Effetti di filtru audio: cumu aduprà bè

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 3, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Un filtru audio hè dipendente da a frequenza amplificatore circuitu, chì travaglia in a gamma di frequenze audio, da 0 Hz à oltre 20 kHz.

Ci sò parechji tippi di filtri per l'applicazioni cumpresi equalizzatori grafici, sintetizatori, Effetti di sonu, lettori CD è sistemi di realtà virtuale.

Essendu un amplificatore dipendente di a frequenza, in a so forma più basica, un filtru audio hè pensatu per amplificà, passà o attenuate (amplificazione negativa) certi intervalli di freccia.

Filtri audio

Tipi cumuni includenu filtri low-pass, chì passanu per frequenze sottu à e so frequenze di cutoff, è attenuate progressivamente frequenze sopra à a frequenza di cutoff.

Un filtru high-pass faci u cuntrariu, passendu frequenze alte sopra à a freccia di cutoff, è attenuendu progressivamente frequenze sottu à a frequenza di cutoff.

Un filtru passa-banda passa frequenze trà e so duie frequenze di cutoff, mentre attenuendu quelli fora di a gamma.

Un filtru di rifiutu di banda, attenua e frequenze trà e so duie frequenze di cutoff, mentre passanu quelli fora di a gamma di "reject".

Un filtru all-pass, passa tutte e frequenze, ma affetta a fase di ogni cumpunente sinusoidale datu secondu a so freccia.

In certe applicazioni, cum'è in u disignu di equalizzatori grafichi o lettori CD, i filtri sò cuncepiti secondu un inseme di criteri oggettivi, cum'è a banda passante, l'attenuazione di a banda passante, a banda di stop è l'attenuazione di a banda di stop, induve e bande passanti sò intervalli di frequenza per quale l'audio hè attenuatu menu di un massimu specificatu, è e bande di stop sò i intervalli di frequenza per quale l'audio deve esse attenuatu da un minimu specificu.

In i casi più cumplessi, un filtru audio pò furnisce un loop di feedback, chì introduce a resonance (ringing) à fiancu à l'attenuazione.

I filtri audio ponu ancu esse designati per furnisce intiressi (boost) è ancu attenuazione. In altre applicazioni, cum'è cù sintetizzatori o effetti di sonu, l'estetica di u filtru deve esse evaluata subjectively.

I filtri audio ponu esse implementati in circuiti analogichi cum'è filtri analogichi o in codice DSP o software di computer cum'è filtri digitali.

In generale, u terminu "filtru audio" pò esse appiicatu à significà tuttu ciò chì cambia u timbre, o cuntenutu armonicu di un signalu audio.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui