Quantu ci vole à ghjucà a chitarra?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  October 9, 2020

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Quandu possu infine ghjucà u veru guitare? Per quantu strana sta quistione pò sona, mi hè stata dumandata parechje volte prima è cum'è pudete imaginà, ùn hè micca faciule di risponde.

Tuttavia, hè sempre pussibule sè prima clarificate ciò chì significa "esse capace di ghjucà a chitarra" per voi.

D 'altra banda, ci hè ancu a quistione di quantu tempu l'apprentice hè dispostu à investisce in u so hobby.

quantu tempu ci vole à pagà a chitarra

Cum'è a pudete vede, ùn ci sò risposte semplici à dumande cumplesse cum'è queste è dunque vulemu pruvà à accustà questu tema in modu più differenziatu.

Tantu hè digià statu palisatu chì a risposta deve esse: «Dipende!

Quantu tempu devi passà à amparà a chitarra?

A quistione primaria chì duvete dumandassi hè: Quantu tempu sò dispostu à passà nantu à u mo strumentu, o hè dispunibule per mè organizzativamente?

Quì ùn conta solu a durata, ma dinò a qualità è a continuità di l'unità di pratica.

Se ùn site micca preparatu à travaglià nantu à voi stessi per almenu 20 minuti in almenu cinque ghjorni à a settimana, ùn avarete guasi alcun prugressu.

A pratica regulare spartuta per a settimana hè di sicuru più efficace chè praticà un'ora una volta à a settimana è po ùn toccà u strumentu per i ghjorni restanti.

A forma di pratica duveria ancu esse bè strutturata è orientata à i risultati.

Soprattuttu à u principiu, u cuncettu di talentu circula per a vostra testa una volta è una volta, chì purtroppu agisce spessu cum'è un contrapesu per praticà.

In breve: A pratica curretta vincerà sempre u talentu, sì una tale cosa esiste.

Amparate à ghjucà a chitarra cù o senza un maestru?

Qualchissia chì ùn hà mai sunatu un strumentu nanzu è hà avutu pocu cuntattu cù a pratica musicale ùn deve avè paura di sceglie un prufessore strumentale per uttene u massimu prugressu.

Quì si impara à praticà currettamente, si riceve risposte dirette è a cosa più impurtante: U materiale hè porzionatu in morsi digeribili chì ponu esse ammaestrati bè da u studiente è ùn u sfidanu micca eccessivamente o sottu.

Quelli chì ghjocanu digià un strumentu pò esse capaci di fà senza struzzione permanente, ma duverebbe almenu piglià uni pochi d'ore in u principiu, per amparà a postura ottima di u corpu è a manu perchè un sbagliatu. tènnicus pò rallentà assai u prugressu è a riapprendimentu diventa più tardi più fastidiosa.

Perchè duvete mette obiettivi?

Prima di decide di amparà un strumentu, duvete dumandassi:

  • Chì vogliu?
  • Si tratta di sunà alcune canzone intornu à u focu di campu?
  • Vulete principià a vostra banda?
  • Vulete solu ghjucà à voi stessu?
  • Vulete ghjucà à un livellu semi-prufessiunale o ancu prufessiunale?

Ancu s'è l'apprendimentu di a chitarra pare identica per ogni di sti spazii à u principiu, u focu di campa chitarrista ghjunghjerà di sicuru u so scopu cù menu sforzu cà u prufessiunali prufessiunali, è ancu u cuntenutu differiscerà da un certu puntu.

Prima o poi duvete esse chjaru induve vulete andà perchè allora stabiliscerete e vostre priorità in modu diversu è puderete uttene una motivazione più alta da i vostri obiettivi.

Quantu tempu devu praticà finu à ch'e sia un bon chitarrista?

Se dumandate à qualsiasi musicante avanzatu à meza strada quantu ci vole à ammaestrà u so strumentu, ellu risponderà: una vita!

E previsioni esatte sò ovviamente sempre difficiule, ma hè sempre pussibule di fà certe fermate intermedie più o menu precise, à cundizione chì u sforzu di furmazione raccomandatu sia fattu.

Eccu uni pochi di guida assai grossi chì puderanu applicà à l'adulescenti à l'adulti, se cumencia chitarra acustica è vulete passà à a chitarra elettrica (differenze individuali grandi sò di sicuru cuncepibile):

  • 1-3 mesi: Prima canzona accumpagnamentu cù una manata di accordi hè pussibule; primu strumming and picking patterns ùn sò più un prublema.
  • 6 mesi: A maiò parte di a accordi duverebbe esse amparatu è ancu e variazioni di barrée cumincianu à sunà gradualmente; a scelta di i canti ghjucabili cresce drammaticamente.
  • 1 annu: Tutti l'accordi, cumprese e forme barree, si sentenu; diverse forme di accumpagnamentu sò dispunibuli, tutte e "canzone di focu di campeghju" ponu esse realizate senza prublemi; passà à a chitarra elettrica hè pussibule.
  • 2 anni: Ùn ci hè più prublema cù impruvisazione in pentatonica; elettricu tecniche di chitarra sò stati amparati rudimentariamente, ghjucà in una banda hè cuncepibile.
  • Da 5 anni: E scale di solitu sò in piazza; una basa solida di tecnica, teoria è furmazione sonora hè stata creata; a maiò parte di e canzone sò ghjucabili.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui