I migliori chitarre di fabbricazione coreana | Definitivamente vale a pena cunsiderà

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 17, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Allora site unu di i nostri amichi cunfusi chì hà scontru un coreanu guitare è ùn sapete s'ellu duvete pagà i vostri soldi duramente guadagnati per questu?

Ebbè, eccu a cosa ! Ùn site micca l'unica persona chì hà sta cunfusione. In fattu, quellu chì hà fattu a paragone trà guitare americane è coreane hà passatu stu dilema.

I migliori chitarre di fabbricazione coreana | Definitivamente vale a pena cunsiderà

U mutivu? L'anu cunfunditu per qualchi scontri di bassa qualità di mudelli premium. Tuttavia, ùn hè micca u casu.

Malgradu esse e versioni più economiche di famose chitarre fabbricate in i Stati Uniti, assai chitarre di fabbricazione coreana sò originali è ben pensati. U fabricatore pò avè salvatu nantu à i costi di produzzione, ma spessu ùn hà micca scuntatu nantu à a qualità di materiali è pezzi. Questu li face un bonu valore per i soldi è certamente qualcosa da cunsiderà. 

In questu articulu, discuteraghju alcune di e migliori chitarre di fabbricazione coreana di quasi ogni marca maiò è spiegheraghju quale valenu a so tag di prezzu è quale hè megliu stà luntanu.

I migliori chitarre elettriche di fabbricazione coreana

Saresti stupitu se ti dicu chì e fabbriche coreane eranu unu di i principali produttori di chitarre elettriche in u mondu in u 1900.

È tuttu ciò chì mantene u prezzu principalmente à trè cifre.

In certi mudelli, a qualità era cusì fantastica chì guasi sfocata a linea trà mudelli asiatichi è americani.

Ancu se a produzzione di coreanu chitarre elettriche puderia micca esse à u so piccu avà, ci sò ancu parechji mudelli chì pudete sceglie per qualità è sonu.

Fighjemu alcune di e chitarre elettriche coreane di megliu qualità chì puderete mette in manu.

U megliu decanu coreanu: Dean ML AT3000 Scary Cherry

Quandu si parla di u megliu Dean chì hè mai venutu da u Sud Korea, ùn pudemu micca solu ignurà u ML AT3000 Scary Cherry.

Una splendida chitarra cù una finitura unica, a so meraviglia si espande oltre i limiti di l'aspettu solu.

U ML AT3000 sport un corpu è u collu in mogano classicu, cù una tavola di 22 fret. fattu di palissandro è un set unicu di marcatori chì aghjunghjenu l'estetica generale di a chitarra è l'esperienza di ghjucà.

U megliu decanu coreanu: Dean ML AT3000 Scary Cherry

(vede più immagini)

A chitarra hà ancu dui pickups, unu à u ponte è l'altru à u collu, cù una qualità di sonu stupente, soprattuttu s'ellu si parla di quellu à u collu.

Hè assai chjaru, cù un tonu estremamente cálido chì a face perfetta per u rock classicu o tuttu ciò chì pudete fà cù una chitarra elettrica.

A custruzione hè ancu abbastanza solida se cunsideremu u so prezzu. Ma ovviamente, ùn pudete micca paragunà cù qualcosa fattu da i venditori di chitarre giganti di i Stati Uniti cum'è Gibson, Fender….o ancu Dean. In più, hè abbastanza pesante!

Tuttavia, se l'avemu paragunatu cù qualcosa di marchi chinesi o indiani, hè unu di quelli bangs for the buck instruments chì avissi da sceglie facilmente nantu à qualcosa in u so prezzu. Induvinà? A qualità hè simplicemente ineguagliabile.

U megliu Fender fattu in Corea: Fender Showmaster Solid Body

Chjamate una reliquia di i tempi di gloria quandu Fender facia a fabricazione di chitarre in Corea.

U disignu, a forma, u sonu, tuttu ciò chì riguarda Fender Showmaster hè puntuale.

A chitarra presenta dui pickup Humbucker, cù u Seymour Duncan SHPGP-1P Perly Gates Plus Hambuker à u ponte è u Seymour Duncan SH-1NRP '59 Hambukcer à polarità inversa à u collu.

Tutti dui sò di qualità eccellente è anu u sonu familiar fantasticu chì ogni fan di metalli adora.

A chitarra hà ancu un corpu solidu fattu di bassino chì hè eccezziunale ligeru cumparatu cù i so contraparti Gibson o Ibanez.

Cum'è cù qualsiasi mudellu coreanu, u fretboard hè di palissandro, cù un prufilu generale assai lisu è pianu.

Chì, cumminatu cù u collu d'érable, dà à a chitarra un tonu assai caldu è snappy chì hè perfetta per a musica heavy metal.

In generale, hè un grande pezzu chì equilibra perfettamente u bilanciu è a qualità è hà u putenziale di esse una chitarra di sognu per ogni ghjucadore di mid-budget. A mo sola preoccupazione hè u fattore di dispunibilità.

Data a discontinuazione di e chitarre Fender coreane in u 2003, hè difficiule di truvà un Showmaster in questi ghjorni o qualsiasi altra chitarra di qualità simili fatta in Corea.

Questi ghjorni, l'unicu alternattivi dispunibuli sò fatti in Cina, chì ùn hè micca vicinu à u mudellu coreanu. Chì vole dì què?

Ebbè, avete bisognu di assai furtuna per truvà unu ancu in usu!

Leghjite puru: 5 Cunsiglii chì avete bisognu à cumprà una chitarra usata

U megliu PRS fattu in Corea: PRS SE Custom 24 Chitarra Elettrica

Mentre chì l'uriginale PRS ùn resta nunda di più chè un'aspirazione per i chitarristi in erba, u PRS SE Custom 24 prende cun u mudellu à un budgetu significativamente più bassu di u so omologu fattu in i Stati Uniti.

Inoltre, hà ghjustu a stessa custruzzione brillanti, u sonu è l'esperienza generale d'utilizatore cum'è l'uriginale. L'unica diferenza hè u tag made-in-Corea di u Sud, chì nimu hà da nutà in ogni modu.

Parlendu di a chitarra stessa, u Paul Reed Smith SE hà un corpu robustu di caoba chì vene in parechji culori, da u sunburst à Quilt Charcoal è tuttu ciò chì ci hè trà.

Una cosa cumuna trà tutte e variità? Sò tutti visualmente stupente.

U prufilu di u collu hè relativamente magre cù una prufundità pocu prufonda, cunnisciutu ancu com'è Slim D Shape.

Inoltre, u fretboard hè fattu di palissandro d'alta qualità, cù 24 corone belli pulite chì aghjunghjenu à u tonu lisu di burrosu caratteristicu di i prudutti di Paul Reed Smith.

Siccomu e chitarre PRS SE sò destinate in particulare à i chitarristi mediamente sperimentati, e chitarre sò fatte principalmente cun cunfortu in mente.

In tuttu, PRS SE hè una grande chitarra chì spunta ogni casella di esse una scelta perfetta per i chitarristi aspiranti.

Hè faciule da ghjucà è assai còmode, cù tuttu u mumbo-jumbo necessariu per creà una bella musica.

U megliu Gretsch fattu in Corea: Gretsch G5622T Electromatic

Tutti sapemu ciò chì Gretsch hè cunnisciutu per: qualità immaculata è lussu.

E indovinate chì ? Gretsch reste fidèle à ses valeurs sans faire la distinction entre les guitares de fabrication américaine et coréenne.

Cusì, questu hè unu di i mutivi per quessa u prezzu di u G5622T Electromatic hè un pocu à l'upside cumparatu cù i so altri mudelli coreani.

Tuttavia, appena sapete ciò chì porta, u prezzu altu pari bè ghjustificatu.

Hè chjaru chì u G5622T hè unu di i più belli strumenti musicali chì avete mai ghjuntu in manu.

U megliu Gretsch-Gretsch G5622T Electromatic fattu in Corea

(vede più immagini)

A chitarra presenta un corpu laminatu, semi-cavu d'arce, cù un ponte di tailpiece avvitatu direttamente in u bloccu centru per più sustain.

U collu di stu mudellu hè ancu fattu d'arce; in ogni modu, cù una fretboard di laurel cù 22 frets, chì hè estremamente faciule è liscia à ghjucà.

Cum'è l'altri mudelli premium, questu presenta ancu dui pickup Hot Broadton, avè un sonu tronu è pienu cumparatu cù altri mudelli.

Ancu s'ellu sò assai cunsigliati per i toni di granu più altu, pudete aduprà per qualcosa cù un cuntrollu di voce propiu.

Ci sò 3 pomelli nantu à a chitarra, 2 per u voluminu è unu per u tonu.

Inoltre, u Bigsby B70 tailpiece, vibrato, è tuners die-cast creanu u sonu più liscia è melodicu pruduciutu da qualsiasi chitarra in questu budget.

Hè simplicemente fantasticu.

U megliu Hamer fattu in Corea: Hamer Slammer DA21 SSH

Hè un peccatu chì Fender hà da interrompe a gamma Hamer perchè, zitellu, sti chitarre sò sempre forti sottu u nome di KMC.

Slammer hè una di e duie gamme chì sò state fabricate esclusivamente in i paesi asiatichi, cumpresa a Corea di u Sud.

Cum'è prubabilmente unu di i migliori per vene da a marca in a fascia di prezzu di u prezzu mediu-bassu.

Havi un corpu in strat mahogany cù un finitu neru lucidu è un fretboard in palissandro.

A cumminazzioni di i dui dà à a chitarra una estetica piacevule è hà un rolu significativu in furnisce quellu tonu più caldu à l'instrumentu.

Un'altra cosa bona di sta chitarra hè i 21 frets jumbo. Rende significativamente più faciule per piegà e note postu chì pudete spinghje e corde à u bordu di i fretti abbastanza facilmente.

Induvinà? Cù sta chitarra in manu, tutti quelli runs, licks, è riff seranu assai più faciuli di ciò chì avete sperimentatu cù e chitarre elettriche standard.

I mudelli Slammer anu ancu una cunfigurazione di pickup HSS, cù un humbucker vicinu à u ponte, un pickup single-coiled à u centru, è un altru pickup single-coiled vicinu à u collu.

Tale cunfigurazione rende sta chitarra estremamente versatile per diversi generi musicali.

Solu per sapè, l'Humbucker hà un sonu relativamente più pienu, cusì hè idealmente utilizatu per i paràmetri di l'amplificatore di piombo è di guadagnu altu.

Sè vo site più in creà un tonu più pulitu, i pickups single-coil in u centru è u collu basteranu per dà quellu sonu ultra-claru. Senza parlà di u selettore di pickup 5-way !

Stu mudellu hè solu ciò chì avete bisognu sè site un principiante. Facile à ghjucà, un sonu maravigghiusu è una custruzzione durabile, hè un bang propiu per u buck.

Pudete ancu vede più opzioni in a serie Slammer, ma quelli sò per i chitarristi avanzati.

U megliu Ibanez fattu in Corea: Ibanez Prestige S2170FB

Per quantu a so, u pruduttu finali prodottu esclusivamente da i venditori coreani per Ibanez era torna in 2008.

Questu significa chì avete da esse veramente furtunatu per truvà strumenti musicali Ibanez chì anu una tag made in Corea.

Dittu chistu, puderia micca vene cum'è un shocker se sceglie qualcosa chì appartene à a listessa era, cum'è Prestige S2170FB.

Era trà i migliori assoluti da l'esclusiva linea masterclass coreana di chitarre S da 2005 à 2008.

L'S2170FB hè megliu preferitu per a musica pulita senza mancu un sottile suggerimentu di distorsione.

Presenta una cunfigurazione di pickup HSH cù un ponte Humbucker, una bobina unica media, è un humbucker à collu, un disignu inspiratu da l'era super start di 1986.

A cunfigurazione HSH hè assai più versatile cà a cunfigurazione HH o SSH convenzionale. Questu significa chì pudete sperimentà ciò chì una chitarra cù HH pò fà è assai di più.

Solu una cosa chì duvete sapè, ùn aghju micca aduprà stu strumentu per cose calde cum'è metale pesante cù i pickups di stock, chì richiede una distorsione assai amplificata.

Parlendu di l'aspettu è di e cose, hè bonu cum'è qualsiasi chitarra fatta in Giappone ! Tuttu ciò chì, da u corpu à u collu è ogni pocu dettagliu trà, hè ghjustu perfettu.

A chitarra usa parechji tipi di legnu, cum'è a caoba per u corpu è u palissandro per u collu.

U corpu hà un mantellu di lacca cù oliu naturali, chì pare stupente cum'è qualsiasi mudellu di Giappone è Indonesia.

Cù tuttu cunsideratu, hè una chitarra economica ma stupente chì ùn lascia micca casella senza marcatu. L'unicu inconveniente ? Truverete solu in cundizione "usatu" avà.

Best Korean Epiphone: Epiphone Les Paul Black Beauty 3 pickup

Ah! Questu hè interessante. Hè a versione più economica di una copia economica di una marca premium.

A cosa chì mi piace di Epiphone hè chì mantenenu a qualità di l'uniforme di chitarra in tutta a so gamma.

Cusì, s'ellu hè fattu in Corea (chì ùn hè micca fabbricatu avà), fattu in Indonesia, o ancu fattu in Cina, ùn vi vede micca una differenza significativa in e chitarre in tuttu.

Chì esse chjaru, Les Paul Black Beauty 3 hè un strumentu chì hè sia bellezza è bestia, ma à un budgetu.

Best Korean Epiphone: Epiphone Les Paul Black Beauty 3 pickup

(vede più immagini)

Hà u listessu tonu cum'è l'uriginale Les Paul (abbastanza vicinu per ùn esse nutatu) è hè adattatu per ogni Genere, sia jazz, blues, rock, metal, punk, è tuttu ciò chì pudete pensà.

Havi ancu a listessa configurazione generale Les Paul standard cù 4 manopole è un sintonizzatore Grover. In più, a listessa sperienza di ghjucà è a qualità cum'è aspittàvate da qualsiasi chitarra Epiphone.

Mentre ci immersione in a spec sheet, vedemu trè Probucker Humbuckers, u voluminu LP Standard, un pote di tonu 3-way, è un selettore standard 3-way switch.

Curiosamente, i humbuckers di u mediu è u collu sò fora di fasa. Questu crea un sonu interessante è versatili, quasi cum'è l'uriginale Les Paul quandu s'utilice in modu prufessiunale.

U corpu è u collu di Black Beauty sò fatti di mogany, accumpagnati da u Ebony fretboard cun un totale di 22 frets medium Jumbo, facendu più faciule per ghjucà riff, soprattuttu per i principianti.

In tuttu, questu hà tuttu ciò chì pudete dumandà sottu à a gamma di $ 1000. L'estetica, u sonu, a custruzzione, tuttu hè di primura. Ùn hè nunda di menu chè un rigalu per i nostri cumpagni di bilanciu.

Best Korean made LTD: ESP LTD EC-1000 Chitarra Elettrica

Una frase per descriverà u ESP LTD EC-100 chitarra elettrica? Hè una bellezza coreana ligera, rumorosa è veloce chì tutti volenu, ma uni pochi ponu permette.

Avete lettu bè; hè un pezzu di $ 1000 + ancu à u so prezzu più bassu, ma abbastanza bè ghjustificatu.

Parlendu di i dettagli, a chitarra hà un bellu corpu di caoba cù u disignu distintivu di Les Paul cù una piccula cutaway è un collu set-in.

I dui, quandu sò cumminati, aiutanu a so estetica generale mentre facenu ancu una di e chitarre più faciuli di ghjucà. In più di i 24 frets extra-jumbo fretboard in palissandro chì rende a chitarra relativamente più faciule da ghjucà.

U disignu generale hè basatu annantu à u classicu di l'ESP, Eclipse, cusì pudete aspittà un cunfortu eccezziunale.

EC-1000D hà ancu un set di dui pickups EMG humbucker chì li dà un sonu assai crudu è brutale, ideale per i dilettanti di u metal.

A chitarra vene in parechji culori, cumprese Amber Sunburst, Vintage Black, Simple Black, è See-through Black Cherry.

Sè vo circate un strumentu veloce, mediu è esteticamente stupente, dà questu una chance ùn vi deluderà!

U megliu Jackson fattu in Corea: Jackson PS4

A prima cosa chì deve sapè di a PS4? Hè una chitarra splendida chì ùn avete micca abbastanza.

A seconda cosa ? Questu ùn hè più fabbricatu, cusì l'unicu ciò chì pudete fà hè di cumprà in cundizione "usatu".

Allora, di novu, a vostra furtuna entre in ghjocu ancu quì.

Intruduce un pocu in l'evidenzii di a chitarra, Jackson PS4 hà un bellu corpu in aulne cù un collu d'arce è un fretboard in palissandro cù 24 frets, quasi un standard per chitarre Jackson.

L'instrumentu hà ancu un capu invertitu chì li dà un aspettu più unicu è metallicu. Inoltre, u collu hà un prufilu assai pianu, facendu estremamente faciule è veloce di ghjucà.

A cosa chì mi preoccupa di stu mudellu hè u hardware di qualità relativamente media è a difficultà chì avete da truvà certe parti.

Per esempiu, a chitarra hà trè pickups. Ognunu appartene à a serie J (dui humbuckers è una sola bobina), chì sò di qualità abbastanza media.

Cusì, induve questi pickups facenu abbastanza bè in circustanze mediu, avete da rimpiazzà cù qualcosa di più alta qualità per spinghje a chitarra à i so limiti attuali.

U tamburinu, per se, hè stupente, però!

U Jackson PS4 hè dispunibule in cinque belli finiture, cumprese neru, ciliegia nera, rossu-violeta, verde metallicu scuru è blu metallicu scuru.

In tuttu, hè a chitarra di qualità abbastanza decente chì hè vinutu da a fabbrica di Samick torna in l'anni novanta è dà quantu puderebbe aspittà da un pezzu di 500 bucks.

Se investite un pocu in questu, crede à mè, sta chitarra vi darà una sperienza nunda menu cà una Les Paul caru. Scrivite quì!

U megliu coreanu fattu BC Rich: BC Rich Warlock NJ Series

Serie BC Rich Warlock NJ hè una chitarra direttamente da i sogni di un freak metal. Comu dicenu, hè un metale pesante megliu fora di l'infernu !

Cù u disignu di u corpu à doppia cutaway, a finitura lucida è u fretboard d'ebano, ùn ci hè nunda di male chì avete intesu parlà di sta chitarra in u prezzu.

U fretboard in ebano di 24 tasti di a chitarra hè incredibilmente liscia cù un raghju di rapportu ideale di 12 ", chì quandu cumminatu cù i tasti jumbo, rende incredibbilmente più faciule da ghjucà.

Inoltre, u disignu di doppia cutaway, cum'è l'annunziate, porta cunfortu è accessu à un altru livellu, assicurendu chì pudete tuccà ancu i fretti più alti senza nisun prublema.

Ci sò ancu dui humbuckers Blacktop cuncepiti da Duncan, unu à u collu è unu à u ponte.

Ancu s'è a cumminazione di i dui rende a manera di a chitarra più faciule per ghjucà per e persone chì principianu, lasciami avvistà, a mancanza di chiarità pò esse un prublema.

Cume a chitarra hè principalmente pensata per u metale pesante, i doppi humbuckers sò per a distorsione "assai necessaria" è u calore. Questu significa chì un ghjucatore casuale puderia micca piace.

Chì esse chjaru, hè un pezzu abbastanza fantasticu è un grande artefattu di i ghjorni di gloria di BC Rich.

Avete ancu dumandatu Quale accordatura di chitarra usa Metallica ?

U megliu ESP in forma di V di fabbricazione coreana: ESP LTD GL-600V George Lynch Super V

lu GL-600V Super V Negru hè a versione made in Korea di l'iconica è sola chitarra elettrica in forma di V di a serie George Lynch.

A prima cosa da sapè di sta cosa? Hè assai più prezzu di l'uriginale.

È a seconda cosa hè chì hà un culore sfarente di a firma di ciliegia negra, chì hè basu l'identità di l'uriginale.

Se ignoremu queste duie cose, GL-600V hè a chitarra coreana più perfetta in a categuria elettrica.

U GL-600V presenta un finitu neru opaco cù u corpu originale in mogano è u cordiere è u ponte Tone Pros, chì, per via, sò ancu basi in chitarre giapponese.

A chitarra presenta pickups duali, cù un Seymour Duncan Phat Cat in u collu è l'Humbucker in u ponte.

U megliu di i dui?

I dui pickup producenu un sonu chjaru è chime ancu quandu sò overdrive, facendu assai adattati per i musicisti chì amanu spinghje i so strumenti à i limiti.

L'esperienza hè ancu rinfurzata cù i cuntrolli di u voluminu è u tonu Maestru è u selettore di 3 vie.

U collu ligeru è cunfortu cù 22 fritte face una scelta ideale per ogni ghjucatore è stile di ghjocu.

In tuttu, hè una grande chitarra cù tunnellate di versatilità è qualità pristina chì urla nantu à l'artighjanu di i fabricatori coreani.

U megliu budgetu chitarra elettrica fatta in Corea: Agile AL-2000 Guitar

Ebbè, eccu a cosa ! Per un fan di u classicu Les Pauls cù un budgetu più bassu, u Guitarra Agile AL-2000 pò esse qualcosa interessante.

In particulare per qualchissia cerchendu una alternativa solida à l'Epiphones.

Dittu chistu, hè una di e migliori chitarre mai prodotte da a Corea di u Sudu in a categuria di chitarre elettriche. A sensazione, u pesu, l'azzione, tuttu hè ghjustu.

Agile AL-2000 presenta pickups humbucker in ceramica in vasi di cera di qualità premium, 2 cuntrolli di volume, è 2 cuntrolli di tonu per una sperienza di ghjocu più persunalizata è rinfurzata.

Cum'è a so contraparte precedente, hè ancu un mudellu amatu trà parechji chitarristi per a so pura chiarezza quandu hè overdrive.

L'interruttore di selettore di pickup à 5 vie, u tailpiece stop-bar, è u hardware generale di alta qualità aghjunghjenu à a lista di cose bè chì Al-2000 porta à a tavula.

Hè una grande chitarra chì equilibra a funziunalità è a bellezza mentre resta fedele à a struttura sonora classica, putente è girthy di Gibson Les Paul.

Simply unu di i più strumenti di qualità chì un chitarrista pò avè.

I migliori chitarre acustiche di fabbricazione coreana

Ricurdativi di quandu aghju parlatu di i pruduttori coreani di chitarre chì si stabiliscenu cum'è u nome di base per e chitarre elettriche in u ghjornu.

Risulta, facenu bè ancu in l'industria di chitarre acustiche. Eccu alcuni di i migliori chitarre acustiche coreane chì vulete vede.

A megliu Ovation fatta in Corea: Ovation Mod TX Black

Ebbè, Ovation produce alcuni strumenti di alta qualità dapoi decennii. Tuttavia, hè abbastanza recente chì anu cuminciatu à cuncentrazione à migliurà e so chitarre di fabbricazione coreana.

E guess what, a qualità hè issa bona cum'è qualsiasi di e so varianti di u Giapponese. In fatti, avà pruduce a maiò parte di i so prudutti in Corea di u Sud.

Unu di quelli, per esempiu, hè Ovation Mod TX Negru. Hè generalmente cuntatu cum'è unu di i migliori di a cumpagnia è forsi u megliu di ogni marca in u budgetu.

L'instrumentu hè una bestia di una cosa malgradu esse prezzu.

Inoltre, a forma di l'Ovation Mod TX hè tale chì vi dà a sensazione veloce di una chitarra elettrica, però, cù assai menu pesu.

U megliu Ovation fattu in Corea - Ovation Mod TX Black

(vede più immagini)

Il a un manche en érable rocheux qui donne à la guitare sa luminosité caractéristique.

In più, i buchi di sonu nantu à u corpu diminuiscenu a pussibilità di feedback, cù una risposta di bassu estesa è u voluminu. A mità di a prufundità di u corpu cuntribuisce ancu à a qualità di u sonu.

U preamplificatore OP-Pro è u pickup OCP1, quandu sò cunnessi, pruduceranu un output veramente elevatu cù un output vibrante è solidu quandu hè cunnessu.

Inoltre, l'azzione generale di a chitarra hè assai bassu, eliminendu e probabilità di qualsiasi buzzing.

Una grande scelta per tutti!

Verificate puru i migliori amplificatori per chitarra acustica (i primi 9 rivisti + cunsiglii di compra)

A megliu Harmony fatta in Corea: Harmony Sovereign H6561

Harmony Sovereign H6561 hè a versione coreana di l'iconicu 1960 di l'anni 12860 fattu in i Stati Uniti.

L'eccitante hè chì i dui ùn sò più fabbricati. Cusì, lasciate chjaramente chì avete difficultà à truvà sia.

L'H6561 hè cunsideratu una di e reliquie di u budgetu più classicu di u passatu, cù un rendimentu chì puderia dà un tempu duru à a maiò parte di mudelli premium pruduciuti da altre marche oghje.

Quantu cunnoscu, u H6561 presenta a stessa custruzzione è materiale cum'è u 12860. Cusì, a chitarra hà una cima di caoba solida è spruce back and side.

U fretboard hè fattu di palissandro brasilianu standard cum'è parechje altre chitarre made in Korea à l'epica.

A cumminazzioni di i boschi sopra citati facenu a chitarra sona una mistura di calda è luminosa.

Cusì, ùn hè micca forte forte, ma abbastanza bè per dà un sensu premium. U bassu è l'azzione sò ancu grandi, cusì hè un altru plus.

In generale, hè un mudellu abbastanza decentu per u so prezzu. Tuttavia, ci vole à dì di novu, duvete esse veramente furtunatu per truvà unu. ;)

U megliu Sigma fattu in Corea: Martin Sigma DM4 Dreadnaught

Eccu un altru capolavoru da Corea chì ùn hè più in produzzione.

L'ultima chitarra prodotta in a gamma hè stata di u 1993 quandu Martin hà cessatu di fabricà a so gamma Sigma in Corea.

Ma dinò, chì hè a furtuna ! Sè avete da truvà unu per sè stessu in questi ghjorni, sarete u pruprietariu di una di e più belle acustiche dreadnaught di sempre.

U Sigma DM4 presenta una cima in abete solidu cù un dorsu in mogano, i lati, u collu, è un eccellente fretboard in ebano. A cumminazzioni di sti legni dà un sonu bellu equilibratu è luminoso cun un sottile toccu di calore.

Siccomu a chitarra vi uttene (se avete mai) averà almenu 35-40 anni, l'atmosfera vintage solu hè abbastanza per apostà i vostri soldi.

Per tuttu ciò chì vale a pena, pagà uni pochi di centinaie di dollari hè un affare chì ùn vulete micca mancà, soprattuttu quandu u sonu hè cusì fantasticu cum'è questu.

A megliu chitarra acustica fatta in Corea per i principianti: Cort Standard Series Folk Guitar

Ok ! Prima di leghje u restu di a rivista, lasciami dì una cosa dritta; questu hè per quelli chì sò solu à amparà u strumentu da zero.

Havi un sonu eccellente, una ghjucabilità faciule, è u megliu valore per i soldi in u mercatu.

Ciò chì hè dettu, Cort Folk Guitar vene da a linea più antica di l'acustica di Cort. Havi un corpu di dimensioni standard, chì significa chì ùn uttene micca quellu bassu extra di u dreadnaught.

In ogni casu, cù un forte mid-range è un enfasi cumpletu nantu à u equilibriu, pudete aspittà un altu più dolce è un putente mid-range.

A cima di a chitarra hè fatta di spruce, cù legnu di caoba à u spinu è i lati.

Les deux sélections de bois, lorsqu'elles sont combinées, donnent à la guitare une flexibilité et une force fantastiques tout en mettant en valeur au mieux le ton caractéristique brillant, chaud et apaisant.

In tuttu, questa hè una di e pochi chitarre chì fermanu cum'è un tistimunianza di l'artisgianalità meticulosa di i fabricatori di chitarre coreani.

Qualità di materiale, sonu è valore, a serie Standard basta à spuntà ogni casella.

A megliu chitarra acustica fatta in Corea per u sonu: Crafter GA6/N

Andendu per un Crafter GA6/N seria una scelta più sensata se site dispostu à elevà un pocu u budgetu.

Ancu se u prezzu ùn hè micca super altu, i pochi soldi extra chì paghete per questu ghjustificà cumplettamente e caratteristiche chì porta à a tavula.

A cima di a chitarra hè fatta di legnu spruce robustu, cù i lati è u spinu di legnu tradiziunale di caoba. U fretboard, però, hè fattu di Indian Rosewood, chì significa chì a sensazione generale serà grande.

Ma ehi, eccu a cosa. Ciò chì rende questa chitarra unica ùn hè micca l'usu di materiali, ma a qualità generale di u sonu.

U GA6/N hà un sonu tondo piacevule cum'è qualsiasi auditorium di qualità premium da Ibanez, Epiphone, o Gretsch.

E frequenze bassu saturate facenu ancu megliu, chì cunverte à soni ancu più pronunzianu quandu stendemu finu à i toni medii superiori.

Questu hè assai adattatu per u fingerstyle.

Inoltre, a chitarra hà un collu relativamente grande cù un back matt, chì a face super cunfortu, cù a transizione trà frets liscia cum'è una brisa.

In tuttu, una bestia per u budgetu.

U megliu dreadnaught fattu in Corea: Cort AD10 OP

Cort AD10 OP appartene à a listessa linea di chitarre cum'è quella citata prima. In più, usa u listessu materiale.

L'unica diferenza hè chì hà una forma dreadnaught, cù a sensazione è a qualità di ogni marca premium.

Avè un sonu luminoso cù un toccu lieve di calore à a gamma media, una sperienza di ghjocu senza sforzu (grazie à e corde sciolte), è una bona azione, hè una grande opzione per u dito è u pianu.

In e parolle più brevi, hè solu a scelta preferita s'è vo circate di salvà un pocu di soldi extra senza compromette a qualità.

E chitarre di fabbricazione coreana sò boni?

Ebbè, in bona sincerità, sì, sò!

Ancu s'ellu ùn ci hè micca grandi nomi in l'industria ùn anu a so propria fabbrica in Corea è parechji anu cessatu di impurtà chitarre da a regione, l'artighjanu chì hè statu messu in i chitarre coreani hè difficiule di truvà questi ghjorni.

Unu di i fatturi più grande chì fermanu cum'è un testimoniu di a so qualità immaculata hè chì a maiò parte di a ghjente usa sempre è vende mudelli coreani fatti in l'anni 80 è 90.

È l'interessante hè chì sò in bonu cundizione cum'è eranu in u ghjornu, cun un sonu chì dà cumpetizione à alcuni di i migliori in l'affari.

Allora sì, forse ùn sò micca bè cum'è i so omologhi americani è giapponesi (perchè sò boni), ma nunda si compara à u valore di u prezzu!

Chì ci hè a qualità di a chitarra fatta in Corea?

Diceraghju questu per voi in una sola parolla: "Awesome".

Sceglite qualcosa di l'anni 70, 80, 90, o ancu qualcosa di i so più recenti cum'è Cort, Dean, PRS, o Gretsch; a coherenza hè apprezzabile.

Ci sò ancu altre marche chì facenu chitarre in Corea, cum'è Schecter. Eppuru, quelli sopra sò solu i campioni di a categuria.

Da l'elettricu à l'acustica è qualsiasi cosa in trà, truverete ogni gamma in Corea. A sola diferenza hè chì sò assai più prezzu è premium. ;)

Quale hè a megliu fabbrica di chitarra coreana?

Quandu parlemu di i pruduttori coreani di chitarre, ci hè solu una fabbrica chì guverna u mercatu. È questu hè World Music Instruments Korea.

Se parlemu di u mercatu attuale, almenu una sola gamma di ogni grande marca, da Agile à Schecter, Dean è qualcunu in trà, hè fabricatu da u WMIK.

In fatti, u nome hè diventatu sinonimu di qualità !

Un'altra fabbrica chjamata Samick fabrica ancu chitarre in Corea, ma i so ghjorni di gloria in u mercatu particulari eranu finiti in l'anni novanta.

A so clientela primaria sia cessatu di fà una gamma particulare di chitarre o si trasfirìu solu i so stabilimenti di fabricazione in altri paesi.

À a mo cunniscenza, l'unica grande marca chì hà sempre fiducia in Samick per a so fabricazione di chitarra hè Epiphone.

cunchiusioni

E chitarre coreane sò un grande valore per i soldi. Pudete truvà strumenti d'alta qualità à una frazzioni di u costu di guitare fatte in altri paesi.

Mentre chì certi marchi coreani ùn sò micca cusì cunnisciuti cum'è cumpagnie di chitarre di grande nome, offrenu caratteristiche è qualità chì rivalizanu ancu i migliori chitarre in u mercatu.

Allora sì! Sè vo circate una chitarra affordabbli chì ùn sacrificà micca u sonu o a sucità, una chitarra fatta in Corea hè sicuramente vale a pena cunsiderà.

In questu articulu, aghju discututu alcuni di i migliori mudelli di chitarra coreana dispunibuli (è micca dispunibuli) oghje è li rivisu unu per unu per aiutà à fà a vostra scelta.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui