Frequency Fundamental: Cosa hè è cumu aduprà in a musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

A Frequenza Fundamental, cunnisciuta ancu com'è "fundamentale" o "a prima armonica", hè à a musica ciò chì a prima catedra hè à l'orchestra sinfonia.

Hè a freccia più bassu in una serie armonica è u puntu di partenza per u restu di i toni chì componenu u pezzu di musica.

In questu articulu, avemu da guardà ciò chì a freccia fundamentale hè, a so impurtanza in a musica, è cumu l'utilizanu in e vostre cumpusizioni.

Frequency Fundamental Cosa hè è cumu aduprà in musica (k8sw)

Definizione di frequenza fundamentale


A frequenza fundamentale, o a prima armonica di una onda sonora cumplessa, hè solu a freccia chì pruduce a vibrazione di amplitude più bassa di un sonu. Hè spessu referitu cum'è u "centru tonale" di un sonu perchè ogni nota in a serie armonica deriva a so riferenza di tonu da ellu.

A freccia fundamentale di una nota hè determinata da dui fatturi - a so lunghezza è a so tensione. A più longa è più tesa una corda hè, più alta hè a frequenza fundamentale. Strumenti cum'è pianoforti è chitarre - chì sò cumposti da corde chì vibranu picking - utilizanu stu principiu per creà a so gamma di tonalità.

Tecnicamente parlante, a frequenza fundamentale si riferisce à un parziale sinusoidale individuale in una forma d'onda composta - è questi stessi parziali sinusoidali sò rispunsevuli di purtà u nostru signalu musicale è frequenze cù quale identificemu a tonalità. Questu significa una cunniscenza di cumu utilizà sta forma più simplice di tonalità in a musica pò aiutà à creà melodie, armonii è ritmi efficaci chì saranu melodichi efficaci per i nostri gusti.

Cumu a frequenza fundamentale hè aduprata in a musica


A freccia fundamentale, cunnisciuta ancu com'è pitch fundamentale o prima armonica, hè aduprata per creà melodie è effetti in parechji generi di musica. Hè un cuncettu impurtante per capiscenu per ottene una qualità di sonu megliu in ogni tipu di pruduzzione è strumenta.

In u cuntestu di a musica, a freccia fundamentale hè un tonu bassu pruduttu quandu una onda sonora interagisce cù u so ambiente. A freccia di stu tonu hè determinata da a so lunghezza d'onda; Questu, à u turnu, dipende da a periodicità di a vibrazione o a velocità di l'ughjettu chì a produce - una corda di strumentu, corde vocali o forma d'onda di sintetizzatore trà altre fonti. In cunseguenza, u timbre è l'altri aspetti assuciati cù i soni ponu esse mudificate cambiendu un paràmetru specificu - a so frequenza fundamentale.

In termini musicali, stu paràmetru affetta assai cumu percivemu dui toni chì ghjucanu à una volta: s'ellu si sentenu armoniu (in quale si trovanu batti superficiali) o dissonanti (quandu ci sò battimenti notevuli). Un altru aspettu influente implicaria cumu interpretemu cadenza è accordi: certi matchups trà pitch pò causà certi effetti sicondu i so fundamenti rispettivi; cum'è tali cumpunenti ponu travaglià inseme per pruduce risultati previsti ma interessanti chì custituiscenu strutture più cumplesse cum'è melodie è armunia in generale.

Infine, ma assai impurtante per i stili di produzzione muderni - l'aghjunzione di u cuntrollu di frequenze fundamentali ci permette di usà in modu efficace effetti cum'è phasing è chorusing chì dependenu assai di u cuntrollu precisu di u tonu nantu à e piste individuali intrecciate in paesaggi sonori più grandi. Avendu stabilità tonale in tutte e fonti audio in u stessu spaziu, ponu esse creati novi timbri interessanti mentre cunservanu e linee melodiche di fondo chì persistanu in un mischju o arrangiamentu.

Fisica di u sonu

Prima di sfondà in i fundamenti di a freccia in a musica, hè impurtante capisce a fisica di u sonu. U sonu hè un tipu d'energia chì hè creatu da l'uggetti vibranti. Quandu qualcosa hè vibratu, crea particelle d'aria chì sbattenu in u prossimu settore di particelle d'aria è viaghjanu in un mudellu d'onda finu à ghjunghje à l'arechja. Stu tipu di muvimentu hè cunnisciutu com'è "onda sonora". Questa onda sonora oscillante porta diverse proprietà fisiche, cum'è a frequenza.

Cumu l'onde sonore sò prodotte


Per noi per sente u sonu, un ughjettu vibrante hà bisognu di creà vibrazioni in l'aria. Questu hè fattu da u muvimentu di l'onda di compressioni è rarefazioni, chì si move da a fonte attraversu l'aria circundante. U muvimentu d'onda hà una frequenza è una lunghezza d'onda. Mentre passa per l'aria, si separa in forme d'onda individuali chì sò cumposti da parechje frequenze à parechji livelli di amplitudine. E vibrazioni entranu in a nostra orechja è facenu chì u nostru timpanu vibre à certe frequenze, chì ci permettenu di interpretà cum'è sonu.

A freccia più bassa di una onda sonora hè cunnisciuta cum'è a so frequenza fundamentale, o tonu fundamentale. Questu hè tipicamenti ciò chì avemu percepitu cum'è "a nota" assuciata à un strumentu o voce. Quandu una corda d'instrumentu vibra in tutta a so lunghezza, una sola frequenza hè prodotta: u so tonu fundamentale. Se un ughjettu vibra à a mità di a so lunghezza, duie onde complete seranu prudutte è si sentenu dui toni: unu più altu ch'è prima (a so "nota a mità"), è una più bassa (a so "nota duppiata"). Stu fenominu s'applica à tutti i strumenti chì ponu pruduce parechji toni sicondu a quantità di a so struttura hè eccitata durante a vibrazione - cum'è corde o strumenti di ventu cum'è una flauta.

A freccia fundamentale pò ancu esse manipulata cù tecniche cum'è l'armunia - induve parechje note sò ghjucate simultaneamente per pruduce soni più grossi - è ancu accordi - induve duie o più note sò ghjucate inseme in intervalli più chjuchi di l'ottava - risultatu in soni più ricchi chì spessu si basanu sti modulazioni di u tonu fundamentale uriginale per assai u so caratteru è u sensu di emutivu. Capendu cumu a frequenza crea onde sonore è interagisce cù altre frequenze, i musicisti ponu utilizà sti principii per cumpone una musica putente piena di espressione è emozione chì risona profondamente cù l'audienza à u livellu cuscente è subconscious.

A fisica di freccia è pitch


A fisica di u sonu hè principalmente basata nantu à a freccia è u tonu. A frequenza hè in fondu u numeru di volte chì una onda sonora cumpleta un ciculu sanu in un secondu, mentre chì u tonu hè l'esperienza subjectiva di una frequenza, chì pò esse intesu cum'è toni bassi o alti. Sti dui cuncetti sò intrecciati, è a freccia fundamentale determina a nota musicale in ogni strumentu.

A frequenza fundamentale hè una onda acustica emessa da un oggettu vibrante chì hà a listessa frequenza cum'è tutte l'altri onde acustiche generate da quellu oggettu, chì determina a so nota musicale. Questu significa chì per ogni strumentu datu, a so gamma audible di tonalità principia à a freccia fundamentale è cuntinueghja à l'altura à frequenze d'ordine più altu create da armoniche o armoniche. Per esempiu, una corda di chitarra ideale cuntene parechje armoniche chì e frequenze sò multiplici di a so freccia fundamentale cum'è doppia (seconda armonica), tripla (terza armonica) è cusì finu à chì eventualmente righjunghji una ottava sopra u so tonu iniziale.

A forza di i fundamenti pò dipende di parechji fatturi, cum'è a dimensione di a corda, a tensione è u materiale utilizatu per custruisce un strumentu o tipu d'equipaggiu di trasfurmazioni di signali utilizatu per amplificà; per quessa, quandu si tratta di creà cumpunenti di musica, deve esse cunsideratu currettamente in modu chì ogni sfumatura hà ghjustu abbastanza chiarezza senza overpowering unu l'altru o creanu troppu riverberazione.

Frequenza Fundamental in Strumenti Musicali

A frequenza fundamentale hè un cuncettu chjave per capiscenu quandu si discute ogni tipu di strumentu musicale. Hè a freccia di basa di un sonu chì hè presente quandu una nota hè ghjucata nantu à un strumentu. A freccia fundamentale pò esse usata per analizà a manera chì una nota hè ghjucata, è u tonu è u sonu di un strumentu. In questu articulu, discuteremu u cuncettu di freccia fundamentale è u so usu in strumenti musicali.

Cumu a frequenza fundamentale hè aduprata per identificà e note musicali


A frequenza fundamentale hè aduprata da i musicisti per definisce è identificà e note musicali. Hè a freccia principale di una onda di sonu periodicu, è hè cunsideratu cum'è u principale chì custituiscenu e caratteristiche di u timbre (a "texture" o qualità di tonu di un sonu). U timbre hè più spessu assuciatu cù diversi strumenti o voci, postu chì ognunu hà u so propiu tipi di toni distinti chì li facenu ricunnosce, ancu s'ellu ghjucanu a listessa nota.

Quandu un strumentu o voce tocca una nota, vibra à una certa frequenza. Sta freccia pò esse misurata, è u tonu di sta nota pò esse identificata in basa di a so pusizioni in relazione à l'altri note. I frequenzi più bassi sò generalmente assuciati cù note più bassi (più bassi), è frequenze più alte sò generalmente currispondenu à note più alte (più alte).

Questa frequenza misurata in riferimentu à e note musicali hè cunnisciuta cum'è frequenza fundamentale, chì pò ancu esse chjamata "pitch-class" o "fundamental-tone". In modu simplice, a frequenza fundamentale ci aiuta à identificà quale nota chì qualcosa suna, mentre chì u timbre ci dice quale strumentu o voce hè ghjucatu.

In a produzzione musicale, e frequenze fundamentale ci aiutanu à diferenze trà i diversi strumenti chì ghjucanu note simili - cum'è sapè quandu ci hè una viola invece di un viulinu chì face quelli toni assai alti. Identificà queste melodie aiuta i cumpusitori à creà soni unichi è raffinà e so cumpusizioni mentre mischjendu in post-produzione. In situazioni di spettaculu in diretta, i strumenti ponu esse bisognu di sintonizzatori chì misuranu e caratteristiche fundamentale unica di ogni strumentu per chì l'esecutori sò sempre accuratamente chjappà a so gamma di note prevista durante a performance. Capendu cumu e frequenze fundamentali ponu aiutà à identificà megliu quandu creanu musica sia per l'usu live sia per l'usu di studio, guadagnemu una insight inestimabile per creà diverse linee di melodia per u piacè di i nostri ascoltatori!

Cumu i diversi strumenti pruducianu diverse frequenze fundamentali


A freccia fundamentale hè unu di l'attributi più impurtanti di strumenti musicali, postu chì determina u tonu è u tonu di un sonu musicale. Ogni strumentu pruduce a so propria frequenza fundamentale unica basatu annantu à diversi fatturi, cum'è a so lunghezza è u materiale da quale hè fattu. Per simplificà, a durata di un strumentu hè direttamente ligata à a dimensione di e so onde sonore.

Per esempiu, quandu una corda nantu à una chitarra hè pizzicata, vibra à una certa velocità (secondu quantu hè stata pizzicata) chì si traduce in a so freccia fundamentale - in a gamma audible per l'omu - chì creanu certi armonii. In listessu modu, una campana o un gong vibrerà quandu hè colpitu è ​​crea frequenze specifiche relative à a so massa o dimensione.

A dimensione è a forma di i strumenti di legnu affettanu ancu a so freccia fundamentale chì sò essenzialmente tubi soffiati da u ventu cù porti o buchi disposti longu a so superficia per modulà u currente di l'aria in elli; questu li permette di creà diverse note in u so intervallu, purtendu diverse tonalità da questa sola fonte. En règle générale, les instruments à ance plus petits, comme les flûtes et les clarinets, nécessitent moins d'air pour des vibrations plus fortes à des fréquences plus élevées que les plus grands comme les fagots et les oboes.

Cunsiderendu cumu a lunghezza di un strumentu, a cumpusizioni di materiale è altre caratteristiche cuntribuiscenu à a produzzione di frequenze rilevabili in a gamma audible di l'omu, pudemu vede chì i diversi strumenti musicali anu proprietà distinte chì producenu soni unichi quandu sò manipulati in espressione musicale - cuntribuiscenu à a nostra ricca comprensione di a musica. teoria!

Applicà a Frequenza Fundamental in Musica

A freccia fundamentale o a prima armonica hè un elementu chjave per pensà cum'è musicista. Hè a freccia più bassu di una onda sonora periodica è ghjoca un rolu essenziale in a manera chì percivemu u restu di a serie armonica. Cum'è un musicista, capisce ciò chì a frequenza fundamentale hè è cumu pò esse usata in a musica hè critica per creà un sonu riccu è cumplessu. Scopremu cumu applicà a frequenza fundamentale in a nostra musica.

Utilizà a frequenza fundamentale per creà l'armunia


In a musica, i fundamenti sò a frequenza à a quale un sonu pruduce u so tonu distintu. Questa infurmazione basica truvata in elementi di musica cum'è u tonu è l'armunia aiutanu à creà una identità per u pezzu di musica chì create. Quandu si combina a frequenza fundamentale di un strumentu cù a frequenza fundamentale di un altru strumentu, l'armunia hè creata.

Per utilizà a freccia fundamentale per creà l'armunia, hè impurtante capisce u cuncettu daretu. U terminu "frequenza fundamentale" si riferisce à a risonanza unica di qualsiasi nota o pitch chì serve cum'è u so bloccu essenziale. Cumprendu e frequenze individuali di ogni sonu, pudete identificà u so caratteru specificu è dopu aduprà sta infurmazione per custruisce melodie, accordi o progressione armonica trà dui strumenti o soni diffirenti.

Per esempiu, cumminendu dui soni (A è B) induve A hè à 220 Hz è B hè à 440 Hz - cù un rapportu di frequenza fundamentale di 2: 1 - pudete creà intervalli di terzu maiò trà A è B in armunia (furnendu i dui note aderiscenu à un mudellu di scala maiò). Inoltre, se un altru strumentu (C) entra in u mischju à 660 Hz - avè un quartu intervallu perfettu da B - mentre chì mantene sempre e so frequenze fundamentali rispettivi in ​​u listessu rapportu 2: 1; un sensu di coesione ancu più grande si creava trà quelli trè strumenti quandu si ghjucanu inseme simultaneamente !

L'usu di frequenze fundamentali in cumbinazione cù melodie ci aiuta à creà cumpusizioni musicali più cumplesse chì mantenenu una identità specifica di marca. Ci permette ancu di spiegà novi textures armoniche / paisaghji sonori, sfarente di tuttu ciò chì avemu intesu prima! Ricurdate solu chì quandu si usa stu metudu per creà musica; principià sempre per esse familiarizatu cù a Frequenza Fundamentale (FF) di ogni pitch, postu chì pò serve cum'è a vostra strada per custruisce l'armunia!

Utilizà a frequenza fundamentale per creà ritmu


A freccia fundamentale, o a freccia di basa di una onda sonora, hè comunmente utilizata in a musica per creà ritmu. L'onde sonore più lente anu lunghezze d'onda più lunghe è frequenze più basse, mentre chì l'onda sonora più veloce producenu frequenze più alte. Ajustendu a frequenza fundamentale di una onda sonora sintetizzata, i musicisti ponu manipulà in modu efficace u flussu è u ritmu di e so cumpusizioni.

In parechji generi di musica, variate frequenze fundamentali currispondenu à ritmi specifichi. A musica di ballu elettronica spessu impiega sta tecnica per via di soni fluttuanti rapidamente cù frequenze fundamentale alte. À u cuntrariu, i brani hip-hop è R&B spessu usanu soni bassi cù lunghezze d'onda lunghe chì si movenu à velocità rilassate - queste currispondenu à ritmi di tamburi fermi chì furnisce una basa ritmica stabile per elementi vocali.

Manipulendu a frequenza fundamentale di una onda sonora sintetizzata, l'artisti musicali sò capaci di creà ritmi unichi chì definiscenu l'identità stilistica di a so cumpusizioni. Per mezu di a so utilizazione deliberata di frequenze fundamentali, i dispositi di l'artisti anu sviluppatu formule sofisticate per a sequenza chì sfidanu l'approcci tradiziunali à a struttura è a dinamica in a cumpusizioni musicali. A musica prodotta cù stu metudu hè un mezzu evocativu per sprime idee o storie uniche.

cunchiusioni

In cunclusioni, capiscenu a freccia fundamentale di un sonu hè unu di i fundamenti di a produzzione di musica. Senza una frequenza fundamentale, saria difficiule di discernisce e melodie è creà musica chì risona cù a ghjente. Per capiscenu i cuncetti assuciati cù questu è u prucessu di truvà, pudete creà musica più impactful per i vostri ascoltatori.

Riassuntu di a frequenza fundamentale è u so usu in musica


A freccia fundamentale, cunnisciuta ancu com'è "pitch" di un sonu, hè unu di i cumpunenti principali utilizati per creà è identificà a musica. Questa frequenza hè u tonu più bassu di un strumentu. Pò esse intesu cum'è sentitu, è quandu cumminatu cù altri toni crea armonii o "armoniche". Queste frequenze supplementari si espandenu nantu à ciò chì pudemu sente in i toni fundamentali è li facenu più piacevuli quandu sò percepiti da l'arechja umana.

In i cuntesti musicali, a freccia fundamentale hè spessu usata per marcà i punti di iniziu è di fine di e frasi per mezu di cambiamenti armonichi o mettenduli nantu à accenti più forti cà l'altri note. Pò ancu mudificà e scale esistenti per enfatizà certi intervalli megliu cà l'altri. Manipulendu bè, i cumpusituri sò capaci di elevà certe emozioni o evoca atmosfere specifiche in a musica. I fundamenti sò ancu incredibbilmente impurtanti per parechji strumenti musicali; Strumenti a corda necessitanu pitchs fundamentali specifichi per stà in sintonia mentre i strumenti à ventu li usanu cum'è punti di riferimentu quandu ponenu e so note.

In cunclusioni, a freccia fundamentale hè un elementu di a basa di a cumpusizioni musicali è u spettaculu chì hè stata dapoi i tempi antichi. Esse capace di cuntrullà permette à i musicisti di piegà a musica intornu à a so vulintà è di manipulà emutivu è esteticu. Capisce a frequenza fundamentale ci aiuta à apprezzà megliu quantu hè delicatu ma d'impattu in u cuntestu più grande di a teoria è a struttura di a musica.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui