Modellazione di l'amplificatore: cumu funziona esattamente?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 26, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Modellazione di l'amplificatore (cunnisciutu ancu cum'è amp mudele o emulazione di amplificatore) hè u prucessu di emulà un amplificatore fisicu cum'è un amplificatore di chitarra. U mudellu di l'amplificatore spessu cerca di ricreà u sonu di unu o più mudelli specifichi di amplificatori di tubi di vacuum è à volte ancu amplificatori di stati solidi.

Cosa hè un amplificatore di mudellu

I MUVRINI

Modellu di l'amplificatore hè u prucessu di simulazione di e caratteristiche di i disinni di l'amplificatori analoghi intemporali nantu à amplificatori di modellazione digitale alimentati. Cù u modellu di l'amplificatore, i musicisti è l'ingegneri di u sonu sò capaci di ricreà u sonu è a sensazione di l'amplificatori classici senza avè bisognu di trascinà amps tradiziunali pesanti è caru.

U mudellu di amplificatore hè realizatu per mezu di tecnulugia avanzata chì richiede una cumminazione di circuiti elettronichi sofisticati, prugrammi software putenti è topologia cumplessa. Per mezu di sta cumminazione, un modellatore di amplificatore pò ricreà accuratamente tubi, pre-amps, stacks di tonu, cumpunenti di parlante è altri effetti truvati in un amplificatore analogicu classicu; creendu una rapprisintazioni precisa chì pruduce toni di chitarra realistici.

Un vantaghju per i mudelli di amp hè a portabilità; sò più chjuchi di l'amplificatori tradiziunali chì simulanu è sò generalmente più faciuli di trasportà da un locu à l'altru. I mudelli Amp anu ancu benefici supplementari cum'è:

  • Flessibilità aghjustabile per tweaking sonu
  • Funzioni cum'è capacità "direttamente fora" per eseguisce un signalu direttamente da l'amplificatore à traversu un mixer o interfaccia di registrazione
  • Accessu à i soni scaricabili da diversi produttori
  • È assai più.

Chì ghjè un mudellu di amplificatore?

Un mudellu di amplificatore, chjamatu ancu a Modelatore di amplificatore digitale (DAM) hè un tipu di software chì permette di riplicà u sonu di diversi tipi di amplificatori di chitarra. Questi mudelli travaglianu simulendu l'elettronica di diversi amplificatori, catturà è trasfurmà i soni di l'amplificatore è l'applicà à qualsiasi fonte. In generale, u mudellu di l'amplificatore pò aiutà à ottene u tonu di un amplificatore classicu, o creà soni completamente unichi.

Avà fighjemu un ochju à cumu U mudellu di amplificatore funziona:

Tipi di mudelli di amplificatori

U mudellu di amplificatore, chì hè ancu chjamatu qualchì volta mudellu di amp or amp-modelamentu hè un tipu di trasfurmazioni digitale utilizatu per simulà u sonu di diversi tipi d'equipaggiu. L'amplificatori sò aduprati in una multitùdine di generi musicali è a capacità di mudificà questi amplificatori ponu riduce u tempu è i soldi necessarii per truvà novi toni.

À u so livellu più basicu, un modellatore di amplificatore pigliarà u signale originale (da un strumentu), simulerà l'altri parti di a catena di signale cum'è preamplificatori, crossovers è equalizers, è poi usciteghja per via di parlanti virtuali. Stu prucessu permette di ottene toni da diversi amplificatori senza avè da passà per a configurazione di hardware fisicu.

Ci sò parechji tippi di mudelli di amplificatori dispunibili nantu à e diverse piattaforme, cum'è:

  • Duru-modelatu: L'urdinatore faci tuttu u travagliu per voi in ricreà i soni classici. Analizeghja e vostre onde sonore inserite è poi usa equazioni matematiche per riplicà in modu elettronicu.
  • Hybrid: Questu implica a combinazione di hardware fisicu cù software di simulazione virtuale per creà novi soni o perfezà i soni esistenti.
  • Software Modelatu: Questu implica a generazione di soni in i prugrammi di u software, chì vi permettenu di ricreà u tonu analogicu senza avè bisognu di costi fisichi assuciati à pruvà diversi amplificatori in i magazzini di vendita.

Vantaghji di u Modelling Amplifier

Modellu di l'amplificatore hè una nova opzione populari per i chitarristi. Simulendu digitalmente diversi tipi di amplificatori è cabinetti di altoparlanti, u modellu di l'amplificatore dà à i chitarristi a capacità di cambià facilmente trà i diversi amplificatori senza cambià l'equipaggiu o fà aghjustamenti manuali à i pomelli di l'amplificatore. Questu pò esse un grande risparmiu di tempu è rende e prestazioni in diretta assai più liscia.

Utilizà u mudellu di amplificatore pò esse incredibbilmente convenientu, ma ci sò ancu altri benefici. U modellu di l'amplificatore permette à i chitarristi di spiegà diversi tipi di soni è toni senza spende soldi in parechje configurazioni o avè da dedicà un rig interu solu per un sonu particulari. Hè ancu più faciule per i ghjucatori chì soffrenu di cundizioni di scena strette, cum'è i bassisti chì puderanu vulete usà u so vechju amplificatore combo ma u spaziu limitatu li impedisce di stallà parechje cabine intornu à elli. Infine, u modellu di l'amplificatore aumenta a flessibilità in quantu à ottene creativa cù i soni, perchè pudete aduprà un numeru illimitatu di cumminazzioni di amplificatori è armadi chì vi danu senza precedente. variazioni in a qualità di u tonu.

Cumu Funcione a Modellazione di l'Amplificatore?

Modellu di l'amplificatore hè un modu assai populari per i chitarristi per ottene diverse soni da u so hardware. Sta tecnulugia ricrea in digitale u sonu di strumenti acustici, pedali d'effettu è amplificatori, chì permette à i ghjucatori di cambia facilmente trà diversi toni è paràmetri di sonu cù u toccu di un buttone.

In questu articulu, avemu da fighjà cumu funziona u mudellu di l'amplificatore e lu vantaghji chì furnisce à i chitarristi.

Processamentu Digitale di Signali

Per simulà u sonu di un amplificatore senza avè veramente unu, avete bisognu di utilizà Trattamentu di u signale digitale (DSP). Funziona oghje cum'è in u 2003, quandu Line 6 hà liberatu u so primu dispositivu di modellazione di amp hardware, u POD.

U prucessu di signali digitale usa algoritmi matematichi per riplicà i prucessi analogichi, in questu casu emulendu u sonu di l'amplificatori classici. Implica algoritmi chì pruvate d'imità accuratamente u sviluppu di un circuitu analogicu è tutti i so cumpunenti calculendu valori cum'è pile di corrente, tensione è tonu. L'output hè poi cunvertitu in audio digitale chì pò esse mandatu à un amplificatore o un parlante alimentatu.

U prucessu di basa implica piglià una forma d'onda audio digitale (cum'è quelli pruduciuti cù una tastiera o un pickup di chitarra), trasfurmendu cù parechje tappe di filtri DSP è mischjendu per diversi "stili di cabina" è simulazioni di microfonu. E catene di signale ponu esse abbastanza cumplesse chì permettenu à l'utilizatori di creà soni unichi per mezu di cumminazzioni di cabine, microfoni è pedali, è ancu di parametri di amplificatore cum'è paràmetri di guadagnu è EQ.

Ancu s'è a tecnulugia di mudeli hè stata una longa strada da u 2003, ci sò sempre assai migliure chì puderanu esse fattu, cum'è furnisce l'accessu à mudelli più classici da amplificatori iconichi in tutta a storia, è ancu replicazioni più precise di quelli mudelli. Malgradu sta tecnulugia di mudellu hè incredibbilmente populari trà i chitarristi per via di a so cunvenzione, accessibilità, pussibulità tonali è flessibilità annantu à l'amplificatori tradiziunali - dendu à i ghjucatori un cuntrollu senza precedente nantu à a so sperienza di ghjucà.

Algoritmi di mudellu

Modellu di l'amplificatore hè un metudu di ricreà digitalmente u sonu di un amplificatore utilizendu un mudellu matematicu. Hè comunmente utilizatu in amplificatori digitali muderni è unità di pedali di mudellu per creà u sonu di l'amplificatori di tubu analogicu tradiziunale da a chitarra elettrica.

U prucessu implica l'analisi di u signale da un amplificatore attuale è poi traduzzione in un algoritmu di cuntrollu chì hè capace di rapprisintà e so caratteristiche soniche. Stu algoritmu, chì hè ancu cunnisciutu com'è "mudellu," hè allora incorporatu in a prugrammazione di un dispositivu digitale chì pò manipulà forme d'onda o oscillazioni per ricreà i soni in a gamma di un amplificatore o un altru dispositivu di effetti. I soni risultanti sò programati per currisponde à una o più forme d'onda specifiche chì riproducenu accuratamente u sonu di un amplificatore cù numerosi livelli di guadagnu, stack di tonu, equalizzatori è paràmetri.

A maiò parte di i dispositi di mudeli di l'amplificatori utilizanu a tecnulugia cunnisciuta cum'è FFT (Fast Fourier Transform), chì utilizeghja algoritmi digitale per creà simulazioni di rendiment in tempu reale basate nantu à parechji tipi di input di signali cum'è input direttu è cattura di microfonu. I mudelli dopu paragunate ogni signalu chì catturanu cù a so formula matematica per generà riproduzioni precise à l'amplificatori originali è ponu ancu piglià in contu fatturi cum'è:

  • Tubi à vacuum
  • Tipu di parlante
  • grannizza Cabinet
  • Acustica di a stanza

quandu pruduce simulazioni.

Emulazione di amplificatore

Emulazione di amplificatore hè una parte impurtante di l'amplificatori audio muderni. Permette a distorsione, a compressione è l'altri effetti di parechji amplificatori per esse riplicate senza avè da purtà in tutti l'amplificatori.

A tecnulugia daretu à l'emulazione di l'amplificatore hè basatu annantu Trattamentu di u signale digitale (DSP). L'idea hè chì pigliate un signalu, cuminciate per simule un amplificatore virtuale è poi adattatu secondu u sonu desideratu. Facendu questu, pudete ottene una gamma di toni è effetti diffirenti, cum'è distorsioni croccanti o riverberi più profondi è ritardu.

Questu hè pussibule per via di una cumminazione di paràmetri di travagliu chì sò integrati in ogni emulatore di amplificatore cum'è drive, liveddu di putenza, capacità di furmazione di tonu è più. Questi paràmetri sò cuntrullati per mezu di una interfaccia amichevule à a maiò parte di i mudeli chì furnisce l'accessu à i soni di l'amplificatori di epoche, stili è marche diverse.

Diverse tecniche sò ancu impiegate per l'approssimazione di u sonu registratu chì includenu filtri low-pass o equalizzatori basati in hardware o software, è ancu algoritmi di scansione chì tentanu d'identificà e caratteristiche principali di un amplificatore da campioni audio registrati prima presi da amplificatori reali. Questu permette reazzioni unichi trà i bassi, medii è alti in l'input dispunibule per l'utilizatori per prufittà di quandu creanu u so sonu desideratu.

cunchiusioni

In riassuntu, mudellu di amplificatore hè una tecnica avanzata di pedali di effetti chì emula u sonu di diversi amplificatori di chitarra classica. Utilizendu una cumminazzioni di algoritmi di trasfurmazioni di signali digitale è l'ultima tecnulugia di hardware, l'utilizatore pò cuntrullà u so tonu, guadagnà a struttura è ancu cambià diverse parti di l'amplificatore cum'è preamps o tubi per ottene u so sonu desideratu.

Sè vo circate un modu per espansione e vostre opzioni tonali senza avè da invistisce à cumprà parechji amplificatori, allora u modellu di l'amplificatore pò esse ghjustu per voi. Cù tante opzioni dispunibili oghje, ùn ci hè micca limite à ciò chì pudete creà!

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui