Cumu toglie i pomoli di una chitarra [+ passi per evità danni]

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Ghjennaghju 9, 2023

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

I pomoli sò una bella manera di persunalizà u vostru guitare, ma ponu esse veramente difficili di caccià. Forse stai cambiando i vasi, o pitturando a vostra chitarra. Forse avete solu bisognu di entre quì per una pulizia PROFUNDA longa attesa.

Avete da esse assai attenti quandu utilizate un cacciavite per caccià i pomi di a chitarra, è ùn hè micca raru chì si rompenu. Aduprate una cucchiara o picculi cum'è leve per spuntà i pomi. Certi sò avvitati, cusì avete bisognu di usà un cacciavite per allentà è caccià.

In questu articulu, vi mustraraghju u megliu modu per caccià i pomi da una chitarra senza dannà. Allora vi daraghju qualchi cunsiglii per fà questu più faciule.

Cumu caccià i pomi di una chitarra + passi per evità danni

Cumu caccià i pomi da una chitarra

Sè vo circate di cambià u pomo di a vostra chitarra, ci sò parechje cose chì avete bisognu di sapè prima.

Prima di tuttu, vi tuccherà à identificà chì tippu di pomellu hà a vostra chitarra. L'ultima cosa chì vulete fà hè danni una chitarra d'alta qualità cum'è una Fender.

I dui tipi più cumuni sò:

  • set viti
  • manopole press-fit

I viti di fissazione sò tenuti in u locu da un picculu vite chì passa per u centru di u pomu, mentre chì i pomi di press-fit sò tenuti in u locu da una cresta di metallo o plastica chì si mette in una groove nantu à l'arbulu di u pomu.

Una volta chì avete identificatu u tipu di pomo, caccià hè un prucessu abbastanza simplice.

I pomoli di u voluminu è i pomi di tonu sò i pomi principali chì pudete sguassà.

Quandu sguassate o installate a buttone di vulume, fate assai attenti à ùn dannà u potentiometru (cuntrollu di u voluminu) sottu.

Per caccià un pomo di voluminu, svitate a vitetta di set cù un cacciavite Phillips è tirate u pomo.

Se u pomo hè press-fit, fate delicatamente a cima di u pomo luntanu da l'arbulu cù un cacciavite flathead.

Una volta chì a cima hè liberata, tira u pomo fora di l'arbulu. I pomi sò facilmente tirati fora.

I pomoli di chitarra split shaft sò u tipu più cumuni di pomu chì incontrerete. Sò ancu i più faciuli di sguassà è stallà.

  • For chitarre elettriche cù viti, aduprate dui picks cum'è leve per spuntà u pomo. Se u pomo hè stubborn, move i picculi intornu per alluntanassi.
  • Per i pomoli di viti, girate in senso orario per stringere e in senso antiorario per allentare. Torce a vite cun delicatezza.
  • Per i pomoli press-fit, appughjà delicatamente a cima di u pomu per stringhje o alluntanassi da l'arbulu per alluntanassi. Attenti à ùn stringhje micca eccessivamente o pò dannà a chitarra.

Per ripiglià u pomo, assicuratevi chì hè allinatu bè cù l'arbulu è chì a vite di fissazione o a ridge press-fit hè in a pusizione curretta.

Allora vite in u locu o pressu a cima di u pomo nantu à l'arbulu. Cum'è prima, ùn aghjustate micca.

Diversi metudi per sguassà i pomi

Puderete esse dumandate cumu toglie i pomi di una chitarra. Ùn vi ne preoccupate, ùn hè micca cusì difficiule cum'è pare.

Cù uni pochi di arnesi simplici è un pocu di pacienza, puderete caccià quelli pomi in pocu tempu.

Ci hè trè metudi per caccià i pomi di a chitarra: usendu una cucchiara cum'è palanca, cù picculi, o usendu un cacciavite.

Eccu uni pochi di cunsiglii è cumu per aiutà à inizià:

Metudu n ° 1: Cù picks

I pomi di a chitarra elettrica sò generalmente attaccati cù viti, ma ci sò parechje modi diffirenti chì ponu esse attaccati.

Picks pò esse usatu in u locu di un cacciavite per caccià i pomi da una chitarra. Questa hè una bona opzione si ùn avete micca un cacciavite o se i viti sò difficiuli di ghjunghje.

Vi ricumandemu di utilizà 2 di e scelte più grossi chì avete per questu prucessu. Altrimenti, corre u risicu di rompe u pick è avè da principià tuttu.

Per caccià u pomo, inserisci a prima scelta trà u corpu di a chitarra è u pomo, trascinendula sottu. Puderete avè bisognu di muviglià un pocu per mette in u locu ghjustu.

In seguitu, trascinate a seconda scelta di chitarra in u latu oppostu di u stessu pomo.

Avà chì avete i dui picculi in u locu tirate in sopra è appughjà u pomo. Avete da tirà i dui picks in a listessa direzzione in sopra.

U pomo duveria principià à alluntanassi è esce subitu, ma s'è vo avete una chitarra più vechja puderia esse appiccicata. S'ellu hè sempre stubbornu, pruvate à girà i picculi un pocu finu à chì si stanca.

Metudu # 2: Utilizendu una cucchiara

I pomi di cuntrollu nantu à a cima di a vostra chitarra elettrica eventualmente anu da esse eliminati.

Hè megliu di pensà duie volte prima di utilizà un cacciavite di punta piatta per aiutà à caccià un capu (o pomi) stubborn. Mentre chì un cacciavite pò fà u truccu, hà ancu u putenziale di dannà a vostra chitarra.

Pudete aduprà una varietà di metudi per caccià un pomu stubborn, ma una cucchiara hè prubabile di esse u vostru megliu amicu!

Questu hè particularmente benefiziu per guitare cum'è Les Pauls cù cime d'arce sculpite.

Inserite a punta di a cucchiara cum'è una palanca in u corpu di a chitarra cù una tovagliola plegata o una altra superficia suave. Perchè e cullette sò cunvessi cunvessi, questu serve com'è fulcrum per u muvimentu di u manicu.

Prima di pudè liberà u pomo, pudete avè da spustà a cucchiara un pocu. Quandu si tratta di sta situazione, avete bisognu à esse pazienti!

Metudu #3: Cù un cacciavite

  1. Prima, avete bisognu di un cacciavite. Un cacciavite flathead farà u truccu, ma sè vo avete un cacciavite Phillips, chì funziona ancu.
  2. In seguitu, truvate i viti chì mantenenu u pomo in u locu. Di solitu ci sò dui viti, unu à ogni latu di u pomo.
  3. Una volta chì avete trovu i viti, svitate è sguassate u pomo. Attenti à ùn graffià a chitarra durante u prucessu. Hè faciule toccu u pickguard per accidenti cusì tene u cacciavite strettu trà e dite.
  4. Per riattacà u pomo, basta à rinvià i viti in u locu. Attenti à ùn stringhje micca, perchè questu puderia dannà a vostra chitarra.

Cù questi semplici passi, sarete capace di toglià è rimette in quelli manichi di chitarra cum'è un prufessore!

Per i pomelli di viti, basta svitate a viti cù un cacciavite Phillips è tirate u pomo.

Per i pomoli press-fit, fate delicatamente a cima di u pomo luntanu da l'arbulu cù un cacciavite flathead. Una volta chì a cima hè liberata, tira u pomo fora di l'arbulu.

Cù u vechju pomu off, pudete avà stallà u novu.

Mantelli di plastica

Attentu cù i pomi di tonu di plastica, perchè ponu esse fragili è ponu rompe si ùn avete micca cura. A punta di plastica pò ancu esse svitata da u fustu di metallu.

Impugnate a punta di plastica fermamente cù i vostri dita è torcela in senso antiorario per svitare.

Per installà un pomu di plastica, prima, assicuratevi chì a vite di fissazione o a ridge press-fit hè in a pusizione curretta. Allora vite in u locu o pressu a cima di u pomo nantu à l'arbulu.

Cum'è prima, ùn aghjustate micca.

Pudete aduprà una chjave esagonale per caccià i pomi di una chitarra?

In a maiò parte di i casi, no. I viti sò generalmente troppu chjuchi per esse eliminati cù una chjave esagonale.

In ogni casu, se u vitu di set hè assai strettu, pudete avè bisognu di utilizà una chjave esagonale per alluntanassi.

Cumu prutegge a chitarra quandu si toglie i pomoli

Di solitu, u pomu si sparghje cù u metudu ch'e aghju discututu solu, ma pudete aduprà una tela fina o una tovagliola di carta cum'è buffer in casu hè stubborn è ùn vole micca caccià facilmente.

kidnapping u sottile pezzu di carta tovagliola intornu à u collu di a chitarra è aduprà cum'è un buffer trà a vostra manu è u corpu di a chitarra. Questu aiuterà per evità ogni scratch.

Avà aduprate l'altra manu per torce u pomo cù i metudi dichjarati prima. A tovagliola di carta aiuterà à afferrà u corpu di a chitarra per ùn caccià micca accidentalmente è graffiate a chitarra.

Speru chì questi metudi vi aiutanu à cambià i vostri manichi di chitarra cun facilità!

A vostra guida per stringhje è allentà i pomi di a chitarra

I chitarristi spessu dumandanu quantu strettu deve esse u pomo di a so chitarra. Naturalmente, questa hè una quistione difficiuli di risponde perchè dipende da e preferenze persunale.

Tuttavia, ci sò uni pochi di cose chì pudete tene in mente chì vi aiutanu à fà a decisione.

Prima, se u pomo hè troppu largu, pò esce durante u ghjocu. Questu hè ovviamente micca ideale, postu chì pudete dannà a vostra chitarra o ferite. Siconda, se u pomo hè troppu strettu, pò esse difficiule di vultà, rendendu difficiuli di fà aghjustamenti durante u ghjocu.

Allora, quale hè u megliu modu per strincà o allentà un pomo di chitarra?

Per i pomelli di viti, girate simpricimenti a viti in u sensu orariu per stringhje, o in u sensu antiorariu per allentà.

Per i pomoli press-fit, appughjà delicatamente a cima di u pomu nantu à l'arbulu per stringhje, o alluntanassi da l'arbulu per alluntanassi.

Tenite in mente chì ùn vulete micca strincà eccessivamente o allentà u pomo, perchè questu puderia dannà a vostra chitarra.

Se ùn site micca sicuru, hè sempre megliu cunsultà un prufessiunale tecnicu di chitarra.

Cumu rimette i pomi nantu à una chitarra

Ripiglià i pomi nantu à una chitarra hè un prucessu simplice, ma ci sò parechje cose chì avete bisognu di mantene in mente.

Prima, assicuratevi chì u pomo hè allinatu bè cù l'arbulu. Ùn vulete micca chì u pomo sia stortu, perchè questu farà difficiule di vultà.

Siconda, assicuratevi chì a vite di fissazione o a cresta press-fit hè posizionata bè. Se a vititura ùn hè micca in u centru di u pomo, serà difficiule di strincà. Se a cresta press-fit ùn hè micca posizionata currettamente, u pomo sarà alluntanatu è pò esce durante u ghjocu.

Una volta chì u pomo hè posizionatu bè, basta à avvità a vite di fissazione in u locu o pressu a cima di u pomo nantu à l'arbulu. In novu, ùn stringe micca troppu, perchè questu puderia dannà a vostra chitarra.

È questu hè ! Avà sapete cumu toglià è rimette nantu à una maniglia di chitarra. Cù questi cunsiglii simplici, cambià u pomo di a vostra chitarra serà una brisa!

Perchè sguassate i pomi di una chitarra?

Ci hè uni pochi di motivi per quessa chì pudete vulete sguassà i pomi di a vostra chitarra.

Forse cambiate l'aspettu di a vostra chitarra, o forse u pomo hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

In a maiò parte di i casi, pudete rimpiazzà i vechji pomi cù novi da sè stessu, ma in certi casi, pudete bisognu di piglià a vostra chitarra à un prufessiunale.

Forse u pomo pare assai bruttu è hè pienu di polvera sudicia quì sottu.

Qualunque sia u mutivu, cambià un pomu di chitarra hè un prucessu simplice chì qualcunu pò fà.

Purtà si

Eliminazione di u voluminu è di u tonu da una chitarra hè un prucessu abbastanza faciule chì qualcunu pò fà.

Prima, localizza i viti chì mantenenu u pomo in u locu. Di solitu ci sò dui viti, unu à ogni latu di u pomo. Svitate i viti è sguassate u pomo.

In alternativa, aduprate una cucchiara o una chitarra per spuntà i pomi.

Per riattacà u pomo, basta à rinvià i viti in u locu

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui