Hoshino Gakki: Chì ghjè sta cumpagnia di musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Hoshino Gakki hè u pruprietariu di u ibanez marche di chitarra è tamburi Tama. Hè unu di i principali pruduttori mundiali di strumenti musicali, accessori è altri prudutti musicali.

Fundata in u 1908 da Tatsujiro Hoshino, a cumpagnia hè stata un cuntributore maiò à l'avanzamentu di l'educazione musicale, u sviluppu di a cultura musicale populari è a preservazione di strumenti tradiziunali giapponesi.

Hoshino Gakki produce una vasta gamma di strumenti, tra cui chitarre acustiche e elettriche, bassi, ukulele, mandolini, fisarmoniche, batteria e più.

Inoltre, fabricanu accessori cum'è corde o capo per rinfurzà a vostra sperienza di ghjocu.

Logo Hoshino Gakki

Cum'è un distributore maiò in u Giappone è i mercati d'oltremare cum'è l'Europa è l'America di u Nordu, Hoshino Gakki hà fattu a so marca in l'introduzione di tecnulugia di punta è prudutti pionieri chì anu aiutatu à furmà a cultura musicale muderna.

Per esempiu, unu di i marchi di Hoshino Gakki - Ibanez - hè statu creditu di popularizà i licks di chitarra rock-ismu mudernu. A so gamma influente di mudelli di chitarra Ibanez è a serie di firma appruvata da artisti musicali rinumati anu assicuratu u so postu in a cultura rock cuntempuranea per decennii. Hoshino Gakki hà ancu acquistatu marche famose cum'è Roland (sintetizzatore), Greco (chitarre) è Framus (chitarre) per espansione ulteriormente u so scopu in diversi campi ligati à a produzzione di sonu facenduli una parte inestimabile di l'arsenale di l'equipaggiu di i musicisti in u mondu oghje!

Prima vita

Hoshino Gakki hè natu in Tokyo, Giappone in u 1840. Era u figliolu di una famiglia ricca di cummercianti. Cum'è un ghjovanu, Gakki hà furmatu in teoria di musica, cumpusizioni è ghjucà u shamisen. Da u ghjovanu, hà dimustratu una grande attitudine per a musica è a so famiglia hà incuraghjitu e so ambizioni. In u 1866, hà apertu Hoshino Gakki, una tenda di musica in Tokyo. Hè quì ch'ellu hà da fà un nome per ellu stessu è diventà una influenza maiò in l'industria musicale giapponese.

fondo


Hoshino Gakki hè natu u 14 di lugliu di u 1862 in u distrittu Naniwa di Osaka, Giappone. Cum'è un ghjovanu si trasfirìu à Tokyo per perseguite una carriera in l'industria musicale nascente cum'è mercante di musica è editore. Prestu si stabilisce è hà stabilitu a so propria tenda di musica. A so prima avventura in a produzzione di strumenti hè stata a creazione di taburas cù fretboards stampati, chì vende in tuttu u Giappone. Gakki hà ancu publicatu diverse opere di a musica tradiziunale giapponese cum'è a musica koto è shamisen, creendu una di e prime cumpagnie di pubblicazione musicale in Giappone.

Da questi umili principiu, Hoshino Gakki diventerà una di e figure più influenti in u sviluppu è a produzzione di strumenti musicali à u principiu di u XXu seculu. Continuava à stabilisce e fundazioni per ciò chì hè diventatu una di e più grandi cumpagnie di strumenti musicali di u Giappone oghje: Hoshino Gakki Co., Ltd., più famosa cum'è Ibanez Guitars.

Education


Hoshino Gakki hè natu l'8 dicembre di u 1878 in a Prefettura di Chiba in Giappone. U so babbu hà operatu una buttrega di sguardi è clock, chì furnia a basa per l'interessu di Hoshino per tutta a vita in l'ingegneria di precisione è u travagliu di macchina.

Hoshino hà avutu una educazione eccezziunale per quelli tempi, chì includeva parechji anni di scola primaria in Chiba, seguita da dui anni in una scola di tempiu buddista Zen in Kiryū, Gunma. Duranti stu periodu hà sviluppatu ancu u so interessu è l'attitudine per l'arti è a musica. Hoshino era ancu cunnisciutu per amassi a creazione di strumenti chì utilizanu l'arnesi di a tenda di u clock di u so babbu - cù una tale creatività chì li hà guadagnatu u ricunniscenza cum'è un musicista prodigiu di u zitellu à l'età di 13 anni.

Hoshino abbandunò a scola à 16 anni è hà travagliatu in parechji lochi prima di decide di pruvà à fà a so carriera cum'è un fabricatore di strumenti musicali. Apprentice sottu à i Maestri di Suzuki Musical Instrument Manufacturing Company (chì eventualmente diventò unu di i più grandi pruduttori di strumenti musicali) è hà perfezionatu ancu e so cumpetenze di travagliu di legnu. Dopu stu prugramma di apprendistatu, Hoshino hà diventatu un innovatore di l'artigianatu di a chitarra dopu avè principiatu cù a riparazione di violini per i clienti lucali prima di stabilisce l'attellu induve puderia pruduce i so propri disinni di chitarra da zero.

carrèra

Hoshino Gakki era un veru innovatore in l'industria musicale. Ùn era solu u presidente fundatore di una cumpagnia chì hè diventata un simbulu emblematicu di a qualità musicale è l'innuvazione, era ancu un musicista stessu. Per mezu di a so propria arte, è u so sviluppu di a cumpagnia, Hoshino Gakki hè diventatu un nome cunnisciutu da i musicisti è i fan di musica. Fighjemu a so carriera è u so impattu annantu à l'industria musicale.

Carattaristiu


Kinnosuke Gakki, cunnisciutu megliu cum'è Hoshino Gakki, hè diventatu leggendariu in l'industria di l'instrumentu musicale è di a musica dopu a so longa carriera in Giappone. Natu u 16 di maghju di u 1933, Hoshino hà fundatu ciò chì hè oghje una di e marche di strumenti musicali più famose in u mondu.

A principiu di a so carriera, Hoshino hà travagliatu cum'è direttore di magazzinu in ciò chì eventualmente diventerà l'iconicu Nippon Gakki Co. Ltd., fabricatore di Strumenti Musicali Yamaha. Duranti stu periodu, Hoshino hè stata strumentale in a transizione da l'acustica cunvinziunali in cornice di legnu à i strumenti elettrici muderni. Infine, lascendu Nippon Gakki in u 1955 per perseguite e so ambizioni, hà stabilitu ciò chì hè avà cunnisciutu cum'è "Hoshino Gakki".

Hoshino hà inizialmente pruduciutu strumenti giapponesi studianti cum'è shamisen (una chitarra giapponese à trè corde) è taishōgoto (una cetra pizzicata), ma unificatu cù Koichi Sugimoto (unu di i principali disegnatori di strumenti musicali di u Giappone) hà rivoluzionatu rapidamente l'industria lanciando l'oghje. l'iconica chitarra di violino "Höfner" - catalizendu a prima onda d'innuvazioni di bassu arradicata fermamente in a so cità nativa di Nagoya, Giappone.

Hoshino Gakki


Hoshino Gakki hè un fabricatore di strumenti musicali basatu in Giappone. Stabbilita in u 1908, hè una di e più antiche cumpagnie in Giappone chì sò sempre in affari. Hè più cunnisciutu per a fabricazione di chitarre acustiche è elettriche, è ancu tamburi è altri equipaghji musicali.

Hoshino Gakki hà una larga gamma di carriere dispunibuli per musicisti è ingegneri di sonu. A cumpagnia hà tecnichi di pianoforte chì riparà è restaurà i pianoforti per serve megliu i clienti, luthiers chì travaglianu per fà strumenti di corda cum'è chitarre è mandolini, ingegneri di u sonu chì cuncepiscenu è installanu sistemi di rinforzu di u sonu per spettaculi in diretta, è ancu esperti audiovisivi chì sò specializati in l'illuminazione. tecnulugia per spettaculi live.

Hoshino Gakki impiega ancu tecnichi di chitarra per installà chitarre acustiche o elettriche di qualità prufessiunale per i clienti. Ci sò ancu roli amministrativi cum'è u staffu di marketing o u persunale di vendita chì aiutanu l'impresa à prosperà cù e so idee creative o furnisce servizii di supportu à i clienti. Infine, ci sò specialisti in l'educazione musicale in a cumpagnia chì insegnanu lezioni di teoria musicale, furniscenu guida nantu à cumu ghjucà strumenti bè o ancu cunducenu attelli chì ispiranu i musicisti aspiranti à perseguite una carriera in a musica cù Hoshino Gakki.

Impattu nantu à a musica

Hoshino Gakki hè cunnisciutu per avè un impattu maiò in l'industria musicale. Era una figura impurtante in u sviluppu di a scena musicale muderna giapponese è a so influenza pò esse intesa oghje in una varietà di generi diffirenti. A cumpagnia chì hà fundatu, Hoshino Gakki, hè una di e più grande cumpagnie di merchandise di musica in u mondu, è ancu unu di i più grandi pruduttori di guitare. Hà sviluppatu ancu a serie di chitarre Fender Japan. Fighjemu un ochju più vicinu à l'impattu chì Hoshino Gakki hà avutu nantu à a musica.

Cuntributi à a fabricazione di chitarra


Hoshino Gakki, u fundatore di chitarre Ibanez, era un innovatore prolificu è un omu d'affari chì hà riprogettatu a chitarra muderna, aiutendu à furmà u so sonu è u so stile. A so visione ambiziosa hà criatu una industria sana chì hà cambiatu a manera chì a musica hè stata fatta è gudita.

In u 1908 Hoshino Gakki hà fundatu una tenda di strumenti musicali chjamata Hoshino Shoten in Nagoya, Giappone. Duranti stu tempu, avia nutatu chì e chitarre di qualità più altu sò stati impurtati da l'Europa è vulia fà un strumentu megliu per i chitarristi giapponesi. Per fà questu, hà migliuratu l'elementi esistenti di u disignu di a chitarra è ancu introducendu novi materiali in u so prucessu di produzzione, cum'è pezzi di nichel è tipi di legnu speciale cum'è a mogano.

Utilizendu sti materiali è tecniche di custruzzione innovatrici, cum'è l'applicazione di impiallacciatura di legnu per appiattà i lati, rinfurzà i truss rods, custruì pickups direttamente in a soundboard o in l'articulazione di u collu, etc., Gakki hà assai miglioratu a durabilità in tutti i so mudelli senza sacrificà u stile o a qualità di u sonu. . Producendu strumenti cù cumpunenti ligeri ma forti, Gakki hà permessu di scopre i stili di ghjocu più pesanti senza teme di danni da i prublemi di fret-buzzing o di curvatura di u collu chì avianu spessu afflittu strumenti di stile più vechji in u passatu.

L'esplorazione più profonda è l'esperimentazione permessa da e so innovazioni hà permessu à i pruduttori di musica di entre in regni inesplorati cum'è a musica rock chì era stata prima un territoriu scunnisciutu per i chitarristi di u mondu. In più di creà un pruduttu di qualità è di ushering innuvazione ogni annu; Gakki hà custruitu un imperu attornu à u so pruduttu, intruducendu continuamente X-mudelli cù diverse caratteristiche cumpresi tremolos o ponti elevati cù manichi curvati; appruvazioni di l'artisti; sperimentà e forme di u corpu; tecnulugii energetichi cum'è i colli è i ponti composti di grafite, etc.; Hoshino Gakki hà cambiatu u paisaghju di a storia musicale è u nostru cuncettu di ciò chì hè pussibule quandu vene cun disinni per chitarre oghje!

Innuvazioni in Strumenti Musicali


Hoshino Gakki hè un fabricatore di strumenti musicali giapponese di famiglia chì hà iniziatu à a fine di u 1800. Mentri cunnisciuti principarmenti per a vendita di tamburi, anu ancu sbulicatu in altri strumenti, cum'è chitarre è tastiere. Sta cumpagnia hè diventata unu di i più grandi fornitori di strumenti musicali in u mondu, cunnisciutu in particulare per a so pruduzzione è u disignu di kits di tamburi acustici è chitarre elettriche. Hoshino Gakki hà avutu innovazioni uniche chì anu impactatu a manera chì i musicisti ghjucanu i so strumenti oghje.

Pianichi
Hoshino Gakki hè stata a prima cumpagnia à introduci un strumentu unicu cunnisciutu cum'è "Pianica" - essenzialmente un teclatu d'accordione cù un attache di cornu. Stu strumentu musicale hè diventatu prestu populari trà i musicisti prufessiunali è in crescita per via di a so portabilità è di a so accessibilità. U Pianica era ancu faciule d'amparà per i principianti, chì anu aumentatu ancu a so portata à diversi tipi di ghjucatori.

Ibanez Guitars & Bassi
Dapoi a so fundazione da Hoshino in u 1929, Ibanez hè diventatu unu di i più famosi fabricatori di chitarre in u mondu. A marca hè stata ben ricunnisciuta per furnisce chitarre di stile heavy-metal chì sò leggeri, ma anu sempre una bona qualità di sonu - chì li rende estremamente populari trà e stelle di roccia da u 1980 è in seguitu. Malgradu u fattu chì cuntene ancu alcuni disinni classici di 30 anni fà, Ibanez cuntinueghja à innuvà cù novi forme, pickups è funzioni chì sò aghjuntu ogni annu, aiutendu à stà in prima linea di i disinni di chitarra muderni.

Oghje, Ibanez cuntinueghja à esse abbastanza rivoluzionariu; Parechje artisti muderni chì mettenu a so fede in questa marca includenu Joe Satriani, Steve Vai è Paul Gilbert - tutti i chitarristi rinumati chì sucanu alcune chitarre incredibili influenzate da a visione innovativa di Hoshino Gakki in u 1929!

Legacy

Hoshino Gakki, u fundatore di u pupulare venditore di strumenti musicali, hà lasciatu un legatu durabile in u mondu di a musica. Hà toccu milioni di vite, furnisce l'accessu à strumenti di alta qualità à quelli chì ùn anu micca avutu accessu altrimenti. Hà rivoluzionatu a manera chì a musica hè stata insegnata, sviluppata è prodotta, lascendu una marca durabile in l'industria. Fighjemu un ochju più vicinu à a so vita è u travagliu è cumu hà impactatu l'industria musicale oghje.

L'eredità di Hoshino Gakki in musica


Hoshino Gakki hè una di e figure più influenti in l'industria di l'instrumenti musicali è u so legatu hè sempre oghje. S'hè unitu à Hoshino Shoten, un retailer, in u 1889 è prestu hà cuminciatu à pruduce strumenti musicali - diventendu unu di i pruduttori più emblematici di chitarre, tamburi è altri strumenti à corda. Da u 1945, Hoshino hà iniziatu à spedinu chitarre firmate: a marca Ibanez di Gibson.

Questa mossa hà risultatu in un cambiamentu massivu in u disignu è a qualità di u sonu - stabilenduli cum'è un capu trà l'altri pruduttori di chitarre. Questu hà ancu purtatu à i so propri disinni interni, cum'è i pickups IBZ (chì sò sempre usati oghje). À u tempu, anu liberatu parechji milioni di mudelli di sti strumenti chì varienu da mudelli elettrici à acustici cù una larga gamma di accessori.

L'impegnu di Hoshino Gakki à l'innuvazione è a qualità li hà fattu una parte integrante di a musica populari - u so impattu risonendu à traversu generazioni di musicisti di talentu in parechji generi cum'è rock, blues, jazz, punk, ecc. "cavalli di travagliu" di u megliu sonu è ancu e piattaforme per i ghjucatori / chitarristi più sperimentali per creà toni desiderati per l'anni à vene.

Impattu nantu à l'industria musicale


Hoshino Gakki, un grande fabricatore di strumenti musicali giapponesi, hà cambiatu da sola a manera chì a musica hè fatta è cunsumata oghje. A so visione innovativa per a creazione di strumenti megliu hà permessu à i ghjucatori di pruduce toni è texture di qualità più alta chì diventeranu eventualmente u standard per parechji generi. In tutta a so vita, hà rivoluzionatu a produzzione è a cummercializazione di strumenti, migliurà dramaticamente l'efficienza di l'industria musicale è l'accessu à un publicu più largu.

Partendu cù un apprendistatu in l'anni 1890 in una sucietà di strumenti lucale, Hoshino diventò capu di produzzione in a so propria cumpagnia - a fabbrica Hoshino Gakki - da u 1925. Si stabilisce rapidamente cum'è un artighjanu espertu, introducendu tecniche di fabricazione assistita da computer chì riduce significativamente. tramindui u costu è u tempu per fà strumenti di qualità superiore. In più di a pruduzzione informatizata pioniera, hà innuvatu u disignu di l'instrumentu introducendu diverse caratteristiche cum'è truss rods in guitare chì permettenu a tensione di e corde per aumentà ancu più a durabilità.

In seguitu in a vita hà furnitu suvvenzioni per permette à i pruduttori di chitarra da altri paesi, cum'è i Stati Uniti d'America (USA) per cumpete in i mercati di u Giappone è sta tecnulugia si sparse rapidamente in altri paesi ancu; rivoluzionari l'industria in u mondu. U so impegnu à stà avanti per mezu di l'innuvazione l'hà ancu purtatu à custruisce una tenda di musica chjamata Nihon Ongaku Kōgyo in u 1961 - una di e prime magazzini di musica di u Giappone chì vende l'attrezzatura high-end da i pruduttori stranieri è l'imprese in espansione in i mercati stranieri chì eventualmente permettenu à i so figlioli Katsumi è Tomio. (Presidente / CEO attuale) ripiglià u timone chì u cunvertisce in unu di i più grandi produttori di strumenti musicali d'oghje in Giappone - tuttu grazia à l'eredità chì anu ereditatu da u so babbu chì hà largamente furmatu u nostru paisaghju musicale mundiale oghje offrendu avanzamenti significativi.

in a tecnulugia di u sonu in i nostri strumenti - elevendu in qualcosa di più vicinu chì s'assumiglia à pezzi d'arte cà l'uggetti solu per scopi di divertimentu!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui