplificatori per principianti per a registrazione in casa

A Line 6 hà ancu una gamma di amplificatori chì sò adattati per i principianti o a registrazione in casa. Questi amplificatori offrenu assai versatilità è sò perfetti per sperimentà diversi soni.

A Controversia Circundendu Linea 6 Amps

L'amplificatori di a linea 6 sò stati u sughjettu di assai abusi in ligna, cù parechji cumpratori chì informanu chì i presets di fabbrica ùn sò micca aspittati. Qualchidunu anu ancu andatu finu à dì chì i presets sò cusì cattivi chì sò inutilizabili. Ancu s'ellu hè ghjustu dì chì Linea 6 hà avutu a so bona parte di mala stampa annantu à l'anni, hè impurtante di cunsiderà alcune cose prima di ghjudicà a marca troppu dura.

L'evoluzione di a linea 6 Amps

Line 6 hè un fabricatore di l'equipaggiu di musica centratu in California, è hè statu dapoi più di duie decennii. In quellu tempu, a cumpagnia hà liberatu assai tipi di amplificatori, ognunu cù u so sonu unicu. Line 6 hè ancu u creatore di a popularisata cullizzioni di chitarra Variax. Mentre chì a Linea 6 hà fattu alcuni sbagliati sfurtunati in a strada, hè ghjustu dì chì a cumpagnia hà ancu fattu assai migliure in l'anni.

U sensu di l'equità in u ghjudiziu Line 6 Amps

Hè vale a pena nutà ancu chì l'amplificatori Line 6 sò fabbricati in Cina, mentri a maiò parte di l'amplificatori americani è britannichi sò pruduciuti in fabbriche di costu più altu. Mentre chì questu ùn significa micca necessariamente chì l'amplificatori Line 6 sò di qualità povera, significa chì sò spessu ghjudicati ingiustamente. In ghjustizia, a Line 6 hà creatu assai boni amplificatori annantu à l'anni, è ancu s'ellu ùn pò micca esse à u gustu di tutti, sò certamente degne di cunsiderà.

A serie Line 6 MKII

Una di e più famose serie di amplificatori Line 6 hè u MKII. Questi amplificatori sò stati pensati per unisce l'expertise di Line 6 in amplificatore digitale mudellu cù un disignu tradiziunale di amplificatore di tubu. Mentre chì l'amplificatori MKII anu ricivutu assai elogi, sò stati ancu u sughjettu di qualchì critica. Certi utilizatori anu infurmatu chì l'amplificatori ùn sò micca abbastanza à i soni chì anu anticipatu.

L'Orange è l'American British Amps

Un'altra cosa da cunsiderà hè chì l'amplificatori Line 6 sò spessu ghjudicati contr'à i gusti di l'amplificatori britannichi Orange è americani. Mentre chì questi amplificatori sò senza dubbitu grandi, sò ancu assai più caru cà l'amplificatori Line 6. Per u prezzu, l'amplificatori Line 6 offrenu assai valore, è ancu s'ellu ùn sò micca perfetti, sò certamente degne di cunsiderà per tutti quelli chì cercanu un novu amplificatore.

In cunclusioni, mentri l'amplificatori Line 6 anu avutu a so parte di prublemi in l'anni, hè impurtante ricurdà chì anu ancu creatu un grande amplificatore. A ghjudicà l'amplificatori Line 6 in basa di i so presets solu hè ingiustu, è ancu s'ellu ùn pò micca esse à u gustu di tutti, sò certamente degne di cunsiderà per quellu chì cerca un novu amplificatore.

cunchiusioni

A storia di Line 6 hè una di l'innuvazione è spinghje i limiti di ciò chì hè pussibule in a musica. I prudutti di Line 6 anu rivoluzionatu a manera di fà è di gode di a musica oghje. L'impegnu di Line 6 per a qualità è l'innuvazione hà risultatu in alcuni di l'equipaggiu di chitarra più impressiunanti dispunibili.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui