Kazuo Yairi: Quale era ellu è chì hà fattu per a musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Kazuo Yairi era un famosu luthier è chitarra di u Giappone chì hè statu creditu per avè introduttu u mondu à u acusticu-elettricu chitarra.

A carriera di Yairi spannò da l'anni 1960 à l'iniziu di l'anni 2000, durante i quali hà custruitu alcuni di i strumenti acustici-elettrici più emblematici di tutti i tempi.

chitarre sò stati utilizati da parechji musicisti famosi, cumpresu Eric Clapton, John Lennon, Neil Young è Mark Knopfler.

In questu articulu, avemu da piglià un ochju cumpletu à a vita è a realizazione di Kazuo Yairi.

Quale era Kazuo Yairi

Prima vita


Kazuo Yairi (1923 – 1995) era un lutieru è chitarra giapponese chì hà forgiatu un novu sonu per a chitarra acustica. Cuminciò à custruisce strumenti cum'è un zitellu è quandu era adultu, hà pruduttu alcune di e chitarre acustiche di corda di nylon più rispettate in u mondu. U so travagliu hà attiratu musicisti fideli di i paesi di u mondu sanu è diventò una di e figure più influenti in l'industria di l'instrumentu musicista.

A prima vita di Yairi cuminciò in u 1923 quandu era natu vicinu à Nagoya, Giappone. U so babbu era un viulinu chì hà struitu à Yairi cumu custruisce strumenti artighjanali da a prima età. Cum'è un ghjovanu, Yairi hà furmatu sottu à luthier stimatu ancu situatu vicinu à Nagoya - Takeharu Matsumoto. In u 1950, Yairi hà fundatu u so propiu attellu - Kazuo Yairi & Company - induve hà custruitu chitarre classiche è mandolini cù u so ochju attentu à i ditaglii chì prestu prestu prestu à ricunnosce internaziunali.

Da u 1970 in avanti Kazuo Yairi hà cullaburatu cù l'anzianu apprendista Hideyo Alano per creà a so linea firmata di chitarre classiche, acustica in stile spagnolu, acustica jumbo, è ancu mudelli elettrici-acustici per i musicisti di touring / registrazione. Sta cullaburazione hà fattu Kazuo Yari & Company unu di i workshop indipendenti più riesciuti in Giappone à quellu tempu prima di esse compru da a cumpagnia Alvarez-Yari in u 1984 induve Kazuo cuntinuò à travaglià finu à a so ritirata pocu prima di a so sfurtunata morte per via di u cancer à l'età di 72 anni. 14 d'aostu di u 1995.

carrèra


Kazuo Yairi hè natu in Tokyo, Giappone in u 1935. Cuminciò a so carriera cum'è ingegnere di sonu in una stazione di radiu locale di Tokyo in u 1955 induve ellu hà amparatu i principii di a registrazione è a produzzione. Mentre travagliava in una varietà di prughjetti musicali diffirenti, Yairi s'inspirava da u rock & roll è a musica country occidentale, purtendu à sviluppà strumenti chì sò stati pensati per allughjà megliu u so sonu.

In u 1960, hà unitu Yamaha è hà sviluppatu una versione mejorata di a so chitarra à corda d'acciaio chjamata u mudellu Takamine. Altri mudelli pensati apposta per i musicisti di jazz, cum'è a serie FG seguitanu pocu dopu. U so sviluppu più populari, in ogni modu, hè vinutu cù a creazione di a chitarra acustica GD-20 in forma di dreadnought in u 1965, chì hà dimustratu esse un standard di l'industria per l'anni à vene. E so innovazioni si sò ancu sviluppate in altri strumenti à corda cum'è mandolini è banjos chì hà creatu sottu a marca Devilline di Yamaha, è ancu e chitarre Kirkbride prodotte da a so propria cumpagnia indipendente.

Yairi eventualmente lasciò Yamaha in u 1976 è cuncintrau i so sforzi 200 miles à u sudu in Shizuoka induve fundò Yairi Musical Instruments Co Ltd. Quì, hà ancu allargatu a gamma di chitarre dispunibuli cù diverse forme di corpu, ch'ella si tratti di stili classici o pickguards cutaways in resina. A so dedicazione à u sviluppu mudellu dopu mudellu hà purtatu à ellu esse largamente cunsideratu unu di i primi luthiers di u Giappone da quellu periodu finu à a so morte à l'età di 84 in 2019.

Impattu nantu à a musica

A passione di Kazuo Yairi per l'artigianu di luthier hà fattu di ellu unu di i più influenti guitaristi di tutti i tempi. Hè statu salutatu cum'è un maestru artighjanu, rinumatu per a so attenzione meticulosa à i dettagli è i strumenti di alta qualità chì hà creatu. U so travagliu hà avutu un impattu durabile in u mondu di a musica è di a guitare, è a so influenza pò ancu esse vistu oghje. Questu articulu hà da vede l'impattu chì Kazuo Yairi hà avutu nantu à a musica.

Innuvazioni in u Design di Guitar


Kazuo Yairi era un innovatore è pioniere in a creazione di disinni rivoluzionarii per chitarre. Il a défié le statu quo de la façon dont les guitares étaient fabriquées et testées, créant de nouvelles méthodes de construction et des approches pour concevoir des instruments acustiques.

Una di e so innovazioni maiò era di creà un mudellu di bracing chì permette a qualità di u timbre di u tonu per esse mudificatu senza affettà a resonance o a stabilità di sintonizazione. Stu disignu innovativu hà datu à i constructori di guitare più cuntrollu per creà una larga varietà di toni chì ùn anu mai statu intesu prima. Hà sviluppatu ancu un prucessu per quale i materiali utilizati in a fabricazione di a chitarra puderanu esse scelti in basa di e so proprietà tonali è poi testati per assicurà chì davanu risultati ottimali.

Inoltre, Kazuo Yairi hà travagliatu duru per truvà modi megliu per fà chì e chitarre sonu megliu intruducendu altri elementi cum'è pickups elettronici amplificati, effetti cum'è reverb è echo, è ancu cuncependu accessori cum'è cinturini per una sicurezza aumentata è usabilità di l'instrumentu. A so ricerca era inestimabile per i chitarristi chì vulianu più fora di u sonu di u so strumentu chì mai pussibule. Intruducendu tecniche di fabricazione muderne cumminate cù l'artigianalità tradiziunale, i sforzi di Yairi anu permessu ancu à i ghjucatori dilettanti di ottene risultati di sonu prufessiunale da strumenti acustici in l'età muderna.

Sonu Unicu


Kazuo Yairi hè un veru innovatore in u mondu di chitarre acustiche. Hè natu in u 1933, è in tutta a so carriera, hà fattu strumenti artighjanali cun un sonu unicu chì incorporava a so propria tecnica - a custruzzione "Yairi-style".

Yairi hà rivoluzionatu a scena di a chitarra acustica cun una attenzione senza paragone à i dettagli è à l'artisgianalità. I so strumenti sò stati custruiti cù cime in abete selezziunatu, legni solidi esotici, fretboards d'ebano è tecniche di bracing specifichi chì permettenu un sustenimentu è una chiarezza più grande. L'articulazione di u collu à u corpu utilizata da Yairi hà furnitu una fundazione liscia per e corde, chì li permette di vibrare senza interferenza da a forma di u corpu o di l'articulazione di u collu rigidu.

William Eaton, u fundatore di William Eaton Strings è autore di parechji libri nantu à a relazione trà e corde è i stati di musica; "..." Kazuo Yairi era unu di i più grandi artighjani di chitarra di tutti i tempi - micca in termini di disignu o esteticu ma in termini di sonu. U so travagliu hà unitu generazioni, cumminendu approcci tradiziunali giapponesi à a fabricazione di strumenti cù tecnulugia muderna.

In più di a so propria linea di chitarre sottu u so nome "Yairi" è Alvarez Yairi (in associu cù chitarre Alvarez), Kazuo hà ricivutu numerosi premii in tutta a so carriera, cumpresu u prestigiosu Ordine di a Cultura di u Giappone in u 1995 cù u premiu per a vita di Tokai Gakki in 2004. Finu à oghje, cuntinueghja à inspirà i musicisti in u mondu sanu, postu chì u so accostu unicu à l'artighjanu pò ancu esse intesu decennii dopu.

Legacy


Kazuo Yairi hà lasciatu un impattu durabile in u mondu di a musica, in particulare in u mercatu di chitarra è strumenti classici. Hè statu rispettatu per u so artighjanu è l'impegnu à a qualità, introducendu luthiers giapponesi à i mercati occidentali cù novi standard di eccellenza. Strumenti Yairi sò stati scritti cum'è affidabile, longa durata è chì anu maximizatu a ghjucabilità ancu à i prezzi più bassi paragunatu à i so contraparti europei.

L'influenza di e chitarre Yairi si vede micca solu in e chitarre chì portanu u so nome, ma ancu in altre chitarre fatte da pruduttori menu cunnisciuti inspirati da i disinni di Yairi. Hè ancu creditu cù a custruzzione di alcune di e prime acustiche di corde d'acciaio da u Giappone, chì hà causatu un effettu ondulazione chì porta à più produzzione domestica à prezzi più accessibili chì mai. Eppuru una parte di u so legatu resta in quasi 200 marche chì hà fattu ellu stessu.

Yari hà utilizatu tecniche chì hà sviluppatu in decennii di sperienza in metallo per furnisce e cumpetenze di falegnameria finamente artighjanali chì sò sempre oghje. U so legatu hà permessu à i chitarristi aspiranti in tuttu u mondu l'accessu à strumenti di alta qualità senza rompe u bancu. Oghje, e chitarre acustiche Kazuo Yari sò rinumate cum'è alcune di e più boni disposte cù caratteristiche chì includenu tastiere è teste rilegate, rosette intricate, noce d'osso è selle più una larga gamma di opzioni di design da forme muderne cuntempuranee à disinni classici cum'è mudelli di salone è orchestra. - Tutti allughjati in cime di abete massiu o legnu di mogano rinfurzatu cù parechje bretelle posteriori per una stabilità aghjunta è una proiezione di sonu ottimale cù un sustain è una chiarezza eccellenti.

Discografia

Kazuo Yairi era un luthier giapponese chì avia una carriera di più di 50 anni, è era rinumatu per u so stile unicu di artighjanali chitarre acustiche. Comu tali, Yairi hà furnitu una cuntribuzione inestimabile à l'industria di a musica, cù i so strumenti utilizati da alcuni di i ghjucatori più populari in u mondu. A so discografia includeu parechji mudelli emblematici è una varietà di travaglii cunnessi. Fighjemu un pocu di discografia notevuli di Yairi.

álbuns


Kazuo Yairi, un musicista giapponese, hà publicatu parechji album durante a so vita. Era ben cunnisciutu per a so versatilità cum'è cumpusitore, arrangiatore è direttore d'orchestra è era cunsideratu cum'è unu di i musicisti più influenti in Giappone à a fine di l'anni 1950 è à l'iniziu di l'anni 1960. U so travagliu era una combinazione ambiziosa di jazz, pop, bossa nova, tango è altri soni latinu.

Kazuo Yairi hà publicatu i seguenti album trà u 1957 è u 2003:
- U chitarrista (1957)
- LocoMotion (1962)
- Bossa Nova (1965)
- Jazz latinu (1968)
- Tempi felici è canzoni tristi (1974)
-Live Album I: Live at Musashino Hall (1981)
-Live Album II: Live at Meiji Kaikan Gekijo Concert Hall (1984)
- Project Manager (1985)
-Santa Rita Orchestra Live at HonaKitana Concert Hall (1996)
-Viva Yairi - Un legatu musicale da a cullizzioni di l'opere di Kazuo Yairi prodotte à a fine di l'anni 70 (2003).

Singles


Kazuo Yairi era un cumpusitore, direttore d'orchestra, pruduttore di dischi è arrangiatore giapponesi chì hè statu strumentale in u sviluppu di a musica populari giapponese. Hè cunnisciutu principalmente per a creazione è l'arrangiamentu di alcune di e canzone più altu di l'anni 1950 è 1960. Hè statu ancu creditu di l'introduzione di novi ritmi, strutture di accordi è melodie à a musica moderna giapponese.

Duranti a so carriera, Kazuo Yairi hà scrittu assai singuli chì sò stati liberati cummerciale. Alcune di i so più famosi include:
- "Suitei Echigo no Mori" (1962)
- "Daikokuten" (1965)
- "Tsuru no Ongaeshi" (1966)
- "Mushi Uta" (Questi sò i canti di l'insetti) (1967)
- "Hebi No Uta" (The Snake Song) (1969)
- "Shiro Gonta Gonta Jigoku E" (Viaghju à l'infernu in cotone biancu)" (1972).

In u 2010, u ghjurnale Tokyo Shinbun hà vutatu "Suitei Echigo no Mori" di Kazuo Yairi cum'è unu di i primi 10 dischi populari giapponesi mai publicati. Dopu a so morte in u 2001, hà ricevutu numerosi premii postumi cumpresi l'induzione in u Japan Rock Hall of Fame in 2006.

cunchiusioni

Kazuo Yairi era unu di i luthiers più rispettati di u XXu seculu. Hè fermamente cridutu chì l'instrumenti duveranu esse customizati per adattà à u ghjucatore. Hà cuncepitu è ​​​​fattu strumenti cun un altu livellu di qualità è attenzione à i dettagli chì era senza rivali. U so approcciu di luthieri hà rivoluzionatu l'industria è hà fattu di ellu una figura influente per i luthiers muderni. In questa sezione, riviseremu l'impattu chì Yairi hà avutu nantu à a cumunità musicale è u so legatu durable.

Influenza nantu à a musica d'oghje


L'impattu di Kazuo Yairi nantu à a musica d'oghje hè sempre sentitu. L'approcciu unicu di Yairi à u disignu è l'artighjanu li hà permessu di pruduce strumenti chì sò à tempu distintivi in ​​u sonu è esteticu. A so fusione di u disignu tradiziunale giapponese cù l'influenzi occidentali hà purtatu un mondu sanu novu di pussibulità à a fabricazione di chitarra acustica, ispirendu parechji luthiers oghje.

A so influenza hè stata ancu sentita in u mondu di l'instrumentu elettricu, cù l'intruduzioni di a so gamma di chitarre elettriche DY solid body. Questi strumenti à prezzi accessibili sò diventati populari per u so tonu distintivamente riccu è a qualità di custruzzione coherente, facendu ideali per i principianti è i prufessiunali.

A so visione ùn si ferma micca à creà chitarre più accessibili - hà aiutatu à purtà una gamma di strumenti artighjanali high-end à l'ochju publicu, utilizendu un logu di marca assai distintu è disinni musicali attraenti chì sò diventati iconichi trà i dilettanti di chitarra dedicati.

Ancu se Kazuo Yairi ùn hè più cun noi, u so legatu serà sempre apprezzatu da i ghjucatori muderni è i puristi - u so nome hè sinonimu di bellezza artighjanali à livellu internaziunale chì cuntinueghja à inspirà parechji altri pruduttori di chitarre in u mondu ancu avà.

L'eredità durabile


L'artigianalità innovativa di Kazuo Yairi è a dedicazione à u so travagliu anu avutu un impattu durabile in u mondu di a musica. I so strumenti cuntinueghjanu à esse assai ricercati per a so sucità eccezziunale, l'appellu esteticu è a qualità di sonu superiore. I ghjucatori in u mondu sanu anu cultivatu per apprezzà e caratteristiche distintive di un strumentu Kazuo Yairi, è parechji ghjucadori prufessiunali di punta li sceglienu per e so prestazioni.

Kazuo Yairi hè ricurdatu per avè rivoluzionatu l'industria di strumenti à corda. U so approcciu appassiunatu di l'artighjanu hà ispiratu generazioni di luthiers chì custruiscenu strumenti acustici persunalizati di alta gamma oghje. Era assai rispettu in u so Giappone nativu è in tutta a cumunità musicale in generale, cunnisciutu per a so abilità di luthier cum'è per u so standard di qualità senza compromessi.

L'eredità di Yairi persiste à traversu i strumenti musicali ch'ellu hà creatu per a vita - ognunu hè impregnatu di una parte di ellu chì ùn morirà mai. I cullezzione li ricunnoscenu cum'è alcune di e più belle chitarre mai fatte è sò sempre apprezzate da generazioni di chitarristi oghje - tuttu grazia à a passione è l'impegnu di Kazuo Yairi per l'eccellenza in ogni strumentu chì hà custruitu cù e so mani.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui