7 megliu cuffie per chitarra: da u budget à u prufessiunale

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  March 18, 2021

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Ci hè assai varietà quandu si tratta di cuffie per u vostru guitare.

Alcuni sò cuncepiti per annullà u rumu esternu, funzionanu cù u vostru AMP, è dopu ci sò quelle cuffie sonore ultra precise chì vi aiutanu à sente ogni nota sola è à piglià i vostri errori quandu si pratica.

Una coppia bè arrotondata rende toni precisi è un sonu di alta qualità pur essendu cunfortu à l'arechje.

Migliori cuffie per chitarra

Sia chì site in pratica in studio, pratica in casa, concerti, mixing, o Gravure, Vi aghju cupertu cù alcuni di i migliori cuffie per a chitarra cù l'opzioni economiche, di prezzu mediu è premium.

U megliu coppiu generale di cuffie hè questu AKG Pro Audio K553 perchè quandu avete bisognu di ghjucà tranquillamente per evità fastidiu i vostri vicini, questu hè ideale per l'isolamentu di u rumore, è hà un bonu prezzu. Questa coppia di cuffie chiuse à u schernu hà un cuncepimentu leggeru è cuscinu chì pudete portà tutta a ghjurnata senza alcun disagiu.

Vogliu rivedere i migliori cuffie per a chitarra adatti per tutti i bilanci.

Verificate a tavula per vede e mo prime scelte, poi leghjite per riviste complete sottu.

Migliori cuffie per chitarraImages
Migliori cuffie aperte in generale: Sennheiser HD 600 Open BackMigliori cuffie aperte in generale - Cuffie Sennheiser HD 600 Professional

 

(vede più immagini)

Migliori cuffie à schernu chjusu in generale: AKG Pro Audio K553 MKIIMigliori cuffie à schernu chjusu generale- AKG Pro Audio K553 MKII

 

(vede più immagini)

Migliori cuffie economiche: Status Audio CB-1 Studio MonitorMigliori cuffie economiche economiche- Status Audio CB-1 Studio Monitor

 

(vede più immagini)

U megliu per menu di $ 100 è u megliu semi-apertu: AKG K240 Studio cù Knox GearU megliu per menu di $ 100 è u megliu semi-apertu- AKG K240 Studio cù Knox Gear

 

(vede più immagini)

U più comodu è u megliu per a chitarra acustica: Audio-Technica ATHM50XBT Bluetooth senza filiU più comodu è u megliu per chitarra acustica- Audio-Technica ATHM50XBT Wireless Bluetooth

 

(vede più immagini)

U megliu per i ghjucatori prufessiunali è u megliu ricaricabile: Vox VH-Q1U megliu per i ghjucatori prufessiunali è u megliu ricaricabile- Vox VH-Q1

 

(vede più immagini)

Migliori cuffie per chitarra bassa: Monitor di Sony MDRV6 StudioMigliori cuffie per chitarra bassa- Monitor Sony MDRV6 Studio

 

(vede più immagini)

Cosa da circà in cuffie di chitarra

Cù tutte queste opzioni, hè difficiule à dì ciò chì hè megliu. Forse sì attrattu da un certu cuncepimentu, o forse u prezzu hè u puntu di vendita u più grande.

In ogni casu, ci sò parechji fattori chì duvete cunsiderà prima di cumprà cuffie di chitarra.

Dopu tuttu, queste cuffie sò versatili, allora pudete finisce per aduprà per altre cose cum'è u ghjocu è ascoltà e vostre tracce di chitarra preferite.

funziunalità

Ciò chì importa veramente hè u tipu di sonu chì cercate da e vostre cuffie. Chì frequenze sò impurtanti, sì un fan di fascia alta? Avete bisognu di bassu chjaru?

Per l'usu cutidianu, e cuffie equilibrate sò fantastiche perchè ùn ci hè micca un focus specificu nantu à una gamma di frequenza particulare. Cusì, ciò chì si sente hè u veru sonu di a vostra chitarra cume vene da l'amplificatore.

Questu hè ideale se vulete sente u veru sonu è tonu di u strumentu. U sonu sunerà bè cù e cuffie accese È spente.

Pensate di dà à l'auriculare più usu oltre à ghjucà a chitarra? Ciò chì mi piace di e cuffie di a nostra lista hè a so versatilità, li pudete aduprà per praticà, eseguisce, mischjà, arregistrà, o solu ascultà e vostre canzone preferite.

Si tratta di e vostre necessità è di u vostru budgetu.

Cuncepimentu è cavu staccabile

L'auriculare più caru darà un sonu stupente, cuncepimentu ergonomicu è un cavu staccabile.

D'altra parte, quelli di bilanciu faranu un bellu travagliu, ma puderebbenu esse menu comodi da indossà è vene cun un cavu chì ùn si stacca in modu da pudè esse danneggiati più facilmente.

A verità hè, pudete esse abbastanza grezzu cù e vostre cuffie, è ùn ci hè nunda di peghju chè u cuntattu falsu, chì richiede una sostituzione di cavi. Questu pò esse costu, è à volte basta à cumprà nuove cuffie.

Se uttenite un cavu staccabile, u pudete caccià è conservà separatamente quandu ùn state micca aduprendu l'auriculare. Parechji mudelli venenu cù 2 o 3 cavi.

Dopu, cercate un imbottitura cunfortu perchè sì portate l'auriculare spessu è per un bellu pezzu, ponu ferisce l'arechje. Dunque, i pads comfy sò un must-have.

Di solitu, u cuncepimentu over-the-ear hè u più faciule è ùn lascia micca abrasioni dolorose per via di un minimu attritu trà u materiale sinteticu è a vostra pelle.

Inoltre, verificate per assicurà chì a fascia hè regolabile in modu chì si adatta perfettamente à a vostra testa.

L'ultimu puntu da cunsiderà cù u cuncepimentu hè a piegabilità. Di solitu, e tazze arechje chì giranu versu l'internu sò più faciuli à pieghje pianu è à magazzinà. Dunque, quandu si caccianu e cuffie, si pieganu di manera compatta.

Inoltre, se viaghjate cù e vostre cuffie, quelli chì ùn sò micca pieghevoli ponu esse difficiuli da conservà è ponu esse danneggiati.

Culpisce a strada cù a vostra chitarra? Truvate i migliori casi di chitarra è gigbags rivisati quì

Arechja aperta vs arechja chjusa vs. ritornu semi-chjosu

Probabilmente avete intesu parlà di a terminologia di l'arechja aperta è di l'arechja chjusa quandu cercate cuffie. Queste trè termini riferenu à u livellu di isolamentu chì l'auriculare furnisce.

E cuffie aperte à l'orechja vi permettenu di sente è ascultà i soni intornu à voi. Sò megliu per esibirsi in una banda o in lochi rumorosi perchè pudete sempre sente ciò chì si passa intornu à voi.

L'auriculare chjude à l'arechja annulla i rumuri esterni. Dunque, quandu ghjucate, pudete sente solu a vostra chitarra.

Duvete aduprà sti tippi di cuffie quandu site praticendu da solu o arregistramentu in studio, è ùn vulete micca rumuri esterni.

E cuffie posteriori semi-chjuse sò u mezu mezu. Sò megliu quandu vulete ascultà attentamente, ma ùn vi importa micca un pocu di rumore esternu chì attraversa.

Annullamentu di u rumu

Sò sicuru chì site familiarizatu cù a funzione di cancellazione di u rumu di a maiò parte di e cuffie. Mentre praticate, duvete sente e sfumature tonali di a chitarra è cumu sona a vostra scelta.

L'auriculari chjusi sò cuncepiti per minimizà a fuga di u sonu da a cuffia à u vostru circondu. U svantaghju di questi hè chì a qualità audio ùn hè micca a migliore.

L'auriculari aperti offrenu u sonu u più precisu per chì pudete sente a vostra chitarra cum'è si sona quandu si tocca, ma mancanu eccellenti funzioni di cancellazione di rumore. Dunque, e cuffie aperte permettenu à e persone intornu à voi di sente ti ghjucà, ciò chì va bè per i concerti di a banda.

Cusì, prima di sceglie unu, pensate à l'ambiente chì avete da aduprà e cuffie u più spessu.

Per esempiu, se site in una casa rumorosa o in un cumplessu d'appartamenti cù tutti i tipi di rumori aleatorii da fora o da i vicini, vulete aduprà cuffie auriculate chjose per annegà quelli rumori.

Ma, se state praticendu in una stanza tranquilla o in un studio, quelli à arechja aperta sò bè.

L'auriculare apertu à l'arechja ùn hè micca cusì difficiule da portà cum'è l'arechja chjusa per un bellu pezzu perchè ùn causanu micca fatica à l'arechja.

Frequency range

Stu termine si riferisce solu à quante frequenze e cuffie ponu ripruducesi. Più hè altu u numeru, megliu serà.

A cosa principale da tene à mente hè chì più larga hè a frequenza, più sfumature sottili si ponu sente.

L'auriculare à bon pattu anu di solitu una gamma à bassa frequenza è ùn sò micca cusì grandi quandu si tratta di ascoltà suttilità durante a riproduzione. Dunque, vi cunsigliu di uttene boni cuffie per u vostru amplificatore verificendu e specifiche tecniche.

Circa 15 kHz hè abbastanza per a maiò parte di l'ampli di chitarra. Sè vo circate di toni bassi, cercate 5 Hz à un luminosu 30 kHz.

Impedance

U terminu impedenza si riferisce à a quantità di putenza chì e cuffie necessitanu per furnisce certi livelli audio. Una impedenza più alta significa un sonu più precisu.

Se vedi cuffie à bassa impedenza (25 ohm o menu), allora necessitanu solu un pocu di putenza per dà livelli audio abbastanza boni. Sti tipi di cuffie sò aduprati cù apparecchiature di bassa amplificazione cum'è smartphone o laptop.

Cuffie ad alta impedenza (25 ohm o più) richiedenu assai più putenza per dà quelli livelli audio più alti richiesti da apparecchiature putenti cum'è un amplificatore per chitarra.

Ma, se andate à aduprà l'auriculare cù a vostra chitarra, per a maiò parte, vai per 32 ohm o più altu chì darà un sonu precisu adattatu per i prufessiunali.

Probabilmente avete intesu parlà di amplificatori per cuffie, chì sò aduprati per monitorà è mischjà è quandu si utilizanu più cuffie. L'amplificatori per cuffie funzionanu megliu cù cuffie ad alta impedenza, è hè allora chì trasmettenu u megliu sonu.

Generalmente, i chitarristi cercanu cuffie à impedenza più elevate perchè ponu sustene una putente amplificazione senza alcun risicu di danneghje o di soffialli.

Migliori cuffie per chitarra riviste

Avà, cun tuttu què in mente, femu un ochju vicinu à e cuffie per chitarra in u mo top list.

Chì face chì st'auriculare sò cusì boni?

Migliori cuffie aperte in generale: Sennheiser HD 600

Migliori cuffie aperte in generale - Cuffie Sennheiser HD 600 Professional

(vede più immagini)

Un pocu più caru ch'è a vostra coppia media di cuffie aperte, hè sicuramente una coppia di qualità premium.

Ma u mutivu perchè questu hè u megliu paru generale di cuffie hè a so gamma di frequenza estesa trà 10 Hz à 41 kHz. Questu copre tuttu u spettru di a chitarra, cusì uttene un sonu sanu sia sunate a chitarra o adupralli per ascultà musica.

Avà, tenite à mente chì un cuncepimentu di schernu apertu significa chì l'auriculare ùn suppone micca cuntene u sonu è ancu quelli chjusi, ma questu mantene un sonu abbastanza, perchè ùn annunziate micca i vostri vicini!

In termini di cuncepimentu è di custruisce, queste cuffie sò circa dinamiche è basse distorsioni cum'è pudete truvà.

A custruzzione hè impeccabile postu chì sò fatte cù un sistema di magneti in neodimiu in modu chì qualsiasi armonica o intermodulazione sia à u minimu assolutu. Dunque, se cercate una prestazione stupefacente, sta coppia offre.

Inoltre, hà bobine di alluminiu per una risposta rapida chì significa chì ancu i puristi adoreranu i toni perfetti.

Sennheiser hè una marca premium tedesca, dunque ùn risparmianu micca i dettagli premium.

Sti cuffie anu una presa jack ¼ ”placcata in oru. Inoltre, sò ghjunti cun un cavu staccabile OFC in rame chì hà ancu un elementu di smorzamentu.

Dunque, u sonu hè veramente di primura paragunatu à e cuffie più economiche.

Verificate quì l'ultimi prezzi

Migliori cuffie à schernu chjusu generale: AKG Pro Audio K553 MKII

Migliori cuffie à schernu chjusu generale- AKG Pro Audio K553 MKII

(vede più immagini)

Se ùn site micca familiarizatu cù e cuffie AKG, vi manca. U K553 hè una versione aggiornata di a so famosa serie K44. Offre un isolamentu eccezionale di rumore è hà davveru boni cunduttori à bassa impedenza.

Quandu vulete un coppiu di cuffie cù grandi capacità di cancellazione di rumore, questu coppiu offre. Hè u mo primu sceltu per e cuffie in generale megliu chjose perchè hà un cuncepimentu leggiu eccezziunale, cun auriculari comodi, è impedisce a fuga di u sonu.

E cuffie sò fatte di un elegante materiale in finta pelle cù dettagli metallichi, dunque sembranu più costosi di quantu sò.

Vede li rivisti quì da Paul, chì li ricumanda ancu:

Quandu li mettite, si senteranu cume cuffie premium anziché una coppia à prezzu mediu. Hè tuttu per via di l'auriculari di peluche extra morbidi, chì coprenu l'arechja sana è assicuranu chì u rumu ùn fessi micca.

E ancu se li portate per ore à ore, ùn sentite micca sempre chì e vostre orecchie sò malate perchè e cuffie sò leggere è comode.

Un svantaghju potenziale hè chì l'auriculare ùn hà micca un cavu staccabile. Tuttavia, a qualità acustica superiore cumpensa sta caratteristica mancante.

In tuttu, uttene toni sorprendenti equilibrati, un bellu cuncepimentu, è una grande custruzzioni chì durerà anni. Ah, è se avete bisognu di magazzinalli, pudete piegà queste cuffie, allora sò ancu amichevuli per viaghjà.

Verificate quì l'ultimi prezzi

Migliori cuffie economiche: Status Audio CB-1 Studio Monitor

Migliori cuffie economiche economiche- Status Audio CB-1 Studio Monitor

(vede più immagini)

Quandu tuttu ciò chì vulete hè solu di ghjucà a chitarra senza chì l'altri ti sentinu, a megliu opzione hè sta coppia di cuffie accessibile da Status Audio.

Hà un cuncepitu cuncepimentu di sopra l'arechja cù cuscinetti dolci è quellu cuncepimentu chunky chì vi aspettate da i monitor di studio. Queste cuffie economiche sò assai megliu cà qualsiasi altre coppie economiche chì pudete cumprà perchè u sonu rivali in realtà quellu di e coppie 200 $.

Ancu se ùn puderianu micca sembrà cum'è fantasia, si comportanu bè, è ùn ti danu micca un mal di arechja.

Per u prezzu, veramente una grande scelta, fate un ochju quì per avè una sensazione per elli:

Ci hè dui cavi staccabili, è pudete sceglie disegni diretti o arrotulati, secondu e vostre preferenze.

Se avete bisognu di allungà i cavi, pudete aduprà un estensore di terze parti, allora queste cuffie sò in realtà abbastanza versatili per tutti i tipi d'usu!

Pudete aspettà qualchì fuga di sonu, ma in generale, sò abbastanza bravi à isolà u rumu.

In quantu à u sonu, pudete aspettà qualchì mids caldi è un pocu di sonu neutru pianu postu chì ùn sò micca cusì equilibrati cum'è altre coppie. Ma se site ghjustu casualmente à ghjucà a chitarra, pudete sente u vostru ghjocu abbastanza bè.

A neutralità hè bona sè vulete ghjucà parechji generi musicali perchè u sonu hè abbastanza equilibratu ma micca abbastanza precisu da dà fatica se li aduprate per un periudu longu.

Verificate i prezzi è a dispunibilità quì

U megliu per menu di $ 100 è u megliu semi-apertu: AKG K240 Studio cù Knox Gear

U megliu per menu di $ 100 è u megliu semi-apertu- AKG K240 Studio cù Knox Gear

(vede più immagini)

Questu hè u megliu valore per i soldi è u megliu coppia di cuffie per menu di centu dollari. Offre sia in termini di qualità sia di prestazioni, è pudete definitivamente paragunallu cù cuffie di 200 $ +.

Ancu se questi sò semi-aperti, danu un bon effettu di scena sonora perchè ùn isolanu micca tuttu u sonu in e cuffie.

Verificate stu video unboxing per vede ciò chì pudete aspettà di cumprà questi:

L'unica critica chì aghju hè chì u K240 hà un intervallu di frequenza limitatu trà 15 H à 25 kHz, dunque i minimi sò abbastanza sottumessi. Invece, avete un accentu nantu à i mids and highs.

Se site curiosu di cunfortu, bè, queste cuffie sò abbastanza cunfurtevuli da indossà, ancu per lunghi periodi. Anu una fascia regolabile è spaziose cuffie chì ùn causanu micca frizzioni dolorose.

Un bonu hè chì e cuffie venenu cun un cavu staccabile di 3 m, dunque hè faciule di viaghjà cun elli è di conservalli luntanu, ancu se e cuffie ùn si pieganu micca.

In tuttu, i ricumandemu per l'usu in casa è, in studio è ancu in scena.

Verificate quì l'ultimi prezzi

Leghjite puru: Migliori Microfoni per Chitarra Acustica Prestazione in diretta

U più comodu è u megliu per a chitarra acustica: Audio-Technica ATHM50XBT Wireless Bluetooth

U più comodu è u megliu per chitarra acustica- Audio-Technica ATHM50XBT Wireless Bluetooth

(vede più immagini)

Se cercate una coppia di cuffie à prezzu mediu cun caratteristiche muderne cum'è trè cavi staccabili è un adattamentu cunfortu, sta coppia Audio-Technica hè una grande compra.

Queste cuffie sò estremamente comode da indossà per ore à fine. Sò cuncipiti cun auriculari girevuli di 90 gradi, monitoru à una sola orella, è un cuscinettu cuscinu soffice.

Cusì, pudete solu teneli nantu à una arechja quandu si mischjanu o purtalli mentre sunanu a chitarra tutta a ghjurnata senza avè l'impressione di pisassi a testa.

A so vita di a batteria hè ancu grande, dunque ùn vi preoccupate micca di esse bassa in u mezu di una sessione:

In quantu à u sonu, stu mudellu face un grande equilibriu trà a gamma media, l'altezza è u bassu senza distorsioni maiò. Hè u tippu di cuffie chì furnisce u sonu "reale" di a vostra chitarra.

Cusì, ùn aumenta falsamente alcuna di e frequenze di a chitarra è mantene u sonu di i bassi cume hè.

L'auriculare anu ancu un bellu intervallu di frequenza trà 15 Hz-28 kHz è una impedanza di 38 ohm.

Attenti sì state aduprendu apparecchiature di qualità in studio cum'è microfoni costosi perchè l'ingressu bassu pò ùn funziunà currettamente cù i vostri dispositivi di fascia alta.

Ma, sè solu aduprate l'auriculare cù l'amplificatore di chitarra, va bè, è sarete cuntentu di u sonu è di e prestazioni.

Verificate quì l'ultimi prezzi

U megliu per i ghjucatori prufessiunali è u megliu ricaricabile: Vox VH-Q1

U megliu per i ghjucatori prufessiunali è u megliu ricaricabile- Vox VH-Q1

(vede più immagini)

In questi ghjorni, aspettate chì e cuffie sianu intelligenti. I dispositivi moderni devenu avè funzionalità intelligenti muderne, soprattuttu se pagate più di $ 300 per un paiu di cuffie.

Questa coppia elegante hè a migliore opzione per i prufessiunali chì anu bisognu di a cunvenzione di cuffie ricaricabili ma anu ancu bisognu di prestazioni sonore eccellenti.

A funzione Bluetooth è u tempu di esecuzione di 36 ore in una sola carica facenu questi super pratichi per piglià a strada cun voi o aduprà mentre registra.

Ma benintesa, a migliore caratteristica hè quantu sò grandi questi per annullà u rumu.

Se state aduprendu l'auriculare per a pratica di a chitarra è a furmazione vocale, apprezzerete i microfoni interni è esterni integrati.

Queste rendenu un tonu immacolatu perchè ripiglianu è isolanu e frequenze, l'amp, o a voce di u strumentu. Inoltre, pudete cunfittassi cù tracce di appoghju o mischjà u vostru ghjocu.

Se vulete aduprà un assistente vocale cum'è Siri o Google Assistant, allora pudete. Cusì, à parè me, si tratta di un eccellente coppia di cuffie premium di alta tecnulugia.

Sì ghjucate a chitarra, ascoltate musica, o vulete sente voi stessi ghjucà in un tonu chjaru di cristallu, sta coppia vi hà cupertu.

Verificate quì l'ultimi prezzi

Migliori cuffie per chitarra bassa: Monitor Sony MDRV6 Studio

Migliori cuffie per chitarra bassa- Monitor Sony MDRV6 Studio

(vede più immagini)

Questu hè di granu unu di i migliori coppie di cuffie per i bassisti perchè hà un 5 Hz à 30 kHz. risposta in frequenza, cusì copre a gamma bassa profonda, putente è pronunzianu.

Una cosa da nutà hè chì l'alte sò ligeramente goffi, ma l'altezza è a gamma media sò eccellenti. E chitarre basse tendenu à calà i segnali media è alta in ogni modu da pudè sente bassi assai più chjari.

Dunque, ùn avete micca da preoccupassi per questi rumuri sibilanti fastidiosi.

Queste cuffie Sony anu ancu un grande cuncepimentu circumaurale (intornu à l'arechja) chì significa chì si adattanu intornu à a testa è si sigillanu per impedisce ogni fuga sonora è rumore esternu.

Vede cumu si vedenu quì in questa rivista raving:

Quessi sò faciuli da magazzinà è viaghjanu ancu, postu chì e cuffie sò pieghevoli. Ancu se u cordone ùn hè micca staccabile, hè cuncepitu per agisce cum'è una porta di rumore per prevene quelli rumuri ridundanti chì a bassa hè cunnisciuta.

Ciò chì distingue queste cuffie hè a bobina vocale CCAW. Questa bobina vocale di alluminiu cù un rivestimentu di rame aiuta à furnisce crisp high è quelle frequenze di bassi profondi.

U cuncepimentu facilita u muvimentu di i trasduttori di u sonu in e cuffie. È cum'è alcune cuffie simili, sta coppia hà magneti in neodimiu chì trasmettenu un sonu detallatu.

Verificate i prezzi è a dispunibilità quì

ligna di fondu

Per quelli chì cercanu boni cuffie per a pratica, AKG è Studio Audio sò ottime opzioni perchè sò accessibili, comodi da indossà, è anu abbastanza belle qualità sonore.

Sè site prontu à piattà una somma più grande, ricumandemu l'auriculare Sennheiser o Vox cunnisciute per qualità eccezziunale, sonu è durabilità.

Se avete intenzione di arregistrà è di girà, e cuffie boni sò un must-have, allora ùn abbiate paura d'investisce in un sonu è un tonu vergini perchè ùn vi ne pentite micca!

Averete dumande: I migliori stand di chitarra: ultima guida d'acquistu per e soluzioni di conservazione di a chitarra

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui