CF Martin : Quale era stu Gran Luthier ?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 25, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Christian Frederick Martin, Sr. (; 31 di ghjennaghju 1796 - 16 di ferraghju 1873) era un americanu natu in Germania. lutieru chì hè specializatu in chitarre. Hà fattu a prima chitarra in i Stati Uniti in l'anni 1830 è fundò u CF Martin & Company.

In u mondu di e chitarre acustiche, un nome spicca sopra à tutti l'altri: CF Martin & Co. Dapoi più di 180 anni, sta marca emblematica di chitarra americana produce alcuni di i strumenti acustici più ricercati in u mondu. Ma quale era CF Martin, è ciò chì a so storia ci dice nantu à u storia di chitarra acustica? Immergemu in u a vita è i tempi di stu primu luthier.

Quale era cf martin

Panoramica di CF Martin

CF Martin (1796-1873) era un fabricatore di chitarra americanu è hè generalmente creditu cù l'invenzione di a chitarra acustica muderna. Cum'è luthier è fundatore di Martin & Co. Guitars, u so legatu hè statu furmatu da generazioni di artighjani qualificati chì travaglianu in a listessa piccula fabbrica in Nazareth, Pennsylvania è in altrò per parechji decennii.

Natu in Germania, CF Martin lasciatu a casa à 17 anni per apprendista cun Johann Stauffer's guitar shop in Vienna, Austria- u primu fabricatore di guitare in Europa à l'epica. Prestu hà guadagnatu l'acclamazione per u so travagliu è hè statu eventualmente numinatu capu di una nova filiera di pruduzzione in casa in Germania; stabilisce una barra alta per un travagliu di qualità chì vinarà à definisce a so carriera cum'è maestru luthier in America decennii dopu.

Martin ùn hà mai aduttatu cumplettamente i principii di Stauffer quandu ripigliò a guitare in Germania, ma avia dimustratu abbastanza perspicacia per esse incaricatu di una filiale prestigiosa di a cumpagnia situata luntanu da Vienna, induve Stauffer era basatu. Cuntinuò à sperimentà e tecniche di custruzzione è u disignu, apre a strada per novi direzzione au cours des décennies à venir qui définiraient les guitares modernes comme les connaissons aujourd'hui, sans perdre de vue les valeurs traditionnelles comme fattura di qualità è estetica chì eranu digià prisenti duranti i primi tempi di Martin cum'è busker viaghjà in Francia o ghjucatu à balli viennesi prima di diventà un apprentice lutier à tempu pienu.

Prima vita

Christian Frederick Martin, Sr. hè natu in u 1796 in Markneukirchen, Germania. Martin hè statu influenzatu da u so babbone, un luthier chì a so reputazione hè stata cimentata in a storia di lutherie. u babbu di Martinu, Johann Georg Martin, era luthier stessu, è i dui travagliavanu inseme in a buttrega di famiglia. Martin era u terza ghjinirazioni di a so famiglia per travaglià in lutherie è hà amparatu l'artighjanu da u so babbu à a prima età.

L'origine è l'educazione di CF Martin

Christian Frederick Martin, Sr., hè natu in u 1796, u figliolu di una famiglia chì dirigeva l'affari di vinu in Markneukirchen, Germania. Quandu era solu sei anni, u so babbu li dete u so primu strumentu - una vechja cetera. Martin hà cuminciatu à praticà diligentemente a citara è à l'età di 13 anni si unì à una scola d'apprentice per i pruduttori di strumenti vicinu à a so cità nativa.

In u 1808, l'apprendistatu formale di CF hà iniziatu cù Johann Anton Stauffer in Viena. À l'époque, Vienne était un foyer pour la fabrication d'instruments et bien qu'il semblait un futur attrayant pour CF, Vienne n'acceptait pas les talents du jeune allemand - encore adolescent - et son apprentissage s'acheva après seulement trois ans en 1811.

Dopu vultatu in Markneukirchen cù più spirienza è ambizioni chè prima, diventò prestu ellu stessu un lutieru qualificatu è apre a so propria buttrega à l'età di solu 20 anni - fendu strumenti è ancu vende à i clienti finu à Londra ! Au fil du temps, le succès de CF a grandi de façon exponentielle jusqu'à ce qu'il émigre en Amérique en 1837 à l'invitation de quelques clients américains qui lui offrent un emploi dans leur magasin situé à A Quinta Avenue di New York City locu (induve si trova attualmente u flagship store di Martin).

U so apprendistatu cù Johann Stauffer

À 15 anni, CF Martin si trasfirìu a Vienna, Austria per unisce à u prugramma di apprendistatu di Johann Stauffer, un altru famosu produttore di chitarra. U so apprendistatu di quattru anni diventerà una parte integrante in a raffinazione di a so craftsmanship è a so cumpetenza in a custruzzione è a riparazione di strumenti à corda, in particulare chitarre. A legenda conta chì durante stu tempu ellu hà inventatu una macchina per aiutà à perforà i buchi interni di un corpu di viulinu più precisamente.

In parte di a so furmazione, Martin hà travagliatu ancu in viulini è strumenti à arcu sottu a tutela di Stauffer, apprendu cumu ogni tipu hè statu custruitu è ​​sfondate cù e caratteristiche per creà mudelli unichi per u so maestru. U so stint com'è apprentice l'hà purtatu in un viaghju di scuperta intornu à l'Europa apprendu diverse pratiche di cummerciu, chì senza dubbitu furmò alcuni di i primi fundamenti di ciò chì più tardi hà evolutu in i disinni classici di Martin Guitars.

In u 1831, à l'età di 21 anni, abbandunò Vienna è tornò in casa à l'affari di l'arburatura di a so famiglia.

carrèra

Christian Frederick Martin era un lutieru rinumatu è innovatore durante u XIXmu seculu. Natu in u 1796 in Germania, Martin emigrò in i Stati Uniti à l'età di 18 anni è hà iniziatu u so mestiere di custruisce chitarre di prima qualità. A so carriera spannò sei decennii, è hè statu creditu inventà a chitarra dreadnought, oghji populari. Martin hè unu di i luthiers più distinti di tutti i tempi è hè ricurdatu per e so innovazioni notevuli è l'artighjanu.

Immergemu in a vita è a carriera di questu individuu straordinariu:

A prima carriera di Martin cum'è luthier

Christian Frederick Martin - più comunemente cunnisciutu cum'è CF Martin - era un capu di gruppu per l'affari di a famiglia di corde à a fini di l'anni 1820. U so rolu iniziale includeva l'insignamentu di l'apprenti è a gestione di a generazione di forniture da u legnu à i pezzi finiti, chì li furnia una basa forte per a so futura carriera di maestru luthier.

Martin hè statu educatu in Germania è hà raffinatu e so cumpetenze cum'è apprendista sottu Johann Georg Stauffer in Viena, induve hà furmatu per trè anni è hà acquistatu sperienza in a fabricazione di chitarra prima di vultà à l'affari di famiglia in u 1833. In u 1839, CF Martin cuminciò à custruì i so strumenti guasi solu cù i lati piani invece di i mudelli tondi tradiziunali di u so tempu; stu stile hè avà cunnisciutu cum'è "Bracing X." Stabbiliscendu rapidamente, hà fundatu CF Martin & Co., Inc. on di marzu 1st di quellu stessu annu, cuminciendu un legatu ininterrottu chì hà duratu per sei generazioni di gestione da i membri di a famiglia Martin finu à oghje.

Avà celebratu in u mondu sanu cum'è unu di i nomi principali in a fabricazione di strumenti, CF Martin era rispunsevuli di spinghje l'artigianalità di a chitarra à novi alture cù l'avanzamenti in tecniche di custruzzione, materiali è scelte di designu cum'è u mudellu di bracing sopra citatu, chitarre Steel String è colli 14-fret chì cambiavanu a custruzzione di a chitarra da allora; a so mentalità evoluzionista hà apertu e porte per i sviluppi muderni cum'è truss rods regulabili stabiliti da e generazioni successive chì portanu u so nome.

E so innovazioni in u disignu di a chitarra

CF Martin era cunnisciutu per i so avanzati innovatori in u cuncepimentu di a guitare è l'artighjanu chì eranu in anticipu di u so tempu. Hà cercatu di fà i so strumenti sona megliu, esse più faciule da ghjucà, è pruduce un sonu coherente chì puderia currisponde à qualsiasi altru strumentu à corda.

In tutta a so carriera, hà da inventà diverse manere di mantene u collu di e chitarre drittu è di sviluppà modi megliu di custruisce sistemi di bracing in chitarre per cumbatte a vibrazione di e corde. Una di e so innovazioni più cunnisciute hè stata l'intruduzioni di un canna regulabile in l'area di u collu di e chitarre per furnisce un cuntrollu di pitch più veru di quellu chì puderia esse ottenutu cù solu frets solu.

Altre innovazioni includenu:

  • Azzione di stringa mejorata
  • Nove cunfigurazioni di tastiera
  • Sistemi innovativi di cuntrollu di tonu cum'è ponti inclinati per chitarre elettriche e Truss rods regolabili per chitarre acustiche.

Duranti l'anni da a so morte in u 1873, a carriera di Martin cuntinueghja à influenzà i disinni di chitarra muderni utilizati da alcune di e più grandi stelle di musica d'oghje è luthiers.

A so influenza nantu à u sviluppu di a chitarra muderna

Christian Frederick Martin Sr., cunnisciutu solu cum'è CF Martin in a maiò parte di i circles, hè largamente cunsideratu cum'è unu di i luthiers più influenti in a storia di a chitarra muderna. Né en Allemagne en 1796, il émigre aux États-Unis et est devenu un ébéniste de succès alors qu'il continuait à perfectionner son métier - concevoir, construire et corder des guitares à plus grande échelle que quiconque avant lui.

E chitarre di Martin anu rivoluzionatu l'instrumentu cù e so innovazioni in a tecnica di custruzzione, bracing, carving è taglia (era cunnisciutu per a produzzione di chitarre cù corpi più grossi di ciò chì era tipicu à l'epica). Hà criatu strumenti chì avianu più forza è voluminu chè i so precursori, facenduli più adattati per spettaculi publichi. In più di a so innuvazione in u disignu, Martin hà ancu creatu u primu "Dreadnought" chitarra di grande corpu in u 1915 - un disignu chì hè diventatu una di e dimensioni più populari oghje - è guidò una nova era di a produzzione di chitarra acustica incorporendu avanzati di u 19u seculu, cum'è macchine utensili avanzati in i so metudi di produzzione.

L'influenza di Martin riverberate attraversu parechji disinni muderni oghje; cum'è pruvucatu da i so mudelli di ripruduzzione cum'è "a Serie Vintage" chì rende omaggiu à i disinni classici di prima guerra. U so legatu hà creatu un standard di l'industria utilizatu da e tecniche di costruzione preferite da parechji cosiddetti "costruttori di boutique" chì creanu strumenti persunalizati fatti à specificazioni precise cù una meticulosa attenzione à i dettagli è i standard di cuntrollu di qualità stabiliti da CF lui-même più di dui seculi fà.

In brevi: CF Martin I cuntributi anu aiutatu à furmà micca solu a so propria attività, ma ancu l'intera industria di l'oghje intornu à strumenti acustici cù una intonazione perfetta è una qualità di sonu chì ponu esse prodotte acusticamente - ancu senza amplificazione - via l'eccellenza ingegneria di precisione trasmessa da maestri cum'è CF Martin lui-même chì sò sempre apprezzati ancu oghje per tuttu ciò chì hà fattu per l'artisti di a musica muderna in tutti i generi.

Legacy

CF Martin era pensatu cum'è unu di i grandi trà liutai. Era un maestru artighjanu chì u travagliu era veneratu da parechji in u campu. Hè ancu creditu cù a rivoluzione di u disignu mudernu chitarre acustiche à corde d'acciaio.

In questu articulu, avemu da piglià un ochju più vicinu à u so legatu è cumu hà hà influenzatu u disignu di chitarra mudernu.

Cuntribuzione di CF Martin à l'industria di a guitare

Christian Frederick Martin a cuntribuzione à l'industria di a chitarra hè senza paragone, ancu oghje. Era un maestru luthier chì hà stabilitu a moderna chitarra acustica à corda d'acciaio cù a so Innuvazioni X-bracing, oltre à l'introduzione di ciò chì hè diventatu cunnisciutu cum'è u stilu di corpu più populari per l'acustica di corde in acciaio - u Dreadnought.

L'eredità di Martin hè larga - hà introduttu numerosi mudificazioni à e chitarre, cum'è u truss rod, fretboards chì sigillati in u legnu e lu articulazione di u collu à coda di rondine - tutti chì sò diventati caratteristiche standard nantu à i strumenti muderni. I so mudelli sò stati utilizati da innumerevoli musicisti annantu à generazioni, da cumpusitori classici cum'è Beethoven à leggende rock cum'è Bob Dylan. CF Martin & Co.U cuncepimentu di punta di Dreadnought hè statu mudificatu è reinterpretatu da innumerevoli luthiers in u mondu da a so introduzione originale in u 1916 è resta un simbulu iconicu di eccellenza in chitarre acustiche oghje.

I standard stabiliti da l'innuvazioni di CF Martin cuntinueghjanu à guidà i standard di produzzione di strumenti cuntempuranei è a so influenza cuntinueghja à inspirà i luthiers in u mondu sanu chì tentanu di custruisce nantu à u so legatu di artigianalità di qualità è tonu eccellente quandu creanu e so propria chitarre oghje.

A so influenza nantu à i luthiers muderni

CF Martin L'influenza nantu à i luthiers muderni pò ancu esse sentitu oghje. Parechje di i principii di custruzzione è di cuncepimentu di chitarra stabiliti da Martin sò stati purtati avanti da generazioni di luthiers, rendendu a so influenza inconfundibile in chitarra acustica è elettrica.

Parechji di i pruduttori di chitarre prominenti di l'oghje ricunnoscenu u so debitu à CF Martin, in particulare in quantu à i so cuncetti pionieri chì anu purtatu a chitarra à corde d'acciaio in l'età muderna cù ogni migliuramentu di u disignu successive annantu à i decennii - dopu tuttu, hà servitu cum'è capo designer in a cumpagnia da quasi 50 anni! U so travagliu di pioniere hà fattu e chitarre acustiche più forti, più forti è più brillanti chì mai - un legatu durabile chì s'hè dimustratu inestimabile per parechji pruduttori di punta è ingegneri di u sonu annantu à l'anni grazia à esse favuritu per ottene un sonu desideratu in parechji generi di musica.

L'idee innovative di Martin hà cambiatu a manera di sente a musica acustica; da u primu maestru di blues Robert Johnson à artisti muderni cumpresi Ed Sheeran, John Mayer è Mumford & Sons - i so canti dipendenu da a filusufia di CF Martin per u tonu è a qualità nantu à u palcuscenicu o in i registrazioni in studio!

cunchiusioni

CF Martin L'eredità in u mondu di luthier s'hè allargata è hè stata mantenuta vivu attraversu e generazioni di artighjani è donne in u mondu. U so "Martin"A chitarra hè cunsiderata cum'è unu di i i migliori strumenti di sonu è hè stata utilizata da alcuni di i più grandi musicisti. A so influenza in u mondu di a musica è a lutherie hè stata innegabile è continuerà à campà per anni à vene.

Riassuntu di a vita è u legatu di CF Martin

CF Martin era un luthier è un produttore di chitarre chì hà fattu alcune di e chitarre acustiche più prolifiche per sempre grazia à u mondu di a musica. Natu in u 1796 in Germania, hè vinutu da una famiglia di luthiers chì hà crafted diversi strumenti à corda per più di 100 anni. Cuminciò à travaglià nantu à i so strumenti à una età assai ghjovana è si trasfirìu prestu in i Stati Uniti per inizià a so attività. Dopu avè viaghjatu in u paese è scuntrà parechje cumpagnie di musica, Martin hà fundatu CF Martin & Company in u 1833 eventualmente apre un stabilimentu principale di produzzione in Nazareth, Pennsylvania.

Duranti u so tempu cum'è capu di CF Martin & Company, hà stabilitu standard in l'industria di a chitarra chì esistenu ancu oghje cum'è perfezzione di u X bracing metudu per rinfurzà e chitarre è stabilisce standard più alti per l'artigianalità è u disignu quandu si tratta di a fabricazione di chitarra. CF Martin hà ancu furmatu alcuni di i stili acustici-elettrici originali chì permettenu à i ghjucatori cù diverse esigenze tonali o esigenze di prestazioni in diretta chì l'opzioni eranu avà dispunibili cù un mudellu di chitarra chì furnisce una comodità mai vista prima di questa era in a storia di a chitarra.

Duranti a so vita, CF Martin hà pruduciutu circa 1700 disinni diffirenti per guitare à sei corde è 12 corde, è ancu strumenti di a famiglia di mandoline, cum'è mandoline è ukulele, tutti noti per i so eccellenti disinni di precisione di l'artigianalità è tipicamente un tonu ancu megliu cumparatu cù l'altri. fabbriche di u so ghjornu duvuta in parte à l'attenzione meticulosa di Martin à i dettagli quandu pruduce i pezzi di cumpunenti di sti chitarre: Tastiere, forme e dimensioni di ponti, forme di collu idiosincratiche è custruisce u corpu più profondu aiutendu à diventà strumenti di corpu più risonanti per via di sti suluzioni di cuncepimentu chì sò sopravvissuti finu à oghje chì marcanu CFMartin in una legenda americana chì hà ispiratu assai luteri muderni.

L'eredità lasciata da CF Martin hè sempre venerata da parechji ghjucadori oghje induve unu puderia andà in qualsiasi magazinu di musica o ancu circà in linea per una di parechje versioni / variazioni chì portanu u so omonimu in particulare in tuttu u so propiu. Serie Dreadnought (James Taylor / Tony Rice Modellu) Serie prufessiunale (OM – 18, OM -28) D-15M, D16RGTE tutti custruiti sottu standard stretti di qualità stabiliti da stu grande maestru artighjanu chì sò stati ritenuti veri finu à questu ghjornu chì ci permettenu à tutti di più facilmente accessibile per sperimentà ciò chì rende CFMartin veramente iconicu in questi ultimi 200 anni.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui