Strumenti Musicali di Chicago: Chì hà purtatu sta cumpagnia à a musica?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Chicago Musical Instruments Co. (CMI) era un distributore di strumenti musicali, notevuli in quellu chì avia interessi di cuntrollu Gibson Chitarre da u 1944 à u 1969, Lowrey, FE Olds brass instruments, William Lewis & Son Co. (strumenti a corda), Krauth & Beninghoften, LD Heater Music Company, Epifone Guitars, Selmer UK, è altre marche di strumenti musicali.

Chicago_Musical_Instruments_Co._Logo.svg

I MUVRINI


Chicago Musical Instruments (CMI) hè stata una di e cumpagnie più influenti è innovatori in u sviluppu di strumenti musicali elettrici. L'impresa hè stata fundata in u 1927 in Chicago, Illinois è hà rivoluzionatu a musica cù l'intruduzioni di i so strumenti à corda amplificati simili à a chitarra, cuminciendu cù a chitarra Fender Electric. Cunsiderendu i cumpratori di strumenti per l'adulescenti, vendendu strumenti attraversu i grandi magazzini invece di i negozi di musica, offrendu mudelli di bilanciu per i ghjucatori dilettanti, è lanciando una campagna di publicità naziunale destinata à l'audienzii adolescenti in a radiu è in i media stampati, CMI hà prumuvutu un novu tipu di instrumentista - adolescenti chì vulia aduprà insturmenti elettrici per creà i so ritmi "rock and roll". CMI hà cambiatu a faccia di a musica americana per sempre intruducendu una generazione completamente nova à a gioia di ghjucà guitare elettriche è altri strumenti elettrici.

CMI hà fattu parechje altre cuntribuzioni chjave per popularisà i strumenti elettrici intornu à u 1950, cumprese tecniche di fabricazione in linea di produzzione; disinni di amplificatori chì aumentanu u voluminu senza distorsioni radicali; mudelli studianti di prezzu modestu (per esempiu, i so chitarre Student Series); strategie di distribuzione chì permettenu l'accessibilità à i cunsumatori; i prezzi più bassi assicurati da i metudi di produzzione in ecunumia di scala; disinni fisichi "piacenti" destinati à attruisce l'adulescenti; miglioramenti in a tecnulugia di pickup single-coil duranti stu periodu ancu (Eric Clapton famosu hà utilizatu una Stratocaster in u so album Layla seminali); avanzamenti in u disignu di l'amplificatore chì minimizeghja a distorsione mentre furnisce livelli di volumi più grande; campagne di relazioni pubbliche via articuli di rivista è appruvazioni di prudutti da artisti populari. L'innuvazioni di CMI anu trasfurmatu a musica folk preesistente in tutta l'America in u rock 'n' roll mudernu cum'è a cunniscimu oghje.

Storia di i Strumenti Musicali di Chicago

Chicago Musical Instruments (CMI) produce strumenti musicali dapoi u principiu di u 1900. A so missione era di creà strumenti di qualità accessibile à i musicisti di tutti i livelli. A cumpagnia era rispunsevuli di una quantità di strumenti iconichi, cum'è a prima tamburina elettronica è u primu sintetizzatore di chitarra. Scupritemu a storia di sta cumpagnia è i cuntributi ch'ella hà fattu à u mondu di a musica.

Fundatu in 1883


Chicago Musical Instruments (CMI) hè stata fundata in u 1883 da Lyon è Healy, un gruppu di venditori di musica di Chicago chì vulianu espansione a so linea di prudutti di partitura è materiale musicale. A cumpagnia hà guadagnatu rapidamente l'attenzione naziunale per a so pruduzzione di pianoforti è organi d'alta qualità, è ancu per i so disinni innovatori di pianoforte.

À traversu l'anni, CMI cuntinueghja à innuvà è stabilisce novi standard in l'industria musicale. In u 1925, anu sviluppatu u primu dispositivu di pick-up elettricu chì puderia esse cunnessu à strumenti esistenti (cum'è mandolini è chitarre) chì permettenu di esse amplificati. Sta tecnulugia hà permessu à l'interpreti di ghjucà in lochi cum'è arene induve strumenti acustici prima ùn anu micca statu abbastanza forte. A cumpagnia hà ancu sviluppatu u primu bassu di corda orchestrale full-size chì avia un corpu più grande è una corda più longa per toni più profondi.

In u 1929 CMI hà acquistatu Mele Brothers Music Company in Los Angeles chì hà allargatu a so portata oltre l'instrumenti acustici in a vendita di l'organu elettronicu, dendu una varietà di mudelli digitali in i mercati di l'organo di chjesa è di u teatru. Duranti stu stessu tempu, strumenti fretted cum'è acciai, banjo è mandoline sò stati ancu aghjuntu à e so linee di produttu cù amplificatori, unità di reverb è registratori durante l'anni 1940 à 1960.

Più di 100 anni dopu ciò chì hè avà Marchi Gibson cuntinueghja à cuntinuà parechji aspetti di l'eredità di CMI per pussede parechje cumpagnie cumprese Epiphone Guitars (acquistata da Gibson in 1957), Mandolin Brothers (acquisita da Gibson in 2001), Baldwin Piano & Organ Company (acquisita da Gibson in 2001) ancu. cum'è parechje altre marche di prudutti musicali assuciati cù certi pruduttori, cum'è i prudutti Maestro da National / Valco Industries o Dobro Resonator Guitars da Astro Amp Manufacturing Company chì porta sempre assai di i principii di cuncepimentu stabiliti da versioni originali chì sò stati pruduciuti sottu nomi cum'è Lyon & Healy. o Harmonium in u tempu chì era coproprietà trà CMI & Ditson Music Stores durante u principiu di u 1900 finu à circa 1924.

I primi anni


Chicago Musical Instruments (CMI) era una cumpagnia di strumenti musicali è elettronica più cunnisciuta per a produzzione di chitarre, amplificatori è tastiere di musica. U so sonu hè diventatu una parte integrante di a storia è l'evoluzione di a musica populari muderna.

Fundatu in u 1883 da Theodore Wulschner cù uni pochi di travagliadori tedeschi in Chicago, Illinois, u so attellu diventò prestu famosu per a so qualità di travagliu. A prima pruduzzione sottu l'etichetta "CMI" includeva pianoforti è banjos, scatuli musicali è parechji altri tipi di strumenti à corda. In u 1893, u persunale di CMI era cresciutu à 18 impiegati cù trè lochi di fabbrica in New York City, Nashville è Chicago.

In u 1921 CMI era diventatu unu di i più grandi pruduttori di strumenti cù più di 1,000 impiegati chì producenu più di 27 mudelli diffirenti, cumpresu u pianoforte shako-keys è u clavecinu venezianu. Ha rianimatu certi stili di strumenti à corda europei più antichi, cum'è lutes à arcu, salteri in arcu, viole / viole di gamba è fretti di galoubet bund chì anu ancu cuminciatu à fabricà in questu tempu, aumentandu ancu e so capacità di produzzione per include amplificatori durante questa dicada.

In tuttu l'anni 1930, CMI hà largamente cummercializatu i so organi di canna, è ancu amplificatori più recenti à e chjese, mentre pruducia novi linee di schermi elettrici utilizati in organi di canne in i cinema, chì eventualmente hà inauguratu una nova era per i musicisti prufessiunali chì cuminciavanu à s'appoghjanu in strumenti amplificati elettricamente. Cù campagni di cummercializazione centrati intornu à l'atti di Vaudeville cù u trombettista di jazz Louis Armstrong chì suonu Gibson lap steels pruduciutu da CMI durante questa dicada, era certamente un tempu eccitante per i fan di musica americani chì cercanu soni freschi da stelle di fama cum'è Bing Crosby o Frank Sinatra chì avissiru aduprà. Pianu o tastieri elettronichi di CMI nantu à u palcuscenicu durante a so carriera più tardi ancu.

L'espansione in u XXu seculu


U 20u seculu hà vistu Chicago Musical Instruments espansione a so offerta cummerciale è innuvà in u mondu di a produzzione musicale. Stu periodu di crescita principia cù l'acquistu di un fabricatore tedescu, chì diventò a Cumpagnia di Piano di Chicago, è l'espansione di e so propria linea di produzzione, chì fabricavanu organi è accordioni. Cù e so capacità aumentate è sapè fà, cuminciaru à pruduce diverse radiu, amplificatori, è ancu una linea di pianoforte di corta durata.

In più di a pruduzzione di l'elettronica di cunsumu è l'equipaggiu musicale, Chicago hà ancu pruduciutu alcuni di i so propri strumenti, cumprese canne per strumenti di ventu è registratori. Dopu à a Secunna Guerra Mundiale, anu liberatu una chitarra elettrica in u 1949 chì hà pruvatu à esse un successu per via di a so accessibilità per i cunsumatori. A cumpagnia hè stata rinominata CMI (Chicago Musical Instruments) in u 1950 è hè stata rapidamente acquistata da a corporazione CBS dopu solu dui anni per via di u successu rapidu in u mercatu malgradu i so modesti iniziu in u 1883.

CMI cuntinueghja a produzzione di strumenti musicali sottu CBS finu à ch'ellu hè statu eventualmente vendutu in u 1985. Sottu a pruprietà di CBS, CMI hà liberatu parechje chitarre cum'è mudelli Les Paul cum'è reissues P-90, è mudelli più popularizzati cum'è SG Special in u 1968 prima di cessà a produzzione interamente. da u 1969. Ancu s'ellu ùn offre più novi strumenti dapoi l'anni 1970, CMI hà rinvivitu u so mudellu SG Speciale iconicu basatu annantu à i disinni di u 1968, è ancu i novi pruduciutu attualmente sottu Epiphone chì cuntinueghja à rende tributu à una di e più antiche cumpagnie di musica americane stabilite più di 100 anni fà. chì cuntinueghja à purtà gioia attraversu u sonu malgradu tuttu ciò chì succede intornu à noi in u mondu oghje.

Prudutti è Innuvazioni

Chicago Musical Instruments, o CMI, era una sucietà americana di fabricazione di strumenti musicali fundata in u 1878. CMI hè ben cunnisciuta in u mondu di a musica per i so prudutti innovativi è sò cunsiderate cum'è una di e cumpagnie più influenti in l'industria musicale. In questa rùbbrica, avemu da fighjà alcuni di i so cuntributi chjave à u mondu di a musica è esaminendu i prudutti è l'innuvazioni chì anu purtatu à l'industria.

Chitarre acustiche



A cumpagnia di Chicago Musical Instruments hè stata fundata à a fini di l'anni 1890 è era un fabricatore di diversi strumenti fretted, cumprese parechji tipi di chitarre. Trà e so creazioni più populari eranu e so chitarre acustiche chì presentavanu innovazioni cum'è i lati pressati laminati, i corpi x-braced è i colli regulabili. L'artigianalità di qualità è l'avanzamenti chì queste chitarre acustiche firmate furnite li distinguenu da a cuncurrenza, facendu elli alcuni di i strumenti più ricercati da i chitarristi prufessiunali è amatori.

Inoltre, a cumpagnia di Chicago Musical Instruments hà avutu altre rializazioni impurtanti, cum'è a pruduzzione di alcuni di i primi bassi di corpi solidi elettrici in u 1936. Stu novu tipu d'instrumentu hà annunziatu una nova era di produzzione musicale è spettaculu, chì cuntinueghja finu à questu ghjornu. Cù u so altu livellu di artighjanali è innovazioni creative in u disignu di a chitarra, Chicago Musical Instruments era certamente una forza impurtante in a furmazione di u sonu di a musica muderna.

Amplifiers


Chicago Musical Instruments hè più cunnisciuta per i so amplificatori innovatori, assai di i quali diventeranu un equipamentu standard di l'industria. U so primu amplificatore, u "CMI Special" hè statu liberatu in u 1932 è vantava un parlante 12-in x 12-in. Unu di i so amplificatori più populari era u 1937 "Ottoman Stand". Questu era assai populari perchè permetteva a piazza à fiancu nantu à u palcuscenicu, salvendu un spaziu preziosu.

CMI hà pruduciutu una quantità di amplificatori per a chitarra è i bassisti durante u so regnu, ma ùn sò micca solu amplificatori chì anu definitu u legatu di CMI in a produzzione musicale. Anu ancu introduttu diverse tecniche di insonorizazione à i so disinni chì permettenu u sonu da i so amps per prughjettà più chjaramente in una stanza o sala senza perde u voluminu o a qualità per via di riverberazione è feedback. U so rinumatu "Stringtone Cabinet" hà permessu à i ghjucatori di mischjà parechji toni in un armariu cù una chiarezza impressiunanti cumparatu cù altri mudelli di l'epica.

Inoltre, eranu ben cunnisciuti per i so parlanti rotativi chì presentavanu parlanti circulari rotanti ingaghjati in cabinetti chì mostravanu veramente a putenza è u putenziale di l'amplificatori CMI. Finu à questu ghjornu, certi ghjucatori preferanu queste più di l'opzioni più muderni per via di cumu interagiscenu cù diversi tipi di toni è stili. In particulare, i ghjucatori di l'armonica spessu usanu parlanti rotativi cun grande successu cum'è l'armonica pò avè prublemi di feedback quandu anu amplificatu cù l'armarii di parlante regulare.

Chitarre Elettriche



Chicago Musical Instruments era un fabricatore di strumenti iconichi chì era rispunsevuli di l'introduzione di una quantità di chitarre elettriche notevuli. In u 1950, CMI hà introduttu l'ES-175; sta chitarra presentava dui pickups paralleli, un corpu solidu è un ponte stoptail, è un disignu semi-cavu chì permetteva un sonu più riccu chè a maiò parte di e chitarre di corpu solidu.

Sta chitarra hè diventata una di e chitarre jazz più populari in u mercatu. Ùn hè micca cambiatu da a so introduzione è hè utilizatu in spettaculi di tutti i generi di musica. CMI hà ancu introduttu a Stratocaster in u 1954, cù trè pickups è un disignu innovativu chì hà permessu à i musicisti di cambià i pickups cun grande facilità. Hè diventata una di e chitarre più populari in a storia, aduprata da innumerevoli artisti prufessiunali in parechji generi.

CMI hà ancu sviluppatu alcuni strumenti più oscuri; Les modèles pré-Gibson Les Paul ont été conçus entre 1952 et 1958 en utilisant les spécifications de CMI. Ùn avianu micca successu cum'è a versione più tardi di Gibson, ma eranu assai ricercati da i cullezzione per via di e so rarità è e caratteristiche vintage. Altri prugrammi menu notevuli includenu a produzzione di bassi cum'è i mudelli 352/3 Bass V è 335 bassi chì portanu finu à u 1964 quandu a cumpetizione era diventata troppu intensa per CMI per esse cumpetitiva in a produzzione di strumenti elettrici.

Tecelli


Chicago Musical Instruments hè statu un innovatore chjave in l'industria di a produzzione di tastiera. In a so vita di 30 anni, a cumpagnia hà pruduciutu tastiere classiche cum'è u Piano Elettricu Wurlitzer è u Mellotron, i dui chì sò attribuiti per purtà un novu livellu di creatività à i musicisti in l'anni 1960. U Wurlitzer era unu di i primi pianoforti elettrici, mentri u Mellotron facia pussibuli novi soni per via di l'usu innovativu di cassette preregistrate.

A cumpagnia hà ancu liberatu parechji mudelli menu cunnisciuti, ma populari, cum'è l'organi spinet, l'organi combo è e macchine di corda. L'urganu spinet era un tipu d'urganu erettu chì permetteva un quadru fisicu più chjucu cà l'organi tradiziunali, cum'è quelli chì si trovanu in e chjese. L'organi combo anu utilizatu oscillatori elettronichi per imità altri strumenti, cum'è l'organi di pipa di lignu è i flauti. Macchine à corda eranu un primu tipu di sintetizzatore cuncepitu per emulà e sezioni di corde orchestrali.

A tecnulugia di Chicago Musical Instruments hà rivoluzionatu a musica populari è e tecniche di registrazione in studio in tuttu u XXu seculu è hà furnitu strumenti di creatività chì i musicisti cuntempuranei usanu ancu oghje.

Tamburi


Chicago Musical Instruments, una volta cunnisciutu cum'è Wm. Lang Company hè stata fundata in u 1866, è in a so storia di più di 140 anni hà innuvatu è creendu tamburi muderni.

U primu pruduttu chjave in u dipartimentu di tamburi in Chicago Musical Instruments hè statu cuncepitu da AJ Heublein è Elias Howe in u 1882 - u tamburinu "Patent Improved" (ùn ci sò micca specimens cunnisciuti di stu tamburinu restante). Questa prima iterazione da CMI rapprisentava un cambiamentu drasticu in u disignu di u tamburinu, cù duie verghe di tensione parallele invece di cerchi standard è una cunchiglia in forma di lacrime fatta da cumpunenti di legnu o metallo multistrati chì incrustavanu l'estremità aperte di e duie barre di tensione per un superiore. qualità di sonu.

In u 1911, un altru pruduttu innovativu hè vinutu da Chicago Musical Instruments - u so designu di tomtom patentatu "Improved Stave Tube". Questa versione presentava i dui lati verticali solidi è un centru cavu custituitu da stanze curve chì permettenu una risonanza cuntrullata quandu hè colpitu cum'è un tamburinu tomtom cunvinziunali.

In tuttu u XXu seculu, Chicago Musical Instruments hà cuntinuatu à innuvà cù cunchiglie d'aluminiu fresatu cum'è i so leggendari tamburi Super Sensitone di 20 chì sò rinumati da i musicisti prufessiunali in u mondu per via di u so tonu è u sensu perfettu. CMI hà ancu guidatu innovazioni in tamburi elettroni in tuttu stu periodu di tempu cù innovazioni cum'è u so 1965 Electronic Wind Instrument (EWI) - u primu controller MIDI di u ventu sintetizatu in u mondu capace di pruduce soni realistici di fagotti!

Effetti Pedali


Chicago Musical Instruments (CMI) hà ghjucatu un rolu impurtante in u sviluppu di a tecnulugia musicale, in particulare cù i pedali di effetti.

Sviluppatu da i fundatori di a cumpagnia, Donles è Leonard, u so primu pedale di effetti hè statu chjamatu "Sound Master". Stu pedale offre un effettu di riverberazione, chì permette à i chitarristi di simulà gravazioni di studio in scena. Anu ancu creatu una scatula fuzz cunnisciuta cum'è Solodar Tone Generator è parechji pedali di reverb cum'è u Super Vox. Tutti questi pedali di effetti anu influenzatu assai a musica rock and roll cum'è a cunniscimu oghje.

A prossima grande cuntribuzione di CMI à a musica hè stata a so introduzione di sintetizzatori analogichi in u 1967 cù u so "Generatore di tensione di cuntrollu di sintetizzatore" (SCV) guidatu da u teclatu. Stu strumentu hà permessu à i ghjucatori di cuntrullà altri elementi, cum'è a pitch è l'amplitude, quandu ghjucanu inseme cù altri strumenti in un locu d'inseme - questa era una innovazione impurtante chì hà rivoluzionatu a manera di cumpusizioni di a musica.

U so legatu più longu hè vinutu cù u so Universal Audio 1176 Limiting Amplifier. Questa unità leggendaria hè sempre assai cunsiderata è una base in i studii di registrazione in tuttu u mondu. Hè statu ancu prisentatu in parechje registrazioni di giganti musicali cum'è Elvis Costello, Paul McCartney, Prince, Led Zeppelin è assai altri - aiutanu à furmà a musica populari per e generazioni à vene!

Legacy

Chicago Musical Instruments (CMI) hè statu una forza maiò in l'industria musicale da l'anni 1940 à l'anni 1980. Per mezu di i so prudutti innovatori, cum'è l'Organu Hammond è u Piano Elettricu Wurlitzer, CMI hà aiutatu à furmà a musica populari per decennii. L'eredità di CMI persiste à traversu i strumenti musicali chì portanu sempre u so nome. Fighjemu un ochju più vicinu à u so legatu è cumu hà furmatu l'industria musicale.

Impattu nantu à l'industria musicale


Fundata in Chicago, Legacy Musical Instruments hè una cumpagnia chì hà rivoluzionatu l'industria musicale. Da l'invenzione di a chitarra elettronica à a so pruduzzione cuntinua di parti di strumenti musicali, Legacy hà purtatu numerosi innovazioni à a musica muderna.

U più notu di sti invenzioni hè a so chitarra elettrica di punta in l'industria. U disignu era rivoluzionariu per u so tempu è hà rivoluzionatu cumu a musica muderna seria ghjucata è prodotta. Questa marca particulare di chitarra elettrica hà guadagnatu rapidamente pupularità in a cumunità di i musicisti di blues è hà evolutu per esse una scelta populari trà i musicisti rock, jazz è country.

Legacy cuntinueghja à innuvà oghje, producendu alcuni di i strumenti musicali di più alta qualità esistenti, è ancu parti chì parechji musicisti rinumati utilizanu in cuncerti è altri avvenimenti. U so impegnu à furnisce strumenti di prima qualità li hà purtatu à tene parechje patenti nantu à a tecnulugia di u sonu è e tecniche di custruzzione di strumenti.

L'impattu chì Legacy Musical Instruments hà avutu nantu à l'avanzamentu di a musica hè innegabile. Per più di cinque decennii anu cuntinuatu a so dedicazione à purtà strumenti efficaci cù una qualità di sonu impeccabile à tutti i livelli di musicisti in tutti i generi. Finu à questu ghjornu, sò sempre una di e cumpagnie più rispettate in l'industria musicale oghje è cuntinueghjanu à esse pionieri in a tecnulugia musicale in generale.

Influenza nantu à a musica muderna



Legacy era un innovatore maiò in l'industria di l'instrumenti musicali, in particulare in a creazione di strumenti di legnu è di ottone. I so prudutti anu avutu un immensu impattu nantu à a cultura musicale muderna, pruducendu alcuni di i pezzi più emblematici chì sò sempre in usu oghje. A cumpagnia hà pruduciutu una larga gamma di mudelli chì puderanu esse utilizati da i principianti è i prufessiunali - da i corni di u livellu di i studienti à i pezzi orchestrali di cuncertu.

Eranu più cunnisciuti per i so strumenti di ottone è di legnu d'alta qualità, chì cuntinueghjanu à esse unu di i più ricercati oghje. Hanu creatu mudelli iconichi cum'è a so tuba BBb è i flugelhorns, parechji mudelli di cornetta di tasca, è ancu una gamma di saxofoni è clarinetti. Inseme à i so venti, Legacy hà ancu pruduciutu tromboni eccezziunali, frà altri pezzi di bronzu.

L'influenza di Legacy nantu à a musica muderna pò ancu esse vistu in l'evoluzione di parechji generi populari da u jazz à a musica classica. A cumpagnia hè stata unu di i pionieri chì hà aiutatu à intruduce strumenti elettrici in picculi gruppi - una tendenza chì hè diventata ubiquita in tutti i generi. U so legatu cuntinueghja ancu dopu à a so dissoluzione in u 1986 per via di u so artighjanu unicu è di i disinni intemporali chì e so riverberazioni ponu ancu esse intesu oghje in u mondu.

cunchiusioni



Chicago Musical Instruments, più cunnisciutu cum'è CMI, era u fabricatore mundiale di strumenti musicali è prudutti cunnessi durante a so corsa di 61 anni da u 1906 à u 1967. Duranti stu tempu, anu spintu i limiti di ciò chì era pussibule in quantu à lancià novi è innovatori. linee di prudutti. A cumpagnia hà lanciatu a so propria versione di violini, chitarre, strumenti per orchestre europee è organi chì includenu l'organi elettrici. Per mezu di i so sforzi estensivi di ricerca, sviluppu è produzzione, CMI hà introduttu una vasta gamma di prudutti chì anu fattu una marca durabile in a storia di a musica.

L'impattu di a Cumpagnia di Strumenti Musicali di Chicago va al di là di u sviluppu di nova tecnulugia è disinni. CMI era sempre stata davanti à a curva in quantu à esse una di e prime cumpagnie à cummercializà è publicità assai à i musicisti di u mondu - incitandu più musicisti in u mondu per cumincià à ghjucà strumenti. Per mezu di e so campagni di publicità, i musicisti anu datu una nova cunniscenza nantu à e diverse manere di ghjucà strumenti chì à u turnu li permettenu di diventà megliu attori è interpreti in generale. In più di aiutà à popularizà a musica di musica, CMI hà ancu cuntribuitu assai creendu metudi di furmazione destinati à aiutà e persone à amparà à ghjucà strumenti musicali più veloce è più faciule. Questu hà avutu un effettu inestimabile nantu à l'educazione musicale in generale, chì in ultimamente hà risultatu in u nostru accessu à i metudi d'insignamentu avanzati chì aiutanu e generazioni future à prugressu più veloce chì mai.

In tuttu, ùn hè micca surprisa perchè Chicago Musical Instruments (CMI) ferma oghje assai stimatu da parechji esperti di l'industria, micca solu per a so cuntribuzione à a fabricazione di prudutti musicali di prima qualità, ma ancu per u so impattu nantu à a manera chì artisti rinumati preferiscenu aduprà sti prudutti quandu eseguisce o creanu musica in u mondu.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui