Cume Alimentà Multipli Pedali di Chitarra: U Metudu u più Facile

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  December 8, 2020

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

In questa età muderna di ghjucà a chitarra è di fà ogni tipu di bella musica, i pedali di a chitarra sò guasi una necessità.

Di sicuru, quelli chì volenu cuntinuà aduprà chitarre acustiche o classiche per sempre ùn anu micca bisognu stompboxes.

Tuttavia, se state inceppendu cù un strumentu elettricu, allora svilupperete a necessità di un inseme di pedali cù u tempu chì passa.

Cume Alimentà Multipli Pedali di Chitarra: U Metudu u più Facile

L'usu di diverse pedali à u stessu tempu richiede un specificu lu putiri setup, è probabilmente ùn sapete micca cumu alimentà parechji pedali di chitarra da sè stessu.

Dunque, leghjite per scopre un metudu abbastanza faciule per fà questu.

Cume Alimentà Multipli Pedali di Chitarra

I famosi ghjucatori di chitarra anu spessu una alimentazione dedicata per ogni pedale chì stanu aduprendu durante una performance.

Ancu ùn anu micca da preoccupassi di mette in opera tuttu perchè un gruppu di tecnichi di sonu prufessiunali si ne occupanu.

Tuttavia, se vulete praticà cù vari effetti di sonu, o ghjucà spettaculi più chjucu aduprendu li, ùn avete micca bisognu di una alimentazione dedicata per ognuna di elle.

A verità hè chì basta à alimentà tutti i pedali cù una sola fonte d'energia.

lu Daisy Chain U metudu hè u megliu modu per fà questu, è in questu articulu, spiegheremu tuttu ciò chì ci hè.

Alimentazione di più pedali di chitarra

U Metudu Daisy Chain

Se vulete fà questu currettamente, prima, duvete amparà alcune cose nantu à l'elettricità.

I pedali di chitarra ponu avè diverse esigenze di tensione è polarità di pin in elli, allora ùn pudete micca solu cunnesse solu qualsiasi pedali diversi inseme.

Se site incurante è fate qualchì sbagliu, a setup ùn funziona micca. Hè u scenariu di u megliu casu.

U peghju scenariu hè di brusgià i vostri pedali cù troppu elettricità è di ruvinalli cumpletamente.

Stallà a Catena Daisy

Cumu pudete vede, a parte più difficiule di cunnessione di i vostri pedali hè di truvà i mudelli cumpatibili chì ponu travaglià inseme pur essendu sustinuti da u vostru amplificatore è l'alimentazione.

In realtà cunnette i pedali ùn hè micca cusì difficiule da fà. Per fà questu, vi sarà richiestu di cumprà una catena di margherite da una buttega di chitarra locale o da un magazinu in linea.

Mi piacenu i pedali Donner abbastanza, ma anu sta grande tecnulugia per aiutavvi ancu cù i vostri pedalboards.

Anu dui prudutti, a catena daisy unu per pudè alimentà tutti i vostri pedali cù una stringa di cavu d'alimentazione:

Cavi di alimentazione Donner daisy chain

(vede più immagini)

È entreraghju in u secondu pruduttu sottu.

Ùn ci hè nunda di più da sapè à propositu di questu, è ogni pruduttu indicherà cù chì tippi di pedali pò travaglià.

Dopu chì a vostra catena di margherita ghjunghje, ghjustu fuse in tutti i vostri pedali. Allora, cunnette à una fonte di energia è l'amplificatore, è avete finitu!

Precauzioni da Pigliate

Eccu un elencu di alcune cose da guardà prima di decide di incatenà un inseme di pedali.

Tutti sò relativi à a sicurezza è l'usu di l'elettricità, allora ùn saltate micca sti passi perchè vi risparmieranu assai tempu è vi feranu evità prublemi in a strada.

Cosa da guardà quandu si alimentanu i pedali di chitarra

déséquilibrer

Diversi pedali di chitarra richiedenu livelli di tensione diversi per funziunà currettamente.

Ùn averete micca assai prublemi cù sta parte di u prucessu, postu chì guasi tutti i novi pedali di chitarra, in particulare mudelli più recenti, necessitanu tutte batterie di nove volt.

Alcuni mudelli ponu accettà fonti d'energia di sfarenti punti di forza, cum'è batterie di 12 volt o 18 volt, ma di solitu sò aduprate quandu ghjucanu grandi spettaculi.

Questu hè impurtante per quelli chì puderebbenu pussede ancu alcuni pedali vintage, chì ponu travaglià solu cù un livellu di tensione altru ch'è nove.

In questu casu, ùn puderete micca incatenà quellu pedale à l'altri, postu chì devenu esse tutti in a stessa zona di esigenza di tensione.

Pins Pusitivi è Negativi

Ogni pedale di chitarra hà dui modi energetichi: pusitivi è negativi. Sò spessu chjamati pins negativi o pusitivi.

A maiò parte di i mudelli necessitanu un pin centrale negativu, ma alcuni mudelli strani o obsoleti travaglianu solu nantu à u pusitivu.

Questu vale per amplificatori è alimentatori.

Hè cruciale micca di cunnette più pedali chì anu diverse esigenze pusitive / negative aduprendu u Metudu Daisy Chain, perchè pò arruinà cumpletamente a vostra configurazione è causà danni à i vostri stompboxes.

Cumpatibilità di Alimentazione

Ogni pedale in una catena tirerà una certa quantità di elettricità. Dunque, cruciale per avè una alimentazione chì sia abbastanza forte per supportà tutta a configurazione.

Altrimenti, i vasti requisiti bruscheranu u vostru alimentatore è a arruinanu cumpletamente.

Inoltre, se a tensione di l'alimentazione hè troppu bassa, allora i pedali ùn funzionanu micca. A situazione più periculosa hè chì a tensione hè troppu alta, chì pò causà una brusgiata cumpleta di i vostri stompboxes è ancu un picculu focu.

Se avete assai esigenze di potenza diverse, dite per i pedali solo è dopu a grande multi-effetti unità accantu, puderebbe bisognu di uttene una opzione più innovativa.

lu Donner Alimentazione hà assai ingressi è di tensioni separate per voi per attaccà sfarenti pedali per chì averete sempre a tensione ghjusta:

Alimentazione Donner

(vede più immagini)

Pudete facilmente aghjunghje questu à u vostru pedalboard ancu è cuminciate à alimentà tutti i vostri pedali.

parole Final

Parechji chitarristi ùn sanu micca cumu alimentà più pedali di chitarra, ma a verità hè chì questu ùn hè micca una cosa dura da fà. Una volta capitu i bisogni di elettricità è pigliatu e precauzioni necessarie, allora pudete esse tranquillu chì pudete fà questu solu.

Ricumandemu sempre di cumprà un assortimentu novu di pedali currispundenti chì sò dighjà garantiti per cunnettassi tra di elli. Averete ancu bisognu di una fonte d'alimentazione currispondente. Se ùn vulete micca preoccupassi di a putenza è di e tensioni, pudete sempre truvà inseme cum'è questi chì sò venduti inseme.

Leghjite puru: sti pedali di chitarra sò i migliori di a so classe, leghjite a nostra rivista

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui