A Minor : Chì ghjè ?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Chì 17, 2022

Sempre l'ultimi attrezzi è trucchi di chitarra?

Iscriviti à a newsletter di l'aspiranti chitarristi

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

ciao, mi piace à creà cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettate micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a mo propria, ma se truvate i mo cunsiglii utili è finisci per cumprà qualcosa chì ti piace attraversu unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissioni senza costu extra per voi. Sapè ne di più

Un minore (abbreviatu Am) hè un minore Scala basatu annantu à A, custituitu da i tonalità A, B, C, D, E, F, è G. A scala minore armonica eleva u G à G. A so signatura chjave ùn hà micca bemol o diesis.

U so parenti maiò hè C major, è u so parallelu maiò hè A major. I cambiamenti necessarii per e versioni melodiche è armoniche di a scala sò scritti cù accidentali quantu necessariu. Johann Joachim Quantz hà cunsideratu A minore, inseme à C minor, assai più adattatu per sprime "l'effettu tristu" chè altre tonalità minori (Versuch einer Anweisung die Flöte traversiere zu spielen).

Mentre chì tradiziunalmente e firmate chjave sò state annullate ogni volta chì a nova firma chjave avia menu diesis o bemolle chì l'antica firma di chjave, in a musica populari è cummerciale mudernu, l'annullamentu hè fattu solu quandu C major o A minore rimpiazza una altra chjave.

Fighjemu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per cumincià à aduprà in i vostri canzoni.

Cosa hè un minore

Chì ci hè a diffarenza trà l'accordi maiori è minori ?

Sott'a u Turchinu

Avete mai dumandatu ciò chì face un accordu maiò o minore? Hè tuttu nantu à un cambiamentu simplice: a 3a nota in a scala. Un accordu maiò hè custituitu da a 1a, 3a è 5a nota di a scala maiò. Un accordu minore, invece, cuntene a 1ª, appiattita (bassata) 3ª è 5ª note di a scala maiò.

Custruzzione di accordi è scale maiori è minori

Fighjemu un ochju à cumu si custruisce una scala minore paragunata à una scala maiò. Una scala hè custituita da 7 note (8 note se cuntate a nota finale chì ferma a scala):

  • A 1a nota (o nota radicali), chì dà à a scala u so nome
  • A 2a nota, chì hè una nota sana più altu ch'è a nota radicali
  • A 3a nota, chì hè una meza nota più altu ch'è a 2a nota
  • A 4a nota, chì hè una nota sana più altu ch'è a 3a
  • A 5a nota, chì hè una nota sana più altu ch'è a 4a
  • A 6a nota, chì hè una nota sana più altu ch'è a 5a
  • A 7a nota, chì hè una nota sana più altu ch'è a 6a
  • A nota 8, chì hè uguali à a nota radicali - solu una ottava più altu. Questa 8a nota hè una meza nota più altu ch'è a 7a nota.

Per esempiu, una scala A Major includerà e seguenti note: A-B-C#-D-E-F#-G#-A. Se pigliate a vostra chitarra o u bassu è ghjucate questi accordi di scala maiò, sonarà allegru è invitante.

A differenza minore

Avà, per trasfurmà sta scala maiò in una scala minore, tuttu ciò chì avete da fà hè fucalizza nantu à quella 3rd nota in a scala. In questu casu, pigliate u C#, è lasciate 1 nota completa (mezzu passu giù nantu à u collu di a chitarra). Questu diventerà l'A Natural Minor Scale è esse cumpostu di sti note: A-B-C-D-E-F-G-A. Ghjucate questi accordi di scala minore è sona più scuru è pesante.

Allora, chì hè a diffarenza trà accordi maiori è minori ? Hè tuttu nantu à quella 3a nota. Scambià è pudete passà da a speranza à u sensu disgraziatu. Hè maravigghiusu cumu uni pochi di note ponu fà una differenza cusì grande!

Chì ci hè u Trattu cù Scale Relative Minor è Major?

Relative Minor vs Major Scales

Scale minori è maiori relative ponu sona cum'è una vera bocca, ma ùn vi preoccupate - hè in realtà abbastanza simplice! Una scala minore relative hè una scala chì sparte e listessi note cum'è una scala maiò, ma in un ordine sfarente. Per esempiu, a scala A minor hè u minore relative di a scala C major, cum'è e duie scale anu i stessi note. Da un'uchjata:

  • Scale A Minor: A-B-C-D-E-F-G-A

Cumu truvà un parente minore di scala

Allora, cumu si scopre chì scala hè u minore relative di una scala maiò? Ci hè una formula faciule? Ci hè scumessa ! U parente minore hè u 6 intervallu di una scala maiò, mentre chì a maiò relativa hè u 3u intervallu di una scala minore. Fighjemu un ochju à a scala A Minor:

  • Scale A Minor: A-B-C-D-E-F-G-A

A terza nota in a scala A Minor hè C, chì significa chì u parente maiò hè C Major.

Cumu ghjucà un accordu minore nantu à a chitarra

Primu Passu: Mettite u vostru Primu Dito nantu à a Second String

Cuminciamu ! Pigliate u primu dettu è mette nantu à u primu fret di a seconda corda. Ricurdativi: i cordi passanu da u più sottile à u più grossu. Ùn vulemu micca u sicondu fret stessu, vulemu dì u spaziu ghjustu daretu à ellu, più vicinu à a testa di a chitarra.

Step Two: Mettite u vostru Second Finger nantu à a Quarta String

Avà, pigliate u sicondu dettu è mette nantu à a seconda fretta di a quarta corda. Assicuratevi chì u to dito hè curvatu bè, sopra è sopra à e prime trè corde, cusì spinghje a quarta corda cù solu a punta di u dito. Questu vi aiuterà à ottene un sonu bellu è pulitu da quellu accordu A minore.

Step Three: Mettite u Terzu Finger nantu à a Second String

U tempu di u terzu dito ! Ponelu nantu à a seconda fretta di a seconda corda. Duverete mette sottu à u sicondu dittu, ghjustu annantu à u listessu fret.

Quattru Passu: Strum the Thinnest Five Strings

Avà hè ora di strum ! Sarete solu strumming i più sottili cinque corde. Pone a vostra scelta, o u to pollice, nantu à a seconda corda più grossa, è strum down to play all the rest. Ùn ghjucate micca a corda più grossa, è sarete tuttu.

Pronti à rock? Eccu un riassuntu rapidu:

  • Mettite u primu dettu nantu à u primu fret di a seconda corda
  • Mettite u sicondu dettu nantu à a seconda fretta di a quarta corda
  • Mettite u vostru terzu dettu nantu à a seconda fretta di a seconda corda
  • Strum i cinque corde più sottili

Avà site prontu à jam out cù u vostru accordu di A minore !

cunchiusioni

In cunclusioni, l'accordu A-Minor hè un modu grandile per aghjunghje un tonu sombri è malincunicu à a vostra musica. Cù uni pochi di cambiamenti simplici, pudete passà da un accordu maiò à un accordu minore è creà un sonu novu. Allora ùn abbiate paura di sperimentà è pruvate diverse accordi è scale per truvà u sonu perfettu per a vostra musica. È ricordate, a pratica rende perfetta! È s'è vo avete mai chjappu, ricordate solu: "Un accordu minore hè cum'è un accordu maiò, ma cù una attitudine MINORE!"

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Neaera è un marketer di cuntenutu, babbu, è mi piace à pruvà novi equipaghji cù a chitarra à u core di a mo passione, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2020. per aiutà i lettori fideli cù cunsiglii di registrazione è chitarra.

Verificate mi in Youtube induve pruvu tuttu questu attrezzu:

Guadagnu di microfonu vs vulume Segui